Gjest Blondie65 Skrevet 20. mars 2022 #1321 Del Skrevet 20. mars 2022 Angelheart2 skrev (På 18.3.2022 den 12.42): Men det er uansett ikke nødvendig med spolier-tag dersom du ikke spolier noe. Det var jo ingenting av det du skrev i de to postene med tag som var noe form for spoliling. Spoiling er når man røper hendelser i programmet som har betydning for spenningen. For eksempel at man røper hvem som går ut, hvilket lag som får poeng eller hvem som trekker seg. Generelle betraktninger om deltagerne har ingen betydning for handlingen og spoiler derfor ingenting. Mange, meg selv inkludert, leser ikke det som står bak spoiler-tags i det hele tatt, da jeg kun ser programmene i etterkant og derfor er redd for at det skal røpes noe før jeg rekker å se, men jeg også vet jo at så lenge programmet har gått på TV kan jeg risikere at ting blir røpet på slike tråder. Jeg synes også at man kan skrive hvilken episode man spoiler - så vet man om det er noe man trenger være redd for å lese. For øvrig: fortsetter denne tråden med mange spoilertags melder jeg meg ut. Spesielt når noen svarer på innlegg med spoilertags og halve siden går med til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 21. mars 2022 #1322 Del Skrevet 21. mars 2022 Har ikke sansen for Daniel Kvammen. Håper han må i dimmekamp snart. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 21. mars 2022 #1323 Del Skrevet 21. mars 2022 (endret) Blondie65 skrev (På 20.3.2022 den 10.16): For øvrig: fortsetter denne tråden med mange spoilertags melder jeg meg ut. Spesielt når noen svarer på innlegg med spoilertags og halve siden går med til dette. Ok. Faen ikke lett å gjøre alle til lags. Endret 21. mars 2022 av Ella Grisella 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 22. mars 2022 #1324 Del Skrevet 22. mars 2022 Ella Grisella skrev (9 timer siden): For øvrig: fortsetter denne tråden med mange spoilertags melder jeg meg ut. Spesielt når noen svarer på innlegg med spoilertags og halve siden går med til dette. Samme her. Idiotisk når det som skrives ikke en spiler en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 22. mars 2022 #1325 Del Skrevet 22. mars 2022 Lillemor_Meg skrev (På 7.3.2022 den 7.56): At du ikke liker den typen program er helt greit, men jeg stusser på begrunnelsen din. Hvis du aldri har sett på programmet, hvordan vet du da at de "leker krig"? Dette er en påstand som ikke har rot i virkeligheten. Jeg har sett alle episodene som til nå er vist, og det er 1-2 episoder i hver sesong der de har "lekt krig", alt annet har handlet om samarbeid, (selv)disiplin, og selvutvikling. Selve konseptet byr meg i mot for tiden. Jeg vil ikke se på det for tiden. Om de leker krig eller ikke aner jeg ikke. Å se på nyhetene er nok for meg. Jeg trenger ikke dette også,hvor det blir gjort til et underholdningsprogram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 23. mars 2022 #1326 Del Skrevet 23. mars 2022 Hatsumomo skrev (På 26.2.2022 den 20.18): Kjendiser? Dette er jo verre enn Farmen. Klarer ikke ta dette programmet 2% seriøst når de har med Rikke Isaksen som lå omtrent med hver eneste fyr på Ex on the beach - dette er hun kjendis for. Det blir for dumt. Har ikke tenkt å se på. Er du overrasket over Rikke eller tar du fortsatt ikke programmet seriøst? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 24. mars 2022 #1327 Del Skrevet 24. mars 2022 Hjertestein skrev (22 timer siden): Er du overrasket over Rikke eller tar du fortsatt ikke programmet seriøst? Jeg ser jo ikke på programmet fordi jeg tar det ikke seriøst. Mener du å si at evt Rikke har gjort det godt i programmet og derfor skal jeg ta det seriøst? Da skjønte du i såfall ikke hva jeg skrev i det hele tatt. Teskje; det gikk på årsaken til å være "kjendis". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 26. mars 2022 #1328 Del Skrevet 26. mars 2022 Jeg kan ikke noe for det, men denne sesongen fenger meg ikke på lik linje med de to første. Faktisk fenger den meg ikke i det hele tatt. Og før jeg får kommentarer på det, ja jeg har selvfølgelig sluttet å se på. Vet ikke hva det er med denne sesongen som gjør at jeg ikke synes det er morsomt mer. Men, det har nok mye å si med casten. Synes spesielt fjorårets cast var 10 av 10. Virker forresten ikke som det bare er meg som synes at denne sesongen er kjedelig? Denne tråden er nesten helt død, og på jodel skrives det nesten ingenting om årets sesong. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 26. mars 2022 #1329 Del Skrevet 26. mars 2022 Ifyousayso skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke noe for det, men denne sesongen fenger meg ikke på lik linje med de to første. Faktisk fenger den meg ikke i det hele tatt. Og før jeg får kommentarer på det, ja jeg har selvfølgelig sluttet å se på. Vet ikke hva det er med denne sesongen som gjør at jeg ikke synes det er morsomt mer. Men, det har nok mye å si med casten. Synes spesielt fjorårets cast var 10 av 10. Virker forresten ikke som det bare er meg som synes at denne sesongen er kjedelig? Denne tråden er nesten helt død, og på jodel skrives det nesten ingenting om årets sesong. Det er så rart hvordan man opplever ting forskjellig. Jeg klarte ikke å se ferdig fjorårets sesong pga casten, mens jeg syns årets cast er veldig bra. Gleder meg til hver episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. mars 2022 #1330 Del Skrevet 26. mars 2022 Kvammen og Niva irriterer meg. Håper de ryker snart, men dessverre skjer det nok ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 26. mars 2022 #1331 Del Skrevet 26. mars 2022 sommermor skrev (På 22.3.2022 den 9.21): Selve konseptet byr meg i mot for tiden. Jeg vil ikke se på det for tiden. Om de leker krig eller ikke aner jeg ikke. Å se på nyhetene er nok for meg. Jeg trenger ikke dette også,hvor det blir gjort til et underholdningsprogram. Du ser ikke på programmet? Du vet ikke om de leker krig? Verden hadde blitt et bedre sted om folk generelt kan drite i å fronte meninger de har dannet seg på særdeles tynt grunnlag. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. mars 2022 #1332 Del Skrevet 26. mars 2022 (endret) Spoiler Fysøren så urettferdig med Stordalen og Nereng i dimmekamp!!!!!!!!! Mine to favoritter som har vært på topp hele tiden.... Og ekle Siva som korporal. For en skuffende sesong dette har blitt. Spoiler Skjelbæk eller Ruben burde naturligvis ha røket her.... så sykt urettferdig Om dagens dimmekamp... Endret 26. mars 2022 av shab 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 26. mars 2022 #1333 Del Skrevet 26. mars 2022 Ifyousayso skrev (8 timer siden): Jeg kan ikke noe for det, men denne sesongen fenger meg ikke på lik linje med de to første. Faktisk fenger den meg ikke i det hele tatt. Og før jeg får kommentarer på det, ja jeg har selvfølgelig sluttet å se på. Vet ikke hva det er med denne sesongen som gjør at jeg ikke synes det er morsomt mer. Men, det har nok mye å si med casten. Synes spesielt fjorårets cast var 10 av 10. Virker forresten ikke som det bare er meg som synes at denne sesongen er kjedelig? Denne tråden er nesten helt død, og på jodel skrives det nesten ingenting om årets sesong. Veldig rart hvor ulike meninger man har ja. Jeg elsker årets cast! Synes det er mange herlige mennesker med og som virkelig pusher seg sjøl! Gleder meg veldig til hver episode. Og så liker jeg faktisk at det er en del folk med som jeg ikke kjente (så godt) til fra før. Synes det blir mer spennende da å bli kjent med deltakerne. Synes KL er et utrolig fint konsept, gøy og rørende. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 26. mars 2022 #1334 Del Skrevet 26. mars 2022 shab skrev (3 timer siden): Skjul innhold Fysøren så urettferdig med Stordalen og Nereng i dimmekamp!!!!!!!!! Mine to favoritter som har vært på topp hele tiden.... Og ekle Siva som korporal. For en skuffende sesong dette har blitt. Skjul innhold Skjelbæk eller Ruben burde naturligvis ha røket her.... så sykt urettferdig Om dagens dimmekamp... Hvorfor er Siva ekkel? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. mars 2022 #1335 Del Skrevet 26. mars 2022 Hjertestein skrev (44 minutter siden): Hvorfor er Siva ekkel? Jeg synes han fremstår usympatisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 26. mars 2022 #1336 Del Skrevet 26. mars 2022 Tipper Stordalen ryker ut, kun pga hun har vørt så mye i forskjellige aviser den siste uka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. mars 2022 #1337 Del Skrevet 26. mars 2022 Teardrop skrev (16 minutter siden): Tipper Stordalen ryker ut, kun pga hun har vørt så mye i forskjellige aviser den siste uka. Du vet det er tatt opp for lenge siden? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 26. mars 2022 #1338 Del Skrevet 26. mars 2022 Justlooking skrev (3 minutter siden): Du vet det er tatt opp for lenge siden? 😊 Så klart, men media legger ikke ut artikler om serien før NÅ vettu. Typisk at de "spoiler" hvem som ryker ut eller nesten ryker ut med saker i media. Vi får se om det stemmer denne gangen også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. mars 2022 #1339 Del Skrevet 26. mars 2022 Teardrop skrev (1 minutt siden): Så klart, men media legger ikke ut artikler om serien før NÅ vettu. Typisk at de "spoiler" hvem som ryker ut eller nesten ryker ut med saker i media. Vi får se om det stemmer denne gangen også. Ok, skjønner. Trodde du mente det hadde vært andre saker med Emilie i media i det siste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 26. mars 2022 #1340 Del Skrevet 26. mars 2022 Justlooking skrev (1 minutt siden): Ok, skjønner. Trodde du mente det hadde vært andre saker med Emilie i media i det siste 😊 Om stordalen i kompaniet saker ja. Har ikke sett episoden selv enda, men så på nett at det faktisk var hun som røk ut i dag nå. Altså, media har enda en gang stpoilet hvem som har røket ut av et program, før programmet har gått. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå