søndagsengel? Skrevet 11. september 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 11. september 2005 I går var jeg på gravidtreff (gjennom snartmamma). Vi var bare to stk som møtte opp, men det var koselig å treffe henne Regner med at det blir flere treff, og håper det er flere som kommer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. september 2005 #322 Del Skrevet 11. september 2005 er du allerede (snart) halveis??! oi oi så fort tiden har gått kos deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. september 2005 #323 Del Skrevet 11. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. september 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 11. september 2005 er du allerede (snart) halveis??! oi oi så fort tiden har gått kos deg i dag ← Ja, halvveis i morgen! Utrolig!! :grine2: ← Tusen takk!! I bursdagsgave fikk jeg bl.a. Babykrøniken, som jeg hadde på ønskelista Jeg elsker sånne bøker hvor man skal fylle inn og lime inn bilder (og har jo blitt litt for gammel for skoledagbøker )! Så nå skal jeg i gang med å lime inn ultralydbildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 11. september 2005 #325 Del Skrevet 11. september 2005 Har du bursdag i dag??? :bursdag: Tenk når du fyller år neste gang sitter du med en stoooor baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 11. september 2005 #326 Del Skrevet 11. september 2005 Bare en liten fra meg, du er den eneste gravide jeg besøker. Har et kjempestrev med å holde styr på alle brudene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. september 2005 #327 Del Skrevet 12. september 2005 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 Forfatter #328 Del Skrevet 12. september 2005 Har du bursdag i dag??? :bursdag: Tenk når du fyller år neste gang sitter du med en stoooor baby!! ← Takk! Ja, tenk at neste år har vi en 8-9 måneders baby med i selskapet! Det skal bli moro det!!! Bare en liten fra meg, du er den eneste gravide jeg besøker. Har et kjempestrev med å holde styr på alle brudene. ← Så koselig at jeg er "den utvalgte" da! til deg også! God morgen ← God morgen! Ha en fin dag! Jeg skal være dagmamma i dag, og kjører om et kvarters tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 12. september 2005 JEG ER 20 UKER PÅ VEI I DAG!!! Så om 20 uker er jeg nok rimelig sprekkeferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #330 Del Skrevet 12. september 2005 Grattis med halvveis svangerskap, søndagsengel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 #331 Del Skrevet 12. september 2005 JEG ER 20 UKER PÅ VEI I DAG!!! Så om 20 uker er jeg nok rimelig sprekkeferdig... ← Så gøy! Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 12. september 2005 #332 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Gratulerer med dagen som var og gratulerer med 20 uker! En bukett til deg! Kan jeg spørre hvor gammel du ble? Endret 12. september 2005 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Tusen takk alle tre!! Man sier jo at et svangerskap varer i 40 uker og 2 dager, og sånn sett er det ikke før i morgen jeg er halvveis. Men jeg er jo halvveis i antall uker, da *MissS*: Jeg ble 23 år. (Takk for rosene!!) Lurer på om jeg begynner å få urinveisinfeksjon. Og lurer på hvordan det i såfall kan behandles når jeg er gravid? Penicillin er vel ikke bra da? Får prøve å forebygge med tranebærjuice og appelsinjuice, og håpe på det beste! Endret 12. september 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. september 2005 #334 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer med dagen og lite knøtt som er halvveis "ferdig" Håper du får ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 12. september 2005 #335 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer med dag og halvgått ventetid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 Forfatter #336 Del Skrevet 12. september 2005 Tusen takk, iingvild og Corazon! Håper ikke mannen kommer hjem altfor sent i dag, for vi skal jo ta magebilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 #337 Del Skrevet 12. september 2005 Tusen takk, iingvild og Corazon! Håper ikke mannen kommer hjem altfor sent i dag, for vi skal jo ta magebilde!! ← Gleder meg til å se... Guri, har du hatt bursdag du??? Tydelig at jeg ikke er helt med i tiden... Gratulerer med det også da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 12. september 2005 Gleder meg til å se... Guri, har du hatt bursdag du??? Tydelig at jeg ikke er helt med i tiden... Gratulerer med det også da!!! ← Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 Forfatter #339 Del Skrevet 12. september 2005 Søte mannen min kom hjem med rose til meg nå, siden vi er halvveis i dag! Jeg fikk et søtt babykort også, hvor det sto (trykt altså, ikke mannens ord): "La deg nusse og klemme så lenge du kan! En liten innføring i din nye tilværelse:" også er det bilde av bamse, tåteflaske, skrikerunger osv. Syntes det var så søtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. september 2005 #340 Del Skrevet 12. september 2005 bilde? vi vil ha bilde vi vil ha bilde vi vil ha bilde (roper høyt med fotballstemme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå