Vinterjenta Skrevet 2. mai 2021 #841 Del Skrevet 2. mai 2021 Og det faktum at programlederne kniser mens deltakerne får panikk mens de blir dynket i et vannbasseng, - kvalmt og pinlig. De burde skamme seg over sin manglende empati. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 2. mai 2021 #842 Del Skrevet 2. mai 2021 Vinterjenta skrev (7 minutter siden): Og det faktum at programlederne kniser mens deltakerne får panikk mens de blir dynket i et vannbasseng, - kvalmt og pinlig. De burde skamme seg over sin manglende empati. Kanskje du skal slutte å se programmet? Dette er ikke Paradise Hotel. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #843 Del Skrevet 3. mai 2021 Vinterjenta skrev (10 timer siden): Og det faktum at programlederne kniser mens deltakerne får panikk mens de blir dynket i et vannbasseng, - kvalmt og pinlig. De burde skamme seg over sin manglende empati. Ærlig talt. Dette er folk som får svært godt betalt for å være med, og de kan trekke seg når som helst. Hadde turen i bassenget blitt for mye, kunne de sagt stopp. Finn deg noe annet å se på, og drit i å kommentere her noe mer. Det er åpenbart ikke et program for deg. Anonymkode: 08b60...f4e 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. mai 2021 #844 Del Skrevet 3. mai 2021 Ryddet for avsporinger og persondebatt. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 3. mai 2021 #845 Del Skrevet 3. mai 2021 Mrs Robinson skrev (13 timer siden): Men de vet jo ikke hva som befinner seg bak den andre døra, der kunne det jo være enda verre ting Joda, men ho rakk jo å se at det var to bob-er der før ho bytta dør. Og da vil jeg tro ho lett forsto at det var "feil" vei... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #846 Del Skrevet 3. mai 2021 10 hours ago, Vinterjenta said: Og det faktum at programlederne kniser mens deltakerne får panikk mens de blir dynket i et vannbasseng, - kvalmt og pinlig. De burde skamme seg over sin manglende empati. Det er kontrollerte øvelser, de drukner ikke folk på ordentlig Det er mange som syntes det er gøy og spennende å utfordre seg selv med slike kampøvelser, og mange liker å "leke krig". Om du ikke syntes det så er det ingen som tvinger deg til å bli med, eller se på Anonymkode: e025c...c55 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #847 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 7.30): Om man må ha våpen hvis man er i hæren? Svaret er ja. Pasifister blir vist døra på sesjon. Anonymkode: 312d3...c93 Jeg er gift med en pasifist, som på sesjon fortalte at han var imot all bruk av våpen, aldri ville ta i eller bruke et våpen i sitt liv og derfor anså seg selv som uegnet for militæret. Det endte med at han måtte igjennom politiavhør for å «forklare seg» rundt denne uviljen til militær deltakelse... Det ble rett og slett ganske mye oppstyr før han til slutt ble vist døra. Dette begynner å bli en god del år siden, så mye mulig de har endret praksis siden da. Men man kan jo reflektere over om de kanskje burde brukt mer tid på avhør av de som tydelig VIL bruke våpen, fremfor de som ikke vil. On topic: syns det er interessant å se hvordan flere av de som har havnet øverst den ene uka, havner nederst/i dimmekamp den uka de er korporaler. Her vises det tydelig at ukene har fokus på forskjellige egenskaper, og det syns jeg er spennende. Anonymkode: 958d3...93e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #848 Del Skrevet 3. mai 2021 Haha jeg kan ikke annet enn å le av Hegseth i siste Kaserneliv. Tydelig at han er vant til å få mye bekreftelser i det virkelige liv. Han sutrer som en liten unge fordi ingen sier at det han gjør er bra (nok)😅 Skjønner jo selvfølgelig at de er slitne og lei, men hele uttrykket hans er bare så morsomt. Og Eggesbø er jo veldig søt når han «bosser» over gamlegutta, med glimt i øyet vel og merke😋 Syns det er gøy å se at de yngste (Eggesbø og Brandstorp) er så uredde og flinke til å ta ansvar. Hulsker ser jo ut til å bare stå der med lua i hånda og ta i mot, og han pleier jo stort sett å være veldig høyrøsta😅 Anonymkode: ba6b1...bee 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #849 Del Skrevet 3. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er gift med en pasifist, som på sesjon fortalte at han var imot all bruk av våpen, aldri ville ta i eller bruke et våpen i sitt liv og derfor anså seg selv som uegnet for militæret. Det endte med at han måtte igjennom politiavhør for å «forklare seg» rundt denne uviljen til militær deltakelse... Det ble rett og slett ganske mye oppstyr før han til slutt ble vist døra. Dette begynner å bli en god del år siden, så mye mulig de har endret praksis siden da. Men man kan jo reflektere over om de kanskje burde brukt mer tid på avhør av de som tydelig VIL bruke våpen, fremfor de som ikke vil. Anonymkode: 958d3...93e Dette er helt feil tankegang. Man vil jo ikke ha skyteglade folk i militæret. Det har med egnethet å gjøre. Det er ikke slik at de som LIKER å skyte med våpen og leke krig er de som egner seg spesielt godt i militæret... Din pasifistmann har kanskje andre egenskaper som de gjerne skulle hatt Anonymkode: e025c...c55 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #850 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er helt feil tankegang. Man vil jo ikke ha skyteglade folk i militæret. Det har med egnethet å gjøre. Det er ikke slik at de som LIKER å skyte med våpen og leke krig er de som egner seg spesielt godt i militæret... Din pasifistmann har kanskje andre egenskaper som de gjerne skulle hatt Anonymkode: e025c...c55 Ja, han har masse gode egenskaper som de sikkert kunne hatt bruk for. Men han kunne jo aldri gjennomført store deler av øvelsene, så sånn sett blir han uegnet. Helt enig i det med skyteglade folk. Dermed blir det jo litt fjernt at pasifisten omtrent ble behandlet som en kriminell (hans beskrivelse av opplevelsen), mens potensielt farlige folk kun gikk på sesjon og så rett inn. Anonymkode: 958d3...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #851 Del Skrevet 3. mai 2021 Årets sesong er SÅ mye bedre enn den forrige! Lurer på om noen av årets deltakere ble spurt forrige gang og sa nei, for det er jo rart at casten er så mye mer interessant denne gangen. Jeg liker alle deltakerne, så jeg skjønner ikke hvorfor flere av dem får så mye pes. Den jeg liker minst er Tjora, men det er kun fordi han er kjedelig på kamera, ikke fordi det er noe annet galt med han. Anonymkode: 2bffe...5bf 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #852 Del Skrevet 3. mai 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, han har masse gode egenskaper som de sikkert kunne hatt bruk for. Men han kunne jo aldri gjennomført store deler av øvelsene, så sånn sett blir han uegnet. Helt enig i det med skyteglade folk. Dermed blir det jo litt fjernt at pasifisten omtrent ble behandlet som en kriminell (hans beskrivelse av opplevelsen), mens potensielt farlige folk kun gikk på sesjon og så rett inn. Anonymkode: 958d3...93e De blir hele tiden vurdert og de som utfører sesjonssamtaler vet jo hva de skal se etter Og mannen din var tross alt vernepliktig: https://www.tv2.no/mening-og-analyse/13973849/ Anonymkode: e025c...c55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #853 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De blir hele tiden vurdert og de som utfører sesjonssamtaler vet jo hva de skal se etter Og mannen din var tross alt vernepliktig: https://www.tv2.no/mening-og-analyse/13973849/ Anonymkode: e025c...c55 Ja, jeg regner med at de har gode evalueringer og luker ut uegnede mennesker underveis. Selv er jeg på ingen måte negativ til militæret og forstår til en viss grad at man må ha verneplikt. Samtidig mener jeg man aldri kan forlange at noen skal plukke opp et våpen og skyte på et annet menneske. For enkelte vil dette stride så sterkt med egne verdier at det vil være en umulig oppgave å gjennomføre. Men, nok avsporing. Jeg elsker programmet, og ser på det sammen med pasifisten, som også lar seg underholde. Har så mange favoritter at jeg blir skuffet i omtrent hver eneste dimmekamp. 😅 Anonymkode: 958d3...93e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #854 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg reagerte også på Hegseth på siste Kaserneliv. Han så ut til å ha gitt opp, så hadde dette blitt vist før dimmekamp så ville alle trodd han hadde røket. Synes befalet er bra, de vil ha bort fra deltakerne at dette bare er en litt hard selskapslek (noe jeg synes Hegseth viste tegn til å tro det er) og at det er nok å bare slenge noe sammen. Skal bli glad for å slippe Hegseth sutring til helgen, merket også hvor mye vi fikk sett Eggesbø nå som Harm ikke ar der og lagde drama. Anonymkode: 8df96...d4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #855 Del Skrevet 3. mai 2021 Lurer på hvor mye deltagerne får for å være med i programmet, men det er det vel kanskje ingen her som vet? 🙂 Anonymkode: f7efc...10a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2021 #856 Del Skrevet 3. mai 2021 Har sett igjennom Kasserneliv og synes det er greit episodene bare var på 10 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #857 Del Skrevet 3. mai 2021 letterbomb skrev (4 timer siden): Joda, men ho rakk jo å se at det var to bob-er der før ho bytta dør. Og da vil jeg tro ho lett forsto at det var "feil" vei... allikevel var det ingen andre som forstod det? Du vet, siden det var så lett å forstå. Anonymkode: 12177...b8b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. mai 2021 #858 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 21.35): Elsker at Morten snakker mer og mer trønderdialekt og mindre og mindre pent 😂 Er det manglende innflytelsen fra Vegard som gjør det? Anonymkode: e025c...c55 Tror det skyldes at de blir slitne etter hvert og dermed mister litt fokus på å bytte dialekt. La merke til det samme med Asgeir Borgermoen på 71 grader nord, jo lenger ut i programmet vi kom, jo mer originaldialekt snakket han. Vinterjenta skrev (23 timer siden): Ikke vet jeg med deg, men første gangen jeg har sett noen bli gjentagende banket, dunket i vann, tvunget til å holde seg våken en hel natt og deretter ligge i nærheten av c4 mens det blir detonert. Sistnevnte en oppskrift på å få tinnitus. Men om du syns det er greit, sier det vel egentlig mest om deg. Du har hørt om militæret eller? Tenker at du bør finne deg et annet program å se på! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 3. mai 2021 #859 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): allikevel var det ingen andre som forstod det? Du vet, siden det var så lett å forstå. Anonymkode: 12177...b8b De andre forsto det nok også, men tenkte sikkert ikke så langt at de kunne bytte dør, hva vet vel jeg. Eneste jeg tenkte på er at man skulle tro at når de først hadde valgt en dør, kunne de ikke ombestemme seg. Men for all del, fint for Siri at ho innså det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #860 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lurer på hvor mye deltagerne får for å være med i programmet, men det er det vel kanskje ingen her som vet? 🙂 Anonymkode: f7efc...10a Det er antagelig godt betalt. I andre program som kjendis 71 og kjendis farmen tror jeg det varierer veldig etter hvor høyt de ønsker noen inn. Det nevnes helt opp til en halv mill. Anonymkode: d1eb3...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå