Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Jeg sjekka kontoen nå, og der sto det overraskende mange penger! Sjekket detaljene, og så at det har kommet en overførsel på 33 584 kr. Det kan vel ikke være noe annet enn engangsstønaden? :hoppe::ler::heiajente::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær
Det er kjempefint med bilder av gravide mager - vel og merke hvis den som fotograferer kan tingene (ikke like stilig å henge opp et av bildene fra magebildegalleriet mitt på veggen, liksom :ler: )!

:ler::ler:

Venninna mi tok nydelige brudebilder av oss, så jeg stoler på at hun fikser biffen!

(Og jeg er kresen, har studert foto selv...)

Men nah, blitz-snapshot via badespeilet gjør seg liksom ikke i 1*1 m på veggen, akkurat. :ler2:

Så gøy med feit konto! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  :ler:

Venninna mi tok nydelige brudebilder av oss, så jeg stoler på at hun fikser biffen!

(Og jeg er kresen, har studert foto selv...)

Men nah, blitz-snapshot via badespeilet gjør seg liksom ikke i 1*1 m på veggen, akkurat.  :ler2:

:ler:

Så gøy å kjenne noen som har peiling da (og så klart å ha peiling selv, så lenge det ikke er sin egen gravide kropp man skal fotografere) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje vi skal dra med oss søndasengel på shoppign...iss

med hennes visa kort selvsat

Sorry mack! :sjarmor:De kommer nok godt med i oppussing av bad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: "vi vil på shopping, vi vil på shopping, vi vil på shopping" :frustrert:

Jaja, jeg har akkuratt laget drømmebadet, så jeg vet åssen du har det.. :sjenert:

IdaH - vi får vel ta med våre egne lunkne bankkort... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert:  "vi vil på shopping, vi vil på shopping, vi vil på shopping" :frustrert:

Jaja, jeg har akkuratt laget drømmebadet, så jeg vet åssen du har det..  :sjenert:

IdaH - vi får vel ta med våre egne lunkne bankkort...  :overrasket:

Da blir det dårlig med shopping trur jeg.. før der er det passe skrapet..

..er det ikke noen andre vi kan lure da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg printa ut søknadsskjema fra www.trygdeetaten.no, jeg :) Husk å legge ved bekreftelse fra legen på når du har termin!

Tuuusen takk forresten! :kyss:

Synes det var litt "rotete" og komplisert skjema, men jeg får det vel til...

Tok det forresten lang tid før du fikk pengene, fra du søkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med så feit bankkonto! :tommelsmil:

11 uker igjen er jo ingenting. Nå er det søren meg ikke lenge igjen altså. Det blir så spennende søndagsengel. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at engangsstønaden har kommet da :)

Så at de ikke hadde en slik fotografordning i Fredrikstad. Synd, men en kjøretur er jo heller ikke så dumt ;) Krysser fingrene for at du ikke trenger å vente mer enn 11 uker før du får møte mageboeren din. Nå er det ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg blir så glad når jeg finner så mange koselige innlegg i dagboka mi! Tusen takk :klem:

Det er vel ikke mer enn 2-3 uker siden jeg sendte inn søknaden om engangsstønad. Det gikk raskere enn jeg hadde trodd :) Jeg syntes også skjemaet var litt komplisert, og ringte trygdekontoret for å få hjelp. Der fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle fylle ut alle kolonnene, for det er jo ikke alt som er relevant for oss som bare søker om den stønaden. Så da ble det litt greiere ;)

Jeg har kjøpt lystett rullegardin til barnerommet i dag. Mørk blå med soler, måner og stjerner. Og nå legges den aller siste biten av klikklaminatet på plass på gulvet der inne! I morgen kommer fotlister og det elektriske på plass, inkludert den nye, fine lampa! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det dårlig med shopping trur jeg.. før der er det passe skrapet..

..er det ikke noen andre vi kan lure da?

Min og er skrapet nå.. Huff og huff..

Ingen som melder seg frivillig????

:hoppe: Flott at barnerommet begynner å ta form!! Og 11 uker er jo ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, i natt drømte jeg at jeg mistet spiren! Det var ikke et foster som kom ut, men en flue! :overrasket: Den var ekkel, litt stor og litt treig, sånn at jeg klarte å fange den innimellom, men den stakk alltid av igjen. Våknet heldigvis før det ble noe mer utav det, men jeg husker at jeg var kjempelei meg :grine:

I går kveld var ryggen bedre enn den har vært på lenge! Og i går gikk jeg mye (riktignok i kjøpesenter...). Lurer på om det kan ha en sammenheng, legen sa jo at jeg burde gå mer og se om det hjalp (men da på skogbunn, ikke kjøpesenter :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søndagsengel!

Huff, for en fæl og ekkel drøm! Tror det er ganske vanlig å drømme sånt i svangerskapet, men det er ikke noe koselig!

Så bra at ryggen din er bedre nå! :tommelsmil:

Kanskje du burde gå mer på kjøpesenter... :Hehe:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...