bleh Skrevet 6. april 2020 #201 Del Skrevet 6. april 2020 18 minutter siden, #Sunrise skrev: Jeg ELSKER Yasmin😍😂 tidenes Paradise deltager 😂 Bra at hun lager drama på PH, men ikke på denne måten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #202 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, #Sunrise skrev: Jeg ELSKER Yasmin😍😂 tidenes Paradise deltager 😂 Ja hun passer bra i serien og lager spenning. Men personligheten og moralen hennes er jo ikke helt bra 😕 Anonymkode: 7bdff...8cd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 6. april 2020 #203 Del Skrevet 6. april 2020 Synes Yasmin er så sjukt irriterende 😂 hu lager drama, men likevel. Digger Even. 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #204 Del Skrevet 6. april 2020 På 19.3.2020 den 12.00, #Sunrise skrev: Nei Karl må bli 🙈😂 han er jo super underholdning 😂 På 1.4.2020 den 16.36, #Sunrise skrev: Har forelska meg i Even😍 for en fyr😍 for en selvironi 😂 2 timer siden, #Sunrise skrev: Jeg ELSKER Yasmin😍😂 tidenes Paradise deltager 😂 Du koser deg virkelig i år. Dette må jo være tidenes Paradise-sesong for deg Skulle ønske jeg også hadde det slikt! 😝 Anonymkode: e9d0a...1fb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #205 Del Skrevet 6. april 2020 Det som er irriterende er at deltakerne ikke ser at de blir manipulert av Yasmine. Karl f.eks virker jo helt å ha glemt at Yasmine ville kaste ham på sjøen 24t tidligere. Spoiler Dagens episode var meget tilfredsstillende. Kanskje topp 10 eller topp 5 noensinne. Anonymkode: c1712...c3b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #206 Del Skrevet 6. april 2020 Yasmine hever stemmen sin med engang noen snakker imot hun, ¨Nå må dere høre¨, ¨hold kjeft¨, ¨nå må dere skjerpe dere¨, ¨selvinssikt¨. Når hun står der og kjefter på folk minner PH episoden på Toddlers & Tiaras. Ida imponerer med hvordan hun står opp for seg selv og kaller Yasmine ut for hvordan hun forteller alle hva de føler. Jeg ble provosert når Yasmine, Jenny og Sandra går in på et rom og Yasmine forteller Sandra hvorfor Sandra er lei seg. Det må jo bli sykt irriterende i lengden for alle? Lurer på hvordan denne sesongen hadde utviklet seg hvis de kjørte gamle opplaget med 2 mnd i Mexico. Anonymkode: 4ac33...99a 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #207 Del Skrevet 6. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det som er irriterende er at deltakerne ikke ser at de blir manipulert av Yasmine. Karl f.eks virker jo helt å ha glemt at Yasmine ville kaste ham på sjøen 24t tidligere. Anonymkode: c1712...c3b Karl virker stup forelsket i henne siden dag 1. Anonymkode: 4ac33...99a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #208 Del Skrevet 6. april 2020 Dette var så nyyyyydelig episode å se HAHA Anonymkode: 12573...309 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #209 Del Skrevet 6. april 2020 Hadde Yasmin stått med pekefingeren oppi trynet mitt som hun gjorde mot Axel, så hadde jeg slitt med å ikke klappe til henne. Får helt fnatt av den dama der! Anonymkode: 872a1...b6d 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 6. april 2020 #210 Del Skrevet 6. april 2020 Denne sesongen var skikkelig treig med å komme igang, men idag var det drama nok for det tapte. Badeferien er iallefall over! Så tidlig har jeg aldri sett det rakne fullstendig før Nå har jeg fått en helt ny tro på denne sesongen, plutselig er det synd at det bare er 2 episoder i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #211 Del Skrevet 6. april 2020 Hadde aldri trodd at de to største klysene der inne, Even og Axel, var de to jeg skulle like best😅 Anonymkode: 872a1...b6d 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #212 Del Skrevet 6. april 2020 Oh my.. yasmin burde jo blitt beskyttet mot seg selv stakkar. Hun fremstår som både mindre smart og svært sympatisk. Og med null selvinnsikt, som hun er så glad i å beskylde andre for å mangle. Hjelpes.. 😱 Anonymkode: fc164...69b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 6. april 2020 #213 Del Skrevet 6. april 2020 Hvordan kan man få en fredning, for så og sende ut den man vil stå med som partner? 😂😂 jeg lo så sykt godt av dagens episode 😂😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #214 Del Skrevet 6. april 2020 Tror aldri jeg har hatt så avsmak for en paradise-deltager i noen sesong som det jeg har for Yasmine. Det er nesten slik at det vrenger seg inni meg når jeg ser henne, både med det tilgjorte "jeg er så snill" smilet og når hersketeknikk smella hennes går. Og han Karl stakkar, er jo også en stykk forvirra type. Men de bidrar jo også til underholdningen, spesielt når de klarer å rote det så til for seg selv som de klarte i dagens episode. Anonymkode: 22cd6...ce8 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. april 2020 #215 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg fikk skikkelig vondt av Sandra. Hun ble jo bare kommandert rundt og fortalt hva hun skulle gjøre, og ble stående mellom to allianser. Skjønner godt at hun ble lei seg. Hun virker som ei god jente som vil gjøre alle til lags. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. april 2020 #216 Del Skrevet 6. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror aldri jeg har hatt så avsmak for en paradise-deltager i noen sesong som det jeg har for Yasmine. Det er nesten slik at det vrenger seg inni meg når jeg ser henne, både med det tilgjorte "jeg er så snill" smilet og når hersketeknikk smella hennes går. Og han Karl stakkar, er jo også en stykk forvirra type. Men de bidrar jo også til underholdningen, spesielt når de klarer å rote det så til for seg selv som de klarte i dagens episode. Anonymkode: 22cd6...ce8 Jeg lurer på hva Jasmin tenker når hun ser på TV hvordan hun fremstår. Jeg blir helt sjokkert jeg. Hun snakker hele tiden om at folk mangler selvinnsikt, men selv står hun og skriker og ber folk skjerpe seg? Og når hun er lei seg, ja da er alle slemme mot henne.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. april 2020 #217 Del Skrevet 6. april 2020 Så gikk planen til Yasmin i dass, haha! Fint at Axel ble igjen, han er den kjekkeste. Greit å ha noe pent å se på 😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #218 Del Skrevet 6. april 2020 Even er min favoritt 🤩 Anonymkode: d83f4...aa6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. april 2020 #219 Del Skrevet 6. april 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Even er min favoritt 🤩 Anonymkode: d83f4...aa6 Han er skremmende høy på seg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #220 Del Skrevet 6. april 2020 16 timer siden, bleh skrev: Hun sier jo at det er produksjonen sin feil for å fremstille hun på denne måten, og at vi ikke ser alt som skjer der inne. Dårlig unnskyldning, hun er skikkelig manipulerende der inne og ser ned på alle der inne. Da fortsetter hun jo på akkurat samme måte som hun gjør der inne - skylder på alle andre og mener at hun selv er helt feilfri. Jeg er ganske forsiktig med å omtale mennesker slik, men det er nok ikke usannsynlig at Yasmine har en form for personlighetsproblematikk. Èn ting er hvordan hun oppfører seg mot de andre, men en helt annen ting er hennes manglende evne til å reflektere over egen oppførsel. Alle kan oppføre seg skikkelig heslig en gang i blant, men med Yasmine er det jevnt over og hun klarer ikke å se at hun gjør noen feil. Jeg har ikke noe imot dramaskapere, men en person som det der har ingenting å gjøre på skjermen og de fleste bør være ganske forsiktige med å omgås sånne personer. Se bare på Karl. Jeg skjønner godt hvorfor Emil pekte ut han som den dummeste. Han skjønner jo ikke at han blir manipulert og fortsetter å dilte etter Yasmine selv om han blir behandlet så dårlig av henne. Han fyren som røk i dag skjønte jo heller ikke at han ble manipulert ettersom han hele tiden påstod at det var hans beslutning. Men ærlig talt... Det var en ekstremt dårlig plan av Yasmine-gjengen. Hvorfor skulle Sandra gå imot sin egen partner Even og hans allianse? Jeg synes i utgangspunktet det var så teit at Yasmine-gjengen fikk så mye makt ved at de bare kunne velge hvem som skulle få en fredning og hvem som ikke kunne stå med partneren sin siden de knutene åpenbart ikke hadde en reell innvirkning. Men så klarer de jo ikke å gjøre det riktig heller. Jeg er nå glad for det, men herregud da. Anonymkode: 8208d...0d4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå