AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #221 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske forsiktig med å omtale mennesker slik, men det er nok ikke usannsynlig at Yasmine har en form for personlighetsproblematikk. Tenker det samme. Hun projiserer sine egne feil over på andre. Anonymkode: c1712...c3b 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #222 Skrevet 6. april 2020 16 minutter siden, Gorilla skrev: Han er skremmende høy på seg selv. Gimikk gimikk 😉 Anonymkode: d83f4...aa6 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #223 Skrevet 6. april 2020 Håper Yasmine drar neste uke, men vil tro Karl redder henne. Anonymkode: bdea0...ce3 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #224 Skrevet 7. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gimikk gimikk 😉 Anonymkode: d83f4...aa6 Det skyldte Lorden også på i sin tid. Han endte opp i fengsel fordi han voldtok noen. Denne type rollespilling som disse prøver på er ganske ekkel. Jeg har lyst å like Even(?) men klarer ikke fordi det er noe ekkelt med den karakteren han prøver å spille. Anonymkode: abb97...b57 8
Silva Pluvialis Skrevet 7. april 2020 #225 Skrevet 7. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skyldte Lorden også på i sin tid. Han endte opp i fengsel fordi han voldtok noen. Denne type rollespilling som disse prøver på er ganske ekkel. Jeg har lyst å like Even(?) men klarer ikke fordi det er noe ekkelt med den karakteren han prøver å spille. Anonymkode: abb97...b57 Lorden, var det han som var med i fjor? Hva het han nå igjen?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #226 Skrevet 7. april 2020 7 minutter siden, Gorilla skrev: Lorden, var det han som var med i fjor? Hva het han nå igjen? Lord Audun Særseth. Kjip fyr. Husker ikke hvilken sesong han var med i, men det er vel et par år siden? Anonymkode: abb97...b57
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #227 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lord Audun Særseth. Kjip fyr. Husker ikke hvilken sesong han var med i, men det er vel et par år siden? Anonymkode: abb97...b57 Sørseth * Anonymkode: abb97...b57
Silva Pluvialis Skrevet 7. april 2020 #228 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lord Audun Særseth. Kjip fyr. Husker ikke hvilken sesong han var med i, men det er vel et par år siden? Anonymkode: abb97...b57 Det må ha vært en stund siden han var med, for jeg husker han ikke.
Hattivatti Skrevet 7. april 2020 #229 Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Gorilla skrev: Det må ha vært en stund siden han var med, for jeg husker han ikke. Han var med i 2016. Jeg har fulgt med på dette programmet alt for lenge... 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #230 Skrevet 7. april 2020 Hvordan i huleste klarte dem å planlegge slik at Even gikk til Jasmin, og han der nye til Sandra sammen med Axel? Hvis han nye hadde gått til Jasmin (som er safe for alle!), så måtte Sandra ha valgt mellom Even og Axel, og da hadde Axel reist hjem! Hva var greia med at Even måtte gå til Jasmin? NM i elendig planlegging. Når det er sagt så lo jeg godt av hele opplegget. Kos å se på! Jasmin roper selvinnsikt til alle, men har ikke et snev av det selv. Hun går rundt som en diva og retter pekefinger på alle og skal belære dem både spill og oppførsel, samtidig som hun er den aller verste selv. Han nye og Karl F. var/er jo fullstendig hjernevasket av henne, og evner ikke tenke selv. Kommer det inn en jente nå, så ryker Jasmin. Fantastisk. Selv om jeg kommer til å savne all dramaet HUN lager. Akkurat nå står hun for ALT. Anonymkode: e9d0a...1fb 19
#Sunrise Skrevet 7. april 2020 #231 Skrevet 7. april 2020 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i huleste klarte dem å planlegge slik at Even gikk til Jasmin, og han der nye til Sandra sammen med Axel? Hvis han nye hadde gått til Jasmin (som er safe for alle!), så måtte Sandra ha valgt mellom Even og Axel, og da hadde Axel reist hjem! Hva var greia med at Even måtte gå til Jasmin? NM i elendig planlegging. Når det er sagt så lo jeg godt av hele opplegget. Kos å se på! Jasmin roper selvinnsikt til alle, men har ikke et snev av det selv. Hun går rundt som en diva og retter pekefinger på alle og skal belære dem både spill og oppførsel, samtidig som hun er den aller verste selv. Han nye og Karl F. var/er jo fullstendig hjernevasket av henne, og evner ikke tenke selv. Kommer det inn en jente nå, så ryker Jasmin. Fantastisk. Selv om jeg kommer til å savne all dramaet HUN lager. Akkurat nå står hun for ALT. Anonymkode: e9d0a...1fb Even kunne ikke gå til Sandra. Så Even måtte gå til en annen. Men hadde Torbjørn gått til Yasmin, Karl gått til Ida. Så hadde Axel, Martin eller Even stått i fare.. men sånn går det når Yasmin blir maktsyk å vil gable for mye🙈 Yasmin kan godt ryke for min del neste uke🙈 Endret 7. april 2020 av #Sunrise 12
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #232 Skrevet 7. april 2020 Kjipt de tok vekk pandoras eske. Anonymkode: 4ac33...99a 5
Hattivatti Skrevet 7. april 2020 #233 Skrevet 7. april 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjipt de tok vekk pandoras eske. Anonymkode: 4ac33...99a For min del er det helt greit. Norske Pandora har stort sett vært så vasete med lite taktiske spørsmål. Hadde kanskje blitt bedre om de fikk litt retningslinjer for spørsmålene. Spørsmål som "XXX, vil du ligge med YYY?" er så uinteressant. 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #234 Skrevet 7. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skyldte Lorden også på i sin tid. Han endte opp i fengsel fordi han voldtok noen. Denne type rollespilling som disse prøver på er ganske ekkel. Jeg har lyst å like Even(?) men klarer ikke fordi det er noe ekkelt med den karakteren han prøver å spille. Anonymkode: abb97...b57 Er enig med deg. Tror ikke helt på at Even rollespiller heller. Jeg er litt delt når det kommer til Yasmin. Uten henne hadde nok ingen giddet å se Paradise. Jeg tror heller ikke hun hadde fått så mye hat dersom hun var en mann. Hvor mange "alfahanner" har ikke oppført seg som henne som kommer unna med det? De kan til og med bli godt (både blandt folket og pærra gjengen) men blir sett på som en stor spiller. Kan nevne en som jeg synes var mye verre enn Yasmin, og det er Carl Aksel. Han synes jeg selv er verdens verste paradisedeltaker. Han tror jeg har en personlighetsforstyrrelse av den verre sort. Han ble godt likt blandt ungdommer og pærra gjengen. Anonymkode: 4d8db...8bf 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #235 Skrevet 7. april 2020 Ble sliten av mandagsepisoden. Er 24 år og føler meg allerede for gammel for dette 😂 Anonymkode: aa935...882
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #236 Skrevet 7. april 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Er enig med deg. Tror ikke helt på at Even rollespiller heller. Jeg er litt delt når det kommer til Yasmin. Uten henne hadde nok ingen giddet å se Paradise. Jeg tror heller ikke hun hadde fått så mye hat dersom hun var en mann. Hvor mange "alfahanner" har ikke oppført seg som henne som kommer unna med det? De kan til og med bli godt (både blandt folket og pærra gjengen) men blir sett på som en stor spiller. Kan nevne en som jeg synes var mye verre enn Yasmin, og det er Carl Aksel. Han synes jeg selv er verdens verste paradisedeltaker. Han tror jeg har en personlighetsforstyrrelse av den verre sort. Han ble godt likt blandt ungdommer og pærra gjengen. Anonymkode: 4d8db...8bf Synes ikke de minner så veldig. Carl Aksel var en sleip og taktisk drittsekk. Carl Aksel var verre på den måten at han er mye farligere enn Yasmin. Han kunne manipulere, og hadde like empati. Han har jo i ettertid også havnet i klammeri med loven fordi han har svindlet folk for store summer ved å misbruke tillit. Yasmine er ikke taktisk. Hun tror hun er mer moden og taktisk enn de andre, men er totalt blottet for selvinnsikt. Hun har fått så og si alle mot seg der inne nå, noe som er utaktisk. Trekløveret Yasmin+Karl+Torbjørn hadde to "makter" i forrige episode, de fikk både gi fredning til en på sitt lag og gjør slik at en på det andre laget ikke fikk stå med partneren sin. De evner å likevel å sende hjem en av sine egne, noe som er et bevis på manglende taktiske evner. Yasmine er høyrøstet, frekk og utaktisk - og det gjør henne mer irriterende for mange, men mer ufarlig enn Carl Aksel. Jeg tror at dersom en gutt hadde stått og kjeftet oppe ansiktet til folk slik som Yasmine, bedt de holde kjeft osv, så hadde han fått vel så mye hat. Jeg tror det hadde fremstått enda mer aggressivt dersom en stor mann hadde oppført seg slik. Anonymkode: 22cd6...ce8 17
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #237 Skrevet 7. april 2020 Ble så glad når Sandra valgte Aksel Han Torbjørn virker sykt lav, han kan ikke vær høyere enn maks 170? Spesielt på den «Paradise Auditions» rakk han jo bare opp til overarmen på programlederen! Anonymkode: 229f7...792 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #238 Skrevet 7. april 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke de minner så veldig. Carl Aksel var en sleip og taktisk drittsekk. Carl Aksel var verre på den måten at han er mye farligere enn Yasmin. Han kunne manipulere, og hadde like empati. Han har jo i ettertid også havnet i klammeri med loven fordi han har svindlet folk for store summer ved å misbruke tillit. Yasmine er ikke taktisk. Hun tror hun er mer moden og taktisk enn de andre, men er totalt blottet for selvinnsikt. Hun har fått så og si alle mot seg der inne nå, noe som er utaktisk. Trekløveret Yasmin+Karl+Torbjørn hadde to "makter" i forrige episode, de fikk både gi fredning til en på sitt lag og gjør slik at en på det andre laget ikke fikk stå med partneren sin. De evner å likevel å sende hjem en av sine egne, noe som er et bevis på manglende taktiske evner. Yasmine er høyrøstet, frekk og utaktisk - og det gjør henne mer irriterende for mange, men mer ufarlig enn Carl Aksel. Jeg tror at dersom en gutt hadde stått og kjeftet oppe ansiktet til folk slik som Yasmine, bedt de holde kjeft osv, så hadde han fått vel så mye hat. Jeg tror det hadde fremstått enda mer aggressivt dersom en stor mann hadde oppført seg slik. Anonymkode: 22cd6...ce8 Nei de minner ikke om hverandre. Det var bare for å sammenligne at en mannlig versjon av henne ikke hadde fått så mye hat (finnes flere slike mannlige deltakere f.eks DK), og at en som er mye verre enn henne faktisk var godt likt. Så jeg er uenig med ditt siste avsnitt. De var ganske dumme ja Lo godt denne episoden Anonymkode: 4d8db...8bf 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #239 Skrevet 8. april 2020 For noen grineunger denne sesongen. Anonymkode: 4ac33...99a 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #240 Skrevet 8. april 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen grineunger denne sesongen. Anonymkode: 4ac33...99a Jeg synes dagens 20-23-årige reality-deltakere virker så umodne. Ikke bare i oppførsel, men rent emosjonelt. Anonymkode: c1712...c3b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå