Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

På 31.8.2020 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan det skal være gøy å se alt en gang til med andre mennesker heller😅

Anonymkode: 69344...623

Er jo det realityprogram som regel er.. og det blir en helt annen gjeng som opplever det ulikt! Tviler på at de har akkurat samme konkurransene. 

Anonymkode: 925af...7d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker Harm & Hegseth, så dette blir gøy. Eeendelig sa Vegard ja til noe! 😄 Og de kjenner jo Christine Dancke iallefall godt. Og han skuespilleren i Skam har de snakket mye om i podcasten sin 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det bare meg, eller er hun der Ulrikke med i alle kjendisrealityprogrammer som har gått på TV siste året? Er så lei det trynet..! Hun har tydeligvis gått i realityfella som de fleste norske B/C-kjendiser - sier ja til alt for litt exposure. 

Men gøy at Vegard Harm skal være med!

Anonymkode: 23187...355

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, er det bare meg, eller er hun der Ulrikke med i alle kjendisrealityprogrammer som har gått på TV siste året? Er så lei det trynet..! Hun har tydeligvis gått i realityfella som de fleste norske B/C-kjendiser - sier ja til alt for litt exposure. 

Øhh har hun vært med på noe før!? Sto i artikkelen at dette er første realityprogram hun er med i. Jeg kjenner henne kun fra Melodi Grand Prix og sanger forøvrig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker opplegget, men bryr meg ikke om noen av kjendisene, så blir å se an om jeg ser på. 

Anonymkode: 12177...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men gøy at Vegard Harm skal være med!

Anonymkode: 23187...355

Haha, hæ? Vet knapt hvem hun er og jeg har sett min dose realityprogrammer for å si det sånn.

Anonymkode: d0eba...9e0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fornøyd med deltagerne! 

Blir fantastisk med Vegard og Morten!! =D

Så blir det spennende å se om Linnea klarer å motstå fristelsen til å smelle tilbake! =D

Anonymkode: 7ad28...87b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Amatariel skrev:

Øhh har hun vært med på noe før!? Sto i artikkelen at dette er første realityprogram hun er med i. Jeg kjenner henne kun fra Melodi Grand Prix og sanger forøvrig.

Hun har vært med i Idol, Stjernekamp, Melodi Grand prix to eller tre ganger, Allsang på grensen x antall ganger og adventsprogram på tv2 x antall ganger. Så ja, hun har så absolutt vært med på noe før.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oida skrev:

Hun har vært med i Idol, Stjernekamp, Melodi Grand prix to eller tre ganger, Allsang på grensen x antall ganger og adventsprogram på tv2 x antall ganger. Så ja, hun har så absolutt vært med på noe før.

Det er jo musikkprogrammer. Regnes ikke som realityshow.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Oida skrev:

Og 4 stjerners middag

Anonymkode: 12177...b8b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Hjertestein skrev:

Håper fenrik som var med sist er med denne gangen og. Blir ikke det samme uten han.

Står på Instagram at han er klar for sesong 2 😀

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Hjertestein skrev:

Håper fenrik som var med sist er med denne gangen og. Blir ikke det samme uten han.

Jaa! Han var jo det beste med hele programmet! Akkurat min type humor😅

Anonymkode: 3597d...0ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er grei, Lise. Heldigvis er det ikke en sjel som bryr seg om hva du synes 

Anonymkode: 925af...7d0

Ikke dei heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, padawan skrev:

Synes dette ser veldig lovende ut!  Godt valg av deltakere! 

Anonymkode: cb321...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...