Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.8.2020 den 20.08):

Skjønner ikke hvordan det skal være gøy å se alt en gang til med andre mennesker heller😅

Anonymkode: 69344...623

Ekspander  

Er jo det realityprogram som regel er.. og det blir en helt annen gjeng som opplever det ulikt! Tviler på at de har akkurat samme konkurransene. 

Anonymkode: 925af...7d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker Harm & Hegseth, så dette blir gøy. Eeendelig sa Vegard ja til noe! 😄 Og de kjenner jo Christine Dancke iallefall godt. Og han skuespilleren i Skam har de snakket mye om i podcasten sin 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det bare meg, eller er hun der Ulrikke med i alle kjendisrealityprogrammer som har gått på TV siste året? Er så lei det trynet..! Hun har tydeligvis gått i realityfella som de fleste norske B/C-kjendiser - sier ja til alt for litt exposure. 

Men gøy at Vegard Harm skal være med!

Anonymkode: 23187...355

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2020 den 7.48):

Altså, er det bare meg, eller er hun der Ulrikke med i alle kjendisrealityprogrammer som har gått på TV siste året? Er så lei det trynet..! Hun har tydeligvis gått i realityfella som de fleste norske B/C-kjendiser - sier ja til alt for litt exposure. 

Ekspander  

Øhh har hun vært med på noe før!? Sto i artikkelen at dette er første realityprogram hun er med i. Jeg kjenner henne kun fra Melodi Grand Prix og sanger forøvrig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker opplegget, men bryr meg ikke om noen av kjendisene, så blir å se an om jeg ser på. 

Anonymkode: 12177...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.9.2020 den 7.48):

Men gøy at Vegard Harm skal være med!

Anonymkode: 23187...355

Ekspander  

Haha, hæ? Vet knapt hvem hun er og jeg har sett min dose realityprogrammer for å si det sånn.

Anonymkode: d0eba...9e0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fornøyd med deltagerne! 

Blir fantastisk med Vegard og Morten!! =D

Så blir det spennende å se om Linnea klarer å motstå fristelsen til å smelle tilbake! =D

Anonymkode: 7ad28...87b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 8.9.2020 den 7.56):

Øhh har hun vært med på noe før!? Sto i artikkelen at dette er første realityprogram hun er med i. Jeg kjenner henne kun fra Melodi Grand Prix og sanger forøvrig.

Ekspander  

Hun har vært med i Idol, Stjernekamp, Melodi Grand prix to eller tre ganger, Allsang på grensen x antall ganger og adventsprogram på tv2 x antall ganger. Så ja, hun har så absolutt vært med på noe før.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (På 8.9.2020 den 8.17):

Hun har vært med i Idol, Stjernekamp, Melodi Grand prix to eller tre ganger, Allsang på grensen x antall ganger og adventsprogram på tv2 x antall ganger. Så ja, hun har så absolutt vært med på noe før.

Ekspander  

Det er jo musikkprogrammer. Regnes ikke som realityshow.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (På 8.9.2020 den 8.17):

Ekspander  

Og 4 stjerners middag

Anonymkode: 12177...b8b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (På 8.9.2020 den 17.17):

Håper fenrik som var med sist er med denne gangen og. Blir ikke det samme uten han.

Ekspander  

Står på Instagram at han er klar for sesong 2 😀

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Hjertestein skrev (På 8.9.2020 den 17.17):

Håper fenrik som var med sist er med denne gangen og. Blir ikke det samme uten han.

Ekspander  

Jaa! Han var jo det beste med hele programmet! Akkurat min type humor😅

Anonymkode: 3597d...0ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...