FrøkenMims Skrevet 5. mars 2020 #1 Del Skrevet 5. mars 2020 Morsomt konsept, men hvorfor må det alltid være ``kjendiser`` og ikke vanlige mennesker som er med på sånne program. Hva tenker dere, noen som skal se på ? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Del Skrevet 5. mars 2020 Skal se på! Synes det er kjempe gøy at det klikker for Vinni i den reklamen. De får vel automatisk fler seere fordi for allerede vet hvem de er. Anonymkode: 76f8b...b90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg elsker Dag Otto og Kristian, så dette skal jeg se samme hvilke andre folk som er med. Anonymkode: d0eba...9e0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Del Skrevet 6. mars 2020 På 5.3.2020 den 8.38, FrøkenMims skrev: Morsomt konsept, men hvorfor må det alltid være ``kjendiser`` og ikke vanlige mennesker som er med på sånne program. Hva tenker dere, noen som skal se på ? Hadde det vært vanlige personer som ikke er kjent fra før så hadde ikke jeg vært intressert i å se hvertfall. Det blir litt sånn som med farmen,vanlig farmen er helt uintressant men kjendisfarmen måå jeg få meg meg,så jeg har tv 2 sumo nå lun for å få med meg kjendisfarmen. Anonymkode: 91016...e25 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Del Skrevet 6. mars 2020 Hva handler dette programmet om? Bortsett fra kjendiser, da. Anonymkode: 12885...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. mars 2020 #6 Del Skrevet 6. mars 2020 Har tenkt til å se på. Hadde vært lite interessant med ukjente mennesker. Ikke at alle som skal være med er kjente for meg, men noen ihvertfall. Liker Lauritzen og tror han får vise sine sterkere sider her. I motsetning til "husketue" hvor han så ofte får "jernteppe"... unner han å vise sin styrke. Om jeg har forstått konseptet riktig da. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Del Skrevet 6. mars 2020 Må nesten få med meg dette Men må Kristian også utfordre seg (typ teste ut øvelser), eller er det kun de andre kjendisene? Liker å se han svette litt, for han pleier å gå ut hèlt skrekkslagen, men være skikkelig glad i etterkant for å ha gjennomført Anonymkode: 76e94...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #8 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg er så fryktelig lei av de forvokste guttungene der, at jeg gir meg nå. Jeg skal ikke se på dem mere. Anonymkode: cb4b9...6a9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Del Skrevet 6. mars 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må nesten få med meg dette Men må Kristian også utfordre seg (typ teste ut øvelser), eller er det kun de andre kjendisene? Liker å se han svette litt, for han pleier å gå ut hèlt skrekkslagen, men være skikkelig glad i etterkant for å ha gjennomført Anonymkode: 76e94...edd Slik jeg har forstått det ut ifra reklamen, så må han teste ut øvelsene for å gå foran som et godt eksempel. Tror ikke det gjelder absolutt alle øvelsene, men det gjelder nok de han er mest usikker på "kjenner" jeg Dag Otto rett😂 Anonymkode: 8fba7...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #10 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg har spyangst, emetofobi, så jeg takler ikke å kaste opp selv eller se andre mennesker kaste opp.. Hvis jeg kan få et varsel om at det skjer, så hadde jeg satt stor pris på å få vite det i denne tråden.. Har nemlig lyst til å se serien 🙈. Anonymkode: 57ca4...4c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Del Skrevet 7. mars 2020 Etter episode 1 så syns jeg de snakker ganske nedlatende til de som er kommet inn. Greit at det skal være displin men en trenger da ikke snakke nedlatende til en person for det! Anonymkode: 91016...e25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #12 Del Skrevet 7. mars 2020 Det er bare D-Kjendiser som er med på slik, ikke akkurat store kjendiser. Anonymkode: dd5e1...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #13 Del Skrevet 7. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare D-Kjendiser som er med på slik, ikke akkurat store kjendiser. Anonymkode: dd5e1...032 Det er det ikke i kjendisfarmen heller. Anonymkode: 91016...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Del Skrevet 7. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare D-Kjendiser som er med på slik, ikke akkurat store kjendiser. Anonymkode: dd5e1...032 D-kjendiser er også kjendiser. Anonymkode: d0eba...9e0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Del Skrevet 7. mars 2020 Romsdalen er flott 🤩 Anonymkode: 3ed2e...10c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 7. mars 2020 #16 Del Skrevet 7. mars 2020 Likte programmet veldig godt. Kult at Vinni leder. Skulle ønske jeg kunne vært med på sånt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 7. mars 2020 #17 Del Skrevet 7. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter episode 1 så syns jeg de snakker ganske nedlatende til de som er kommet inn. Greit at det skal være displin men en trenger da ikke snakke nedlatende til en person for det! Anonymkode: 91016...e25 er det ikke sånn de snakker i militæret da? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. mars 2020 #18 Del Skrevet 7. mars 2020 For en romsdalsreklame!! Fantastisk område!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 7. mars 2020 #19 Del Skrevet 7. mars 2020 Fornøyelig serie så langt. Også han sersjanten, da 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 7. mars 2020 #20 Del Skrevet 7. mars 2020 Det var kjempemorsomt. Håper Vinnie holder ut. 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå