Gulvplanke Skrevet 13. mars 2022 #1281 Del Skrevet 13. mars 2022 5 hours ago, Trotwood said: Tone var i følge en artikkel veldig forkjølet første uka, og man hører også når hun snakker at hun er veldig tett. Så hun har nok ikke hatt helt overskudd til gjøre så mye ekstra ut av seg ennå tipper jeg Min spådom er at de gjør det med vilje i klippinga, fordi hun skal nå langt og får mer skjermtid senere. Jeg aner ikke hvor god hun er fordi hun ikke har fått så mye skjermtid enda, men jeg innbiller meg hun er i god fysisk form og kan holde hodet kaldt. Ellers er jeg så imponert over Rikke, snakker om å gjøre fordommene mine til skamme! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 13. mars 2022 #1282 Del Skrevet 13. mars 2022 livmor skrev (På 3.3.2022 den 20.46): Emilie Mehl gir et utrolig dårlig inntrykk, virker som en obsternasig småunge. Fniser, trasser og svarer. Syns det virker som om det er flere som er der bare for å være «tøffe i trynet», det er også litt irriterende. Herregud, det er jo klippet slik. Hun ER jo ikke sånn hele tiden. Tror folk må prøve å huske at dette faktisk ikke er militæret, men enn TV-innspilling. De har det nok mye gøy og mange opptak må nok gjøres flere ganger osv. Hadde hun vært i militæret uten kamera, hadde hun ikke svart slik. Syntes det er ganske åpenbart. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 13. mars 2022 #1283 Del Skrevet 13. mars 2022 Må ærlig innrømme at jeg har endret mening etter gårdagens program. Mehl og Rikke imponerte meg stort, både fysisk og psykisk. Må si at "bimbo" stempelet jeg hadde satt på Rikke, er gone. Imponerte spesielt når de skulle over nettet med "tannprikeren". Klar og tydelig! At Mayoo måtte kaste inn håndkleet var kjipt, men det viser bare at det nytter ikke å stå på et treningsenter å bare pumpe jern. Du trenger kondisjon enkelt å greit. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 13. mars 2022 #1284 Del Skrevet 13. mars 2022 Ja Rikke var helt rå på å lede dem over nettet, kort og tydelig! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 13. mars 2022 #1285 Del Skrevet 13. mars 2022 Variert skydekke skrev (14 timer siden): Nei, de er ikke én for lite. Det var meningen at de 4 nederste skulle i dimmekamp, hvor tre skulle ryke. Ah, okei, bare jeg som misforstod da! Var helt sikker på at det kun var 2 som skulle ryke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimaximus Skrevet 14. mars 2022 #1286 Del Skrevet 14. mars 2022 livmor skrev (På 3.3.2022 den 20.46): Emilie Mehl gir et utrolig dårlig inntrykk, virker som en obsternasig småunge. Fniser, trasser og svarer. Syns det virker som om det er flere som er der bare for å være «tøffe i trynet», det er også litt irriterende. Jeg mener egentlig at det er for ungt å bli minister før man er 30. Mehl har vært litt anonym for meg tidligere, og jeg har kanskje ikke helt klart å se forbi det st hun er så ung. Men faktisk så mener jeg at hennes opptreden på Kompani Laurtisen er positivt, og jeg har faktisk mer respekt for henne nå enn tidligere. Jeg ser at hun virker smart og som en god leder, og heg tenker at det ikke et helt ulogisk at en som trives som en minister ikke trives godt å bli detaljstyrt (og at hun dermed kan bli litt trassig). Så mitt inntrykk er bedre, og selv om jeg synes hun er for ung har jeg større tiltro til henne nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 14. mars 2022 #1287 Del Skrevet 14. mars 2022 RIkke slet sånn med å komme i mål at hun sørget for at Kjær (som sårt trengte poeng) havnet på sisteplass. Noe som førte til at han havnet i dimmekamp. Jeg må si det var litt med bismak jeg så på Kjær tape dimmekampen, mens Rikke satt trygt og godt å så på. Føltes urettferdig, selv om det er slik spillet er. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 14. mars 2022 #1288 Del Skrevet 14. mars 2022 Heartland skrev (4 minutter siden): RIkke slet sånn med å komme i mål at hun sørget for at Kjær (som sårt trengte poeng) havnet på sisteplass. Noe som førte til at han havnet i dimmekamp. Jeg må si det var litt med bismak jeg så på Kjær tape dimmekampen, mens Rikke satt trygt og godt å så på. Føltes urettferdig, selv om det er slik spillet er. Helt enig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huletroll Skrevet 14. mars 2022 #1289 Del Skrevet 14. mars 2022 22 hours ago, Unika said: Herregud, det er jo klippet slik. Hun ER jo ikke sånn hele tiden. Tror folk må prøve å huske at dette faktisk ikke er militæret, men enn TV-innspilling. De har det nok mye gøy og mange opptak må nok gjøres flere ganger osv. Hadde hun vært i militæret uten kamera, hadde hun ikke svart slik. Syntes det er ganske åpenbart. Enig. Jeg synes folk velger å fokusere på de veldig få "eplekjekke" kommentarene hun har hatt, og fullstendig oversett hennes knallharde, klage-frie innsats i alle øvelser. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 14. mars 2022 #1290 Del Skrevet 14. mars 2022 Heartland skrev (30 minutter siden): RIkke slet sånn med å komme i mål at hun sørget for at Kjær (som sårt trengte poeng) havnet på sisteplass. Noe som førte til at han havnet i dimmekamp. Jeg må si det var litt med bismak jeg så på Kjær tape dimmekampen, mens Rikke satt trygt og godt å så på. Føltes urettferdig, selv om det er slik spillet er. Hun har jo gjort det bra i andre øvelser , som Kjær har gjort det dårlig i... Hvis kjær hadde gjort det bedre i de tidligere øvelsene hadde han tålt å havne i bunn.. Jeg digger Kjær, men jeg syntes ikke det var Rikke sin feil at han havnet i dimmekamp. Jeg tviler egentlig sterkt på at Kjær følte det heller. Han virker jo som en lagspiller av dimensjoner , og en raus person. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 14. mars 2022 #1291 Del Skrevet 14. mars 2022 Prelunia skrev (1 minutt siden): Hun har jo gjort det bra i andre øvelser , som Kjær har gjort det dårlig i... Hvis kjær hadde gjort det bedre i de tidligere øvelsene hadde han tålt å havne i bunn.. Jeg digger Kjær, men jeg syntes ikke det var Rikke sin feil at han havnet i dimmekamp. Jeg tviler egentlig sterkt på at Kjær følte det heller. Han virker jo som en lagspiller av dimensjoner , og en raus person. Litt derfor synes jeg det var veldig synd at det gikk slik. Han virket å ha mye overskudd til den siste øvelsen, men ventet omsorgsfullt og støttende på Rikke hele veien, selv om han nok visste at det betydde dimmekamp for hans del. Joda, han hadde tapt tidligere øvelser, men likevel veldig synd når han tilsynelatende hadde nok overskudd til en god plassering på siste øvelsen, og muligens kunne berget seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 14. mars 2022 #1292 Del Skrevet 14. mars 2022 Huletroll skrev (11 minutter siden): Enig. Jeg synes folk velger å fokusere på de veldig få "eplekjekke" kommentarene hun har hatt, og fullstendig oversett hennes knallharde, klage-frie innsats i alle øvelser. Helt enig... Synes det er andre som har gjort mye dårligere inntrykk (f.eks Frank og Siva) uten å få halvparten av det tynet Mehl har fått her.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 14. mars 2022 #1293 Del Skrevet 14. mars 2022 Heartland skrev (1 minutt siden): Litt derfor synes jeg det var veldig synd at det gikk slik. Han virket å ha mye overskudd til den siste øvelsen, men ventet omsorgsfullt og støttende på Rikke hele veien, selv om han nok visste at det betydde dimmekamp for hans del. Joda, han hadde tapt tidligere øvelser, men likevel veldig synd når han tilsynelatende hadde nok overskudd til en god plassering på siste øvelsen, og muligens kunne berget seg. Han måtte vel omtrent komme først for å berge seg vekk fra de 3 nederste.. Tror ikke han hadde klart det selv om han hadde gått med noen andre 🤷♀️ Men helt enig i at han virket som en fantastisk person på kompani, og det er et tap for gruppa at han er ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 14. mars 2022 #1294 Del Skrevet 14. mars 2022 (endret) Heartland skrev (10 minutter siden): Litt derfor synes jeg det var veldig synd at det gikk slik. Han virket å ha mye overskudd til den siste øvelsen, men ventet omsorgsfullt og støttende på Rikke hele veien, selv om han nok visste at det betydde dimmekamp for hans del. Joda, han hadde tapt tidligere øvelser, men likevel veldig synd når han tilsynelatende hadde nok overskudd til en god plassering på siste øvelsen, og muligens kunne berget seg. Rikke bærte jo tyngre enn hun klarte, og selv om Kjær tilbydd seg å ta flere poser, så sa hun nei siden hun visste Kjær hadde ryggproblemer. Vil si de ofret seg begge to. Det er ikke sikkert Kjær hadde klart å komme seg opp hvis han hadde bært tyngre. Men jeg er enig i det var synd han røyk ut. Kunne heller tenkt meg at Daniel Kvammen og Ruben gikk ut. Endret 14. mars 2022 av Hipparchia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 14. mars 2022 #1295 Del Skrevet 14. mars 2022 Føler ikke man skal skylde på Rikke for at Kjær kom sist. Som noen nevnte så måtte han vel ta 1.plassen for å berge seg videre uansett. Det ville vel vært ganske umulig. Du så at Rikke var ganske ferdig etter sandtaket. Imponerende at hun klarte å gjennomføre siste oppgave. Hun tenkte jo også på Kjær med tanke på at han slet med ryggen! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. mars 2022 #1296 Del Skrevet 14. mars 2022 Med tanke på at Kjær fikk en skade etter tømmerstokk bæringen ( han måtte i langvarig behandling etter innspilling) så var det nok riktig for helsa hans at han røk ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. mars 2022 #1297 Del Skrevet 14. mars 2022 Er mayoo ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regning1 Skrevet 15. mars 2022 #1298 Del Skrevet 15. mars 2022 Hva var egentlig svaret på den oppgaven i kunnskapstesten? «Jeg var 62 i forigårs, neste år blir jeg 65. Hvordan?» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 15. mars 2022 #1299 Del Skrevet 15. mars 2022 Regning1 skrev (5 minutter siden): Hva var egentlig svaret på den oppgaven i kunnskapstesten? «Jeg var 62 i forigårs, neste år blir jeg 65. Hvordan?» Jeg har ikke fasit, men tenker at "forrigårs" skal bety "forrige år". Vedkommende (sikkert Dag Otto selv) kan da ha vært 62 deler av forrige år, men så fylt 63 i løpet av året. Vedkommende er da 64 i år og blir 65 neste år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. mars 2022 #1300 Del Skrevet 15. mars 2022 Regning1 skrev (1 minutt siden): Hva var egentlig svaret på den oppgaven i kunnskapstesten? «Jeg var 62 i forigårs, neste år blir jeg 65. Hvordan?» Tenkte litt på den og kom fram til dette: I forrigårs 30.desember 2021 62 år Bursdag 31.desember 2021 63 år I dag 1.januar 2022 63 år Bursdag 31.desember 2022 64 år Neste år 31.desember 2023 65 år 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå