Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er dumt at Raymond ga fra seg plassen, selv om det var fint av han. Bare kjenner jeg er lei Desta nå og at hun alltid er så ekstremt nervøs og redd for alt hele tiden

Anonymkode: 164ad...01b

Han hadde tapt mest trolig, så spilte liten rolle.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste er vel at man må ha en viss kjendisstatus.

Anonymkode: d0eba...9e0

Ja, og de finner man kun i Oslo-regionen..

Ingen fra Trøndelag eller Nord-Norge, en skam!

Anonymkode: 9cf42...ac6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være at kjendiser fra disse regionene har blitt spurt og takket nei for alt vi vet. 

Anonymkode: d0eba...9e0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke akkurat et A-lag av kjendiser som er med, så det må være ganske mange som har takket nei, inkl. trøndere og nordlendinger.

Anonymkode: 7fee2...bcf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke akkurat et A-lag av kjendiser som er med, så det må være ganske mange som har takket nei, inkl. trøndere og nordlendinger.

Hvem tror du de begynner med i en rekrutteringsprosess? De begynner ikke med de største rikskjendiser, men med folk de selv kjenner. Mange av deltakerne har vært med i Huskestue, for eksempel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dypt imponert over Bratberg som husket så mye! Tenkte først den teknikken ikke holdt, men der tok jeg feil!

Og jeg sa faktisk rett før Kvisvik trakk seg "Det er nesten så han burde trekke seg, det er Desta som har prøvd i alle øvelser." Så syns det var riktig av han, selv om han vil bli savnet.

Koser meg så mye med dette programmet, og er redd sesong 2 ikke kan toppe denne troppen.

Anonymkode: ee5e5...44e

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er dumt at Raymond ga fra seg plassen, selv om det var fint av han. Bare kjenner jeg er lei Desta nå og at hun alltid er så ekstremt nervøs og redd for alt hele tiden

Anonymkode: 164ad...01b

Ja, hun er fryktelig slitsomt. Alltid en belastning når det er lagarbeid. Håper hun ryker neste gang.

Anonymkode: 0a12b...528

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til så må det vel kun gå an å se et program uten å være nødt til kritisere til minste detalj. Dette programmet er ren underholdning, uten drama. Eneste dramaet som foregår er jo typisk her inne. Deilig å se så mye fine mennesker som gjør sitt beste uten å krangle om millionpremier og kjendisstatus. 

Anonymkode: ca6b0...74c

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du målet til produksjonen alltid er å få A-kjendisene?

Anonymkode: 58b72...3de

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av og til så må det vel kun gå an å se et program uten å være nødt til kritisere til minste detalj. Dette programmet er ren underholdning, uten drama. Eneste dramaet som foregår er jo typisk her inne. Deilig å se så mye fine mennesker som gjør sitt beste uten å krangle om millionpremier og kjendisstatus. 

Anonymkode: ca6b0...74c

👏🏻👏🏻

Anonymkode: 5d71f...51a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun er fryktelig slitsomt. Alltid en belastning når det er lagarbeid. Håper hun ryker neste gang.

Anonymkode: 0a12b...528

Ikke enig. Hun er ofte den reddeste. Men hun prøver, og ofte får hun til. Og hun gjennomførte alle oppgavene selv om hun ikke klarte hoppet. 

Siri begynte å gråte forde hun var redd for å bli sliten... syntes den var tynn jeg. Og hun ble trassig. 

Anonymkode: 05137...b91

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2020 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Av alle ting skal man skal henge seg opp i 🙄🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Desta er bare skjønn med det store fine smilet sitt. Synes hun er både positiv og tøff, og prøver alt hun kan. 

Anonymkode: 7bed6...723

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg så igjen i Desta. Jeg synes hun er supertøff som tør å være med, det hadde jeg aldri turt. Jeg er også utrolig nervøs og redd for å gjøre ting, i hvertfall når det er gruppeoppgaver. Gøy å se fremgangen hennes, hun imponerer😊

Anonymkode: 69344...623

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt kjipt når de trekker seg uten å prøve. Helt riktig at Kvisvik ga plassen sin til Beeder, litt rart å skulle nekte å være med på over halvparten av opplegget og så få muligheten til å slå ut noen som har gjort det. Så det syns jeg var sporty, selv om hun ikke alltid er min favoritt (hun har tatt seg opp). Har vært så imponert over Siri Kristiansen også, men det sank da hun gikk ned fra fjellet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desta synes jeg er røff! 

Anonymkode: 6f0fc...fe6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er heilt greit at Kvisvik gikk ut. Syns man skal utfordre seg litt og gå utfor komfortsonen og det gjorde ikke han i det hele tatt. Og dette kommer fra en person med store fobier selv :) 

Anonymkode: 12177...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte Bratberg imponerte meg veldig forrige program. Spesielt å trosse frykten og fullføre baklengs militærstup syns jeg var rått. Særlig med tanke på hvor redd hun er for vann.

Oppgaven hvor hun husket alle disse figurene og fargene på dem, var også ganske utrolig. For en hukommelse!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte Bratberg asså, burde hatt ekstrapoeng for å spise fisken i sin helhet med skinn og det hele....fyttikatta😆 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...