Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Expandable86 said:

Født i Arendal. Han er nok ikke vokst opp der. 

Han er fra rett utenfor Oslo. Rikmannsfamilie.

Anonymkode: ae10c...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.4.2020 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Leser at Wasadi synes det var kjipt å ryke ut på grunn av en skade. 
Vel, hun hadde jo bommet på alle plasseringene før hun fikk skaden så utfallet var jo gitt. 
Hun røk ut fordi hun var dårligst. 

Anonymkode: a5d0c...eb1

Wasadi? Hun heter Wanda Mashadi. Jeg syns også det er rart, for å ikke si direkte pinlig, hvis hun skylder på skaden, for hun tapte jo rett før hun skadet seg. Det var best av 7, og det ble 4-0 til Lise i det Wanda landet i ruten på en slik måte at hun ødela leggen. Hun hadde jo landet på den ruta hun valgte da skaden skjedde, så det så jo ikke ut som om hun tapte fordi hun ble skadet. I tillegg røk hun egentlig ut for noen uker siden, men fikk lov til å bli værende fordi Izabell Ekeland ble skadet og måtte trekke seg.

Anonymkode: 2bffe...5bf

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks 10 000 folk som ser på dette programmet

Anonymkode: adf56...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. 

Anonymkode: 99510...ddd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel nærmere en million. Og de fleste på lineær TV.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag Otto omtalte en av deltakerne som en hedersmann i kveldens episode!

Anonymkode: 9cf42...ac6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri turt å gå over den jernbroen !!!!!

Anonymkode: 6c31a...ff2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er nesten alle deltagere fra det sentrale østland,hvordan har utvelgelsen vert for å bli med?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke rollen til ødegaard? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg ble storimponert av Bratberg da de skulle stupe, tenk at hun gjorde det og fikk det til på første forsøk. Jeg har vannskrekk selv av samme grunn som henne, hadde nok aldri klart å gjennomføre. Så tommel opp til henne! 

Anonymkode: 22334...597

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke rollen til ødegaard? 

Konseptutvikler og kommentator, blant annet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Dag Otto: Raymond Kvisvik er en hedersmann!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier som Dag Otto: Raymond Kvisvik er en hedersmann!

Ja, han kunne gå ut som det, men den siste konkurransen der hadde han vel tapt uansett på grunn av høydeskrekken sin?

Anonymkode: 58b72...3de

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han kunne gå ut som det, men den siste konkurransen der hadde han vel tapt uansett på grunn av høydeskrekken sin?

Godt mulig med han er jo tidligere toppidrettsutdøver så han burde ha god balanse. da han gav seg hadde jo hun kommet mye lenger uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, arne123arne skrev:

Hvorfor er nesten alle deltagere fra det sentrale østland,hvordan har utvelgelsen vert for å bli med?

Det eneste er vel at man må ha en viss kjendisstatus.

Anonymkode: d0eba...9e0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 58b72...3de

Nå får det være nok! Dette er flisespikking!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var fair og det sto respekt av at Raymond Kvisvik trakk seg med den begrunnelsen han ga; Desta Beder gjorde en bedre innsats enn han, hun prøvde i allefall selv om hun ikke fikk mange poeng. Han sto over alle tre øvelsene i motsetning til Beder (synes hun var knalltøff som gjennomførte den tau/klatre-øvelsen der de gikk i løse lufta over juvet) som prøvde selv om hun ikke klarte å oppnå mange poeng. 

Leste at han hadde bestemt seg for å trekke seg allerede etter den tredje øvelsen han sto over, så det var nok ikke pga han innså at han kom til å tape dimmekampen at han trakk seg 

Og må bare si hvor utrolig bra den historie-husketeknikken til Bratberg var! Hun virkelig dro til og hanket inn poeng! Kunne se ut som at Dag Otto ble skikkelig imponert også :) Marte Bratberg er forsåvidt utrolig søt 

En annen som imponerer meg er Siri Kristiansen, det hodet på den dama der altså, utrolig kjapptenkt og smart! 

Også Vinni da, han er som ei maskin. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, skruf skrev:

Jeg synes det var fair og det sto respekt av at Raymond Kvisvik trakk seg med den begrunnelsen han ga; Desta Beder gjorde en bedre innsats enn han, hun prøvde i allefall selv om hun ikke fikk mange poeng. Han sto over alle tre øvelsene i motsetning til Beder (synes hun var knalltøff som gjennomførte den tau/klatre-øvelsen der de gikk i løse lufta over juvet) som prøvde selv om hun ikke klarte å oppnå mange poeng. 

Leste at han hadde bestemt seg for å trekke seg allerede etter den tredje øvelsen han sto over, så det var nok ikke pga han innså at han kom til å tape dimmekampen at han trakk seg 

Og må bare si hvor utrolig bra den historie-husketeknikken til Bratberg var! Hun virkelig dro til og hanket inn poeng! Kunne se ut som at Dag Otto ble skikkelig imponert også :) Marte Bratberg er forsåvidt utrolig søt 

En annen som imponerer meg er Siri Kristiansen, det hodet på den dama der altså, utrolig kjapptenkt og smart! 

Også Vinni da, han er som ei maskin. 

Enig! Flust av hedersmennesker!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dumt at Raymond ga fra seg plassen, selv om det var fint av han. Bare kjenner jeg er lei Desta nå og at hun alltid er så ekstremt nervøs og redd for alt hele tiden

Anonymkode: 164ad...01b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...