iss Skrevet 2. november 2005 #701 Del Skrevet 2. november 2005 Venninna mi var der på et lagersalg, skulle hjelpe til med å handle for broren som skulle bli far.. Det var visst helt vilt Folk stod i køer, og det var ikke sniking, og når de åpna dørene var det bare å LØPE til den tingen eller avdelingen du skulle ha... Nesten som den reklamen der man presser på for å komme inn.. :grine2: Var visst helt kaos sa ho, men morro og... Og veeeeeldig billig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 2. november 2005 #702 Del Skrevet 2. november 2005 uff kramper i leggen er fælt.. hadde disse nettene hvor jeg hoppet opp jeg oxo, er så fælt for du føler at du ikke får kontrolert det.. har mye kynnere da? Er forresten lurt å drikke bringebær te(fåes kjøpt på helsekosten), det er veldig bra for livmoren.. Simo salg høres gøy ut. Har fått med meg(tror ihvertfall)at du bor ved sarpsbog/fredriksatd/halden omerådet, ville ihvertfall råde deg om å dra innom amfi senteret i sarpsborg, på mexx butikken der. De har fast 30-50% på mexx, og to ganger i året har de sag på 70%. Og mexx har veeeeldig fine og dyre når det ikke er salg) baby/barneklær.. så da vet du det Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. november 2005 #703 Del Skrevet 3. november 2005 Så gøy med lagersalg. HUsker jeg var på lagersalg på en av butikkene her og det var kaos. Vordene mødre er jammen ikke å spøke med, det er sikkert Enig i at du burde prøve å kjøpe Mexx klær på salg. Det er knallsterke - og fine klær. Og så kan jeg på det varmeste anbefale name it klærne fra EXIT. Utrolig flotte klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. november 2005 #704 Del Skrevet 3. november 2005 lagersalg er moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2005 Forfatter #705 Del Skrevet 3. november 2005 Venninna mi var der på et lagersalg, skulle hjelpe til med å handle for broren som skulle bli far.. Det var visst helt vilt Folk stod i køer, og det var ikke sniking, og når de åpna dørene var det bare å LØPE til den tingen eller avdelingen du skulle ha... Nesten som den reklamen der man presser på for å komme inn.. :grine2: Var visst helt kaos sa ho, men morro og... Og veeeeeldig billig... ← Jeg sa faktisk til mannen i går at vi må prøve å være der en halvtime før det åpner. Nå er det egentlig ingen dyre ting vi er spesielt på jakt etter, siden vi har vogn og seng. Bilsete har vi funnet til 1200 på Svinesund, så det er jo ikke så dyrt å kjøpe det der. Så vi blir nok ikke av dem som brøyter seg fram for å få tak i mest mulig. Men det blir gøy å ta en tur likevel, vi kommer helt sikkert over noe vi trenger (og ikke minst blir det gø å se hundrevis av struttende mager og stressa vordende foreldre ) uff kramper i leggen er fælt.. hadde disse nettene hvor jeg hoppet opp jeg oxo, er så fælt for du føler at du ikke får kontrolert det.. har mye kynnere da? Er forresten lurt å drikke bringebær te(fåes kjøpt på helsekosten), det er veldig bra for livmoren.. Simo salg høres gøy ut. Har fått med meg(tror ihvertfall)at du bor ved sarpsbog/fredriksatd/halden omerådet, ville ihvertfall råde deg om å dra innom amfi senteret i sarpsborg, på mexx butikken der. De har fast 30-50% på mexx, og to ganger i året har de sag på 70%. Og mexx har veeeeldig fine og dyre når det ikke er salg) baby/barneklær.. så da vet du det Natta ← Jeg har ikke hatt kynnere enda, tror jeg. Kan ikke huske å ha kjent noe som kan ligne i hvertfall (vet jo ikke hvordan det kjennes ut, men regner med at jeg hadde kjent det...). kanskje ern idé å kjøpe bringebærte, jeg lar ikke noe være uprøvd! Takk for tipset om Mexx! Jeg har vært innom noen ganger, men det er lenge siden, og ikke for å se på babyklær. Det kommer vel kanskje et salg etter jul da Så gøy med lagersalg. HUsker jeg var på lagersalg på en av butikkene her og det var kaos. Vordene mødre er jammen ikke å spøke med, det er sikkert Enig i at du burde prøve å kjøpe Mexx klær på salg. Det er knallsterke - og fine klær. Og så kan jeg på det varmeste anbefale name it klærne fra EXIT. Utrolig flotte klær. ← Gleder meg til lagersalg og shopping lagersalg er moro ← Ja, det blir spennende å se hva vi får tak i! Jeg tror Simo har lagersalg minst to ganger i året, så vi kommer ikke til å kjøpe ting som ikke kan brukes før barnet er et år (tror jeg da. Man vet jo aldri ). Det får vi ta ved en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. november 2005 #706 Del Skrevet 3. november 2005 Hvorfor leier dere ikke den første bilstolen? Vi leide den første stolen og jeg tror det kosta oss en 60 kroner pr mnd. Da vi bytta ut stolen med en større stol - som vi kjøpte da - hadde den første stolen kosta oss 300 kroner. Og når du leier får du et helt nytt produkt. Vi har i tillegg leid stol nummer to til mannens bil. Så jeg har den stolen vi kjøpte (Akta Graco Cosmic xtp) i min bil mens vi har leid stol (HTS Izi Kid) i mannen sin bil. Vi kommer til å leie neste gang og. Masse penger å spare. Og den blir jo ikke brukt mer enn 1 år likevel. Blir moro å se hva dere finner på salg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2005 Forfatter #707 Del Skrevet 3. november 2005 Hvorfor leier dere ikke den første bilstolen? Vi leide den første stolen og jeg tror det kosta oss en 60 kroner pr mnd. Da vi bytta ut stolen med en større stol - som vi kjøpte da - hadde den første stolen kosta oss 300 kroner. Og når du leier får du et helt nytt produkt. Vi har i tillegg leid stol nummer to til mannens bil. Så jeg har den stolen vi kjøpte (Akta Graco Cosmic xtp) i min bil mens vi har leid stol (HTS Izi Kid) i mannen sin bil. Vi kommer til å leie neste gang og. Masse penger å spare. Og den blir jo ikke brukt mer enn 1 år likevel. Blir moro å se hva dere finner på salg da. ← Leide dere fra forsikringsselskap? Kanskje vi skal undersøke med vårt om de har et sånt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2005 Forfatter #708 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg fant noe på nettet, her. Det ser ut til at man må binde seg for mange kvartaler hvis man skal leie fra Gjensidige nor. Også ser det ikke ut til at de har seter med base. Hadde vært kjekt å ha det når vi har to biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. november 2005 #709 Del Skrevet 3. november 2005 Vi leide fra en bilforhandler - et HTS sete. Men de leier jo ut fra babybutikker og. Da ofte med et depositium på 500 kroner. De trekker leien fra depositumet, og det som eventuelt blir igjen får du tilbake. Om du ikke har den i 1 år, for da kan det jo bli en hundrings over. Det er dessuten veldig vanskelig å få solgt brukte stoler + pluss at neste gang du kanskje får bruk for den er den ikke bra nok i forhold til krav. Men jeg vet at If leier ut. Vi leier fra If nå, og betaler 87 kr pr mnd. Det er jo uansett billigere enn å kjøpe stolen til 3000 kroner. Er jo ikke sikkert vi trenger den mer enn i ett år. If leier og ut til dem som ikke har forsikringer der, men da legger de på prisen med noen kroner. Synes det var like greit å gjøre det sånn, for ellers går det mange tusenlapper på stoler opp gjennom tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 #710 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Ja, mange ganger leier de ut i babyforrestninger, som BabyShop mm. Her nede betaler vi 900,- for et år med stol/nett eller det vi vil ha! Så kommer vi heller til å kjøpe når det første året er gått tenker jeg! Endret 3. november 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2005 Forfatter #711 Del Skrevet 3. november 2005 Vi får undersøke litt før vi evt. kjøper da. Det vi har sett med base (tror det var Acta Graco) koster 1200 i Sverige, så det er ikke så veldig dyrt, men det er likevel greit å spare noen kroner. Og det må jo kanskje byttes ut i løpet av et år, og som Monja sier er det ikke sikkert det er godkjent når vi får barn nr. 2. Godt vi har noen måneder til på oss Jeg leste at bagnett blir forbudt fra 1/1, men jeg synes boxettene ser fine ut. Lurer på om det var det vi kunne låne av dattera til sjefen til mannen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 #712 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg leste at bagnett blir forbudt fra 1/1... ← Husker du HVOR du leste dette? Jeg forsøker å overbevise min forlover og svigermor skjønner du, de tror ikke helt på meg når jeg sier at stol er mye mer sikkert og godkjent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2005 Forfatter #713 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Husker du HVOR du leste dette? Jeg forsøker å overbevise min forlover og svigermor skjønner du, de tror ikke helt på meg når jeg sier at stol er mye mer sikkert og godkjent!!! ← Det var på snartmamma.com. Her tror jeg det sto. Her er et bilde av et av rommene på normalenheten på SØF. Det ser fint ut! Gleder meg til å se det på ordentlig til lørdag Endret 3. november 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2005 Forfatter #714 Del Skrevet 3. november 2005 Nå har jeg vært på gravidyoga. Det var BARE JEG som var der!! Litt flaut... Men det er utrolig deilig å være der! Vi avsluttet med babymeditasjon i dag, med stearinlys og rolig musikk, og jeg kjente at babyen trivdes Nå skal jeg inn på snartmamma, barnimagen osv og reklamere litt! Synes litt synd på han som har det, når ingen kommer. Og jeg får det jo gratis, så han tjener ingen ting på den timen fra 17-18 Gravidsvømmingen er ferdig, og det er uvant å være hjemme så tidlig på en torsdag. Skal se på Jakten på Kjærligheten, tenkte jeg. Fulgte med på det forrige sesong, og det var jo ganske koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2005 Forfatter #715 Del Skrevet 3. november 2005 Fosteret kan gråte. Det visste jeg ikke. Stakkars, håper ikke lille spire er redd eller lei seg i blant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2005 #716 Del Skrevet 3. november 2005 Ååå, det rommet så kjempekoselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2005 Forfatter #717 Del Skrevet 3. november 2005 Fosteret kan gråte. Det visste jeg ikke. Stakkars, håper ikke lille spire er redd eller lei seg i blant! ← En av de på snartmamma skrev dette: Jeg kom tilfeldigvis over en artikkel om at fostre gråt da jeg gikk med min nr 3 - og for å gjøre det hele enda mer guffent, så sto det også at for mange år tilbake ble det av og til utført en undersøkelse på godt gravide damer - undersøkelsen het noe sånt som amnio-etellerannet *husker ikke*, men den gikk altså ut på å pumpe luft inn i fostersekken (spør meg ikke hvorfor!!). Da ble de gravide bedt om å holde seg oppreist i noen timer etterpå, fordi man faktisk kunne høre fosteret gråte Herregud, så grusomt, å høre gråt fra magen da... At det går an!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. november 2005 #718 Del Skrevet 4. november 2005 Så grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. november 2005 Forfatter #719 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har så vondt i hodet!!! Har kjent det hele denne uka, og hver dag tenkt at det sikkert går over. Men det har ikke gjort det hittil... Hvis hodepinen er en følge av graviditeten, er det lite trolig at det hjelper med bare én smertestillende. Da må jeg ta flere om dagen for å holde hodepinen i sjakk, og det har jeg ikke lyst til. Huff, klager visst litt for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. november 2005 #720 Del Skrevet 4. november 2005 Stakkar yoga-mannen... kanskje jeg skal henge meg på og late som jeg er gravid? Håper hodepinen gir seg snart...og du kan jo klage som mye du vil! Du har jo grunn til det, pluss at det er DIN dagbok.... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå