AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #221 Del Skrevet 19. april 2020 42 minutter siden, Blålilla skrev: Ok. Denne debatten tapte du så det sang. Anonymkode: 9cf42...ac6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #222 Del Skrevet 19. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne debatten tapte du så det sang. Anonymkode: 9cf42...ac6 Jølsrud. Anonymkode: 2bffe...5bf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 19. april 2020 #223 Del Skrevet 19. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne debatten tapte du så det sang. Anonymkode: 9cf42...ac6 Jeg er fortsatt uenig med deg, og kan leve fint med at vi har ulikt syn på det. Har ikke inntrykk av å verken være i en debatt, eller vinne/tape noe som helst. Forholder meg dessuten saklig og nøktern. Er det ikke lov å ha ulike meninger her på KG ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #224 Del Skrevet 19. april 2020 Akkurat nå, Blålilla skrev: Jeg er fortsatt uenig med deg, og kan leve fint med at vi har ulikt syn på det. Har ikke inntrykk av å verken være i en debatt, eller vinne/tape noe som helst. Forholder meg dessuten saklig og nøktern. Er det ikke lov å ha ulike meninger her på KG ? Om meningen er at det ikke kan bli flere sesonger, så er det i hvert fall opplagt feil: Dag Otto i Fvn i går: – Æ holdt akkurat på å se etter kandidater te ein ny sesong av Kompani Lauritzen når dere ringte på, sier Dag Otto Lauritzen på klingende dialekt. Anonymkode: 9cf42...ac6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #225 Del Skrevet 19. april 2020 Kjedelig, så de første episodene. Hele Tv2 virker som en syklubb, det samme programmene heletia. Dag otto har jo vært programleder i flere programmer. Anonymkode: 1e640...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. april 2020 #226 Del Skrevet 19. april 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig, så de første episodene. Hele Tv2 virker som en syklubb, det samme programmene heletia. Dag otto har jo vært programleder i flere programmer. Anonymkode: 1e640...3bc Når de har vært programleder i et program er de selvfølgelig helt ubrukelige i andre program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #227 Del Skrevet 19. april 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig, så de første episodene. Hele Tv2 virker som en syklubb, det samme programmene heletia. Dag otto har jo vært programleder i flere programmer. Anonymkode: 1e640...3bc Det er jo et nytt program! Og Dag Otto er knapt med i programmet! Anonymkode: 9cf42...ac6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Diva Skrevet 19. april 2020 #228 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) Alt med Dag Otto og Kristian funker ✌😊 Endret 19. april 2020 av La Divan 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #229 Del Skrevet 20. april 2020 8 timer siden, padawan skrev: Når de har vært programleder i et program er de selvfølgelig helt ubrukelige i andre program. Ikke den du siterer her men det kan bli litt mye gjenbruk her i Norge generelt sett. Feks så er Kristoffer Joner med i 80% av filmer..det er jo en grunn til det og det er at vi er et lite land og derfor har vi færre skuespillere/programledere å velge mellom. Anonymkode: 5a384...2ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 20. april 2020 #230 Del Skrevet 20. april 2020 Flere som la merke til at Håvard Lilleheie var blitt betydelig "smalere i kjakene" etter oppholdet? Han må ha rast ned i vekt!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #231 Del Skrevet 21. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så kommer vel hele denne suppa garantert til å bli sendt i reprise etter reprise etter reprise, de neste hundre årene. Anonymkode: cdfdc...59e Du har sikkert andre kanaler du kan se på. Anonymkode: d0eba...9e0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. april 2020 #232 Del Skrevet 22. april 2020 Det er vel noe av det dårligeste på norsk TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #233 Del Skrevet 22. april 2020 10 timer siden, LiseTV skrev: Det er vel noe av det dårligeste på norsk TV Nei, noe av det beste. Mon tro hva du synes er bra. Anonymkode: 9cf42...ac6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 23. april 2020 #234 Del Skrevet 23. april 2020 Ryddet for avsporing, brukerdebatt og brukerangrep, og svar til det. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. april 2020 #235 Del Skrevet 23. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, noe av det beste. Mon tro hva du synes er bra. Anonymkode: 9cf42...ac6 Hjarte på rette staden- er bra. Liker ikke noe militært. Og Huskestue er i bunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #236 Del Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, LiseTV skrev: Hjarte på rette staden- er bra. Liker ikke noe militært. Og Huskestue er i bunnen. Heartbeat er vel bare for de over 60, men hver sin smak. Anonymkode: 9cf42...ac6 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #237 Del Skrevet 25. april 2020 Artikkel om en deltaker på VG.no nå, er vel da vedkommende som ryker i dag? Spoiler Desta: https://www.vg.no/rampelys/i/Jo5dPX/broren-daniel-desta-er-en-skikkelig-toeffing Anonymkode: 9cf42...ac6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #238 Del Skrevet 25. april 2020 På 21.4.2020 den 13.14, AnonymBruker skrev: Og så kommer vel hele denne suppa garantert til å bli sendt i reprise etter reprise etter reprise, de neste hundre årene. Anonymkode: cdfdc...59e Og du er nødt til å se på det hver gang..... Jeg synes det er så merkelig at noen gidder å sitte og klage på dårlige tv-program, det er da helt frivillig å se på. Selv synes jeg det er veldig koselig å krølle meg sammen i sofaen og se på et program jeg liker, og utover det er tv`n avskrudd. Det finnes veldig mange andre ting man kan gjøre enn å sitte og glane på den Anonymkode: 8c799...a8d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. april 2020 #239 Del Skrevet 25. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du er nødt til å se på det hver gang..... Jeg synes det er så merkelig at noen gidder å sitte og klage på dårlige tv-program, det er da helt frivillig å se på. Selv synes jeg det er veldig koselig å krølle meg sammen i sofaen og se på et program jeg liker, og utover det er tv`n avskrudd. Det finnes veldig mange andre ting man kan gjøre enn å sitte og glane på den Anonymkode: 8c799...a8d Det er utrolig viktig å ha noe eller noen å klage på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 25. april 2020 #240 Del Skrevet 25. april 2020 På 21.4.2020 den 13.14, AnonymBruker skrev: Og så kommer vel hele denne suppa garantert til å bli sendt i reprise etter reprise etter reprise, de neste hundre årene. Anonymkode: cdfdc...59e 🙄 I den moderne tiden vi lever i, så er det ALLTID noe man kan se på. Du kan streame til du blir blå i trynet, liksom. Trenger ikke å se repriser i dag hvis du ikke vil. Hvorfor er du i denne tråden hvis du ikke liker programmet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå