Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

padawan skrev (3 timer siden):

Du har jo ikek peiling på hva serien handler om. 

Samme det, jeg er uansett ikke intressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sommermor skrev (1 time siden):

Samme det, jeg er uansett ikke intressert.

Hvorfor bruke tid på å gå inn i en tråd om det da?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppriktig synd på Damli som ble satt sammen med Skjelbæk denne gangen. Hun hadde ingen mulighet til å utføre oppgaven med ham som partner. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niva har virkelig utviklet seg fra 1 episode. Han fremstår mer empatisk og har utviklet seg som lagspiller. Han gjør alt for laget og er fokusert. 

Daniel Kvammen er på stedet hvil hva gjelder utvikling. Han bidrar lite/gjør feil/er ukonsentrert i lagkonkurranser når det ikke er han selv som er i fare. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (3 timer siden):

Synes oppriktig synd på Damli som ble satt sammen med Skjelbæk denne gangen. Hun hadde ingen mulighet til å utføre oppgaven med ham som partner. 

Enig, også sa han " vi lirket ikke nok"  , " vi" datt og "vi" datt - nei, dette var kun på han🙈 Det kunne han jo bare erkjent🤣 Håper han ryker ut denne uka . Han blir redda hver uke( har ikke sett del 2 enda, og vet ikke hvem som havner i dimmekamp)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?!?🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Skjelbæk har tydeligvis 9 liv der inne.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Variert skydekke skrev (12 minutter siden):

Er det mulig?!?🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Skjelbæk har tydeligvis 9 liv der inne.

Flott, for jeg liker ikke Siva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (9 minutter siden):

Flott, for jeg liker ikke Siva.

I starten var jeg enig med deg. Jeg synes likevel han har utviklet seg enormt positivt, og vist seg som en sympatisk fyr og en lagspiller. Han har også klart seg bra i konkurransene. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den oppgaven der de stod på planken og skulle få tak i sko og sånt som dinglet, var litt urettferdig. De burde justert vinkelen på armen tingene dinglet fra, etter deltagernes høyde. Rikke, som er lavest, måtte stå på planken med tærne og hun måtte hun lene hele kroppen utenfor for å ha sjanse til å nå bort til tingene som dinglet, mens de andre jentene som er mye høyere enn henne kunne stå med beina godt innpå planken, rumpa bakover og vekten fordelt mer på planken og likevel nå tingene lett. Det er mye mer krevende for den som holder tauet å holde vekten når Rikke måtte lene seg helt utenfor planken, da holdt jo han hele hennes kroppsvekt. Mens for de andre holdt planken mye av kroppsvekten. Og så er det mye mer mentalt krevende å skulle lene seg utenfor planken slik Rikke måtte, det blir nesten som å rappellere forlengs der du hele tiden ser avgrunnen foran deg. Synes det var veldig imponerende av Rikke og han som holdt tauet (nå står det helt stille for meg hva han heter).

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, bare å ta av seg hatten for Mehl på den planken oppgaven!😱👏🏻 Ingen over, ingen ved siden..shiiit!

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplue skrev (11 minutter siden):

Synes den oppgaven der de stod på planken og skulle få tak i sko og sånt som dinglet, var litt urettferdig. De burde justert vinkelen på armen tingene dinglet fra, etter deltagernes høyde. Rikke, som er lavest, måtte stå på planken med tærne og hun måtte hun lene hele kroppen utenfor for å ha sjanse til å nå bort til tingene som dinglet, mens de andre jentene som er mye høyere enn henne kunne stå med beina godt innpå planken, rumpa bakover og vekten fordelt mer på planken og likevel nå tingene lett. Det er mye mer krevende for den som holder tauet å holde vekten når Rikke måtte lene seg helt utenfor planken, da holdt jo han hele hennes kroppsvekt. Mens for de andre holdt planken mye av kroppsvekten. Og så er det mye mer mentalt krevende å skulle lene seg utenfor planken slik Rikke måtte, det blir nesten som å rappellere forlengs der du hele tiden ser avgrunnen foran deg. Synes det var veldig imponerende av Rikke og han som holdt tauet (nå står det helt stille for meg hva han heter).

Rikke imponerte enormt på planken! 💪 Enig i at de burde justert vinkelen i forhold til høyden på deltakeren, for selv om Rikke virket å ha stålkontroll på oppgaven slet hun jo mer med å faktisk nå bort til gjenstandene enn de andre.

 

Kanskje stygt å si det, men Skjelbæk virker mindre begavet på alle områder. Har han utmerket seg positivt på noe som helst i konkurransene?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelbæk. En fantastisk person, men fryktelig klønete som deltaker av KL. Tenk å sende Damli rett av planken på første og enkleste forsøk. 😂 Synes synd på Damli da. Hun var virkelig tent og uredd foran den konkurransen, og ble robbet sjansen for å vise hvem hun virkelig er.

Det sagt, det er ingenting som er så lite underholdende enn når deltakere ikke kan gjennomføre eller delta på skader eller sykdom, så jeg er kokfornøyd med at både Damli og Skjelbæk blir værende på bekostning av Siva. 

Synes for øvrig Damli leverer godt der inne. Hun er visstnok ikke i toppsjiktet, men klorer seg fast på sin unike måte. Det spesielle med henne er at hun virker så uredd at de andre automatisk får fokuset. Når Markussen slet på planken så fikk han fokuset. Når Nereng fikk panikkanfall i svømmekonkurransen så fikk hun fokuset. Når Isaksen slet seg opp Trollstigen så fikk hun fokuset. Når Mayoo ble skadet av en bob så fikk han fokuset. OSV. Damli bare hopper i ting og kommer seg igjennom utfordringene uten problemer, og får derfor ikke særlig fokus. Så da havner hun i skyggene av de andre, og kanskje særlig i skyggene til Mehl og Nereng som virkelig imponerer. At de overpresterer gjør ikke at Damli er dårlig. 

Vi fikk dog se mer av Damli i går. Det er bra. Superbra dame! 

Fader for en flott gjeng som er igjen nå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommermor skrev (19 timer siden):

Samme det, jeg er uansett ikke intressert.

Hvorfor uttaler du deg da? Det er jo litt dumt å uttale seg om noe du hverken har sett eller er interessert i?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (28 minutter siden):

Så da havner hun i skyggene av de andre, og kanskje særlig i skyggene til Mehl og Nereng som virkelig imponerer

Mehl har vel ikke vært redd for noe der inne? Utrolig tøff dame. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mwanafunzi skrev (2 minutter siden):

Mehl har vel ikke vært redd for noe der inne? Utrolig tøff dame. 

Nei, Mehl har ikke vært redd for noe der inne heller. Fantastisk innsats av både Mehl og Nereng spesielt. De er i en særklasse. Samt at Isaksen og Damli imponerer på sine måter også. Damene eier mennene i år :) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Topplue skrev (12 timer siden):

Synes den oppgaven der de stod på planken og skulle få tak i sko og sånt som dinglet, var litt urettferdig. De burde justert vinkelen på armen tingene dinglet fra, etter deltagernes høyde. Rikke, som er lavest, måtte stå på planken med tærne og hun måtte hun lene hele kroppen utenfor for å ha sjanse til å nå bort til tingene som dinglet, mens de andre jentene som er mye høyere enn henne kunne stå med beina godt innpå planken, rumpa bakover og vekten fordelt mer på planken og likevel nå tingene lett. Det er mye mer krevende for den som holder tauet å holde vekten når Rikke måtte lene seg helt utenfor planken, da holdt jo han hele hennes kroppsvekt. Mens for de andre holdt planken mye av kroppsvekten. Og så er det mye mer mentalt krevende å skulle lene seg utenfor planken slik Rikke måtte, det blir nesten som å rappellere forlengs der du hele tiden ser avgrunnen foran deg. Synes det var veldig imponerende av Rikke og han som holdt tauet (nå står det helt stille for meg hva han heter).

Jeg er helt enig med deg - denne var urettferdig for lave personer. Og Rikke imponerte stort - hun var også den eneste som ikke falt. Hun fikk også tak i samme antall som de andre.

Når det gjelder Damli og tytebrettet så er det tydelig at selv om det strømmer ord ut av Skjelbræk hele tiden er kommunikasjon virkelig ikke hans styrke. Jeg aner ikke nøyaktig hvor det sviktet med de to, men det var jo åpenbart at de trodde det var om å gjøre å gasse på. Totalt manglende forståelse for fysikkens lover gjorde at dette gikk galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65
rosemarin skrev (40 minutter siden):

Hvorfor uttaler du deg da? Det er jo litt dumt å uttale seg om noe du hverken har sett eller er interessert i?

Fordi brukeren mener at når de har en mening om noe så skal andre skamme seg for å like det hun synes er upassende.

Jeg synes ikke noe om EOTB eller PH, følger ikke influensere (utover at jeg dessverre blir nødt å vite hvem de er pga at de blir deltakere i realities som jeg faktisk følger), men jeg går da ikke inn i samtlige tråder om temaet og svarer at dette er forkastelig eller dølt eller lignende. Bare å ignorere trollingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Isaksen og Siva imponerte veldig på planken, helt rått samarbeid! Og så tøft at hun pusha seg såpass langt tross tydelig redsel. Liker dessuten at hun må rope fra deg litt iblant 🙊 Gøy når det høres ut som at nå gir hun seg, også bruker hun to sekunder på å roe seg, tenke seg om også fortsette med stil, tøft gjort! 😎

Men, tok ikke Mehl siste gjenstanden da hun falt? Nå gjorde ikke dette noe på utfallet i denne episoden, men da jeg så på syns jeg det virka urettferdig at team Mehl fikk med denne gjenstanden og dermed flere poeng enn team Isaksen som aldri falt og la alle de samlede gjenstandene i boksen. Syns det burde vært antall gjenstander i boksen som skulle telt, hvis ikke kunne de jo bare hoppet på siste for å få med den, det ville jo ikke akkurat vært å følge hensikten ved oppgaven.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...