Gå til innhold

Hvilken tempurpute bør en gå for


Cecilie82

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Eneri skrev:

Denne har jeg også! Først hadde jeg tempurpute med vanlig, firkantig hodeputefasong i ca 12 år. Likte den godt, men den var ganske hard på kaldt soverom. Nå har jeg denne 'sjøstjerneputen' og syns den er perfekt! Sove på siden eller på mage, og den passer veldig godt for meg. Ikke så hard selv om soverommet er kaldt, og gir riktig støtte for nakke slik at jeg blir mindre plaget med migrene. 

Du sover kanskje på magen? Ser ganske flat ut

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.3.2020 den 20.54, Thomasine skrev:

Vi har 3 ulike. Har prøvd alle og funnet min favoritt. Jeg har for tiden 13 (!😳) grader på soverommet og puta er ikke steinhard. Guttungen på 11 liker også støtten i nakken.

Noen er høyere/hardere...må nesten prøve ut. Mine er kjøpt på Jysk og Ikea. 

 De selger ikke Tempur på Jysk eller Kid.  

Anonymkode: 18f2c...448

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min Tempur original.  Hele familien min har det.  Klarer ikke å sove uten den,  og har derfor kjøpt en reisepute jeg har med meg når jeg er på reise.  

Noen her sier at de er harde,  men det er bare når den er kald.  Enn Tempurpute blir raskt varmet opp av kroppsvarmen.  Jeg sover med vinduet oppe hele vinteren,  og puta er myk hele natten.  

Du bør kjøpe ekte Tempur,  og ikke kjøpe etterligninger som blir solgt på Ikea eller Jysk.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg lurer på noe om den sjøstjerne-puta.
Er det meningen at puta er litt for stor og at det er litt for lite fyll, eller er det noe galt med min pute?
Jeg synes fyllet flytter seg for mye rundt inni puta. Det er liksom for god plass til fyllet. Vet ikke om jeg klarer å forklare dette.
Jeg kjøpte min pute i en møbelbutikk, og da jeg ringte dem for å spørre fikk jeg egentlig ikke noe svar.
Er det sånn den skal være?

Anonymkode: 8d566...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...