Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Axel holdt på med en jente når han var på hotellet, for en drittsekk. Han hadde sagt at han ikke kom til å gjøre noe med noen der men har jo allerede vist seg å være en rundbrenner 

Anonymkode: 0fe8a...eb0

• Liker 5
Skrevet

Hun Hannah er så syyykt kjedelig.. Har ikke sett hun har smila en gang en gang.. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ufyselig type.

Men han er nå grei, ser ikke ut som det er noe vondt i han

Ok.

Anonymkode: 1855d...ad4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hun Hannah er så syyykt kjedelig.. Har ikke sett hun har smila en gang en gang.. 

Enig.

Anonymkode: 7bdff...8cd

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ble Jasmin fornærmet fordi Ida ikke fortalte at hun hadde hatt sex? Jeg skjønte ikke det. Man må jo få lov til å holde slike ting for seg selv. Ida har jo ingen opplysningsplikt overfor de andre. 

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, #Sunrise said:

Nei Karl må bli 🙈😂 han er jo super underholdning 😂 

Karl er kjempeekkel!!!

Anonymkode: ee548...dcf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Karl kan jo ikke holde på en hemmelighet for noe den er verdt. Tror nok folk finner ut av det relativt kjapt... Når det gjelder Ida og Aksel, så har de hatt sex på tv. Skjønner ikke hvorfor de må gjøre så big deal ut av at ingen skal finne det ut.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Axel holdt på med en jente når han var på hotellet, for en drittsekk. Han hadde sagt at han ikke kom til å gjøre noe med noen der men har jo allerede vist seg å være en rundbrenner 

Anonymkode: 0fe8a...eb0

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 669f7...b1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Even = wannabe Lorden? 😂

Syns sesongen har startet litt tregt... Håper på mer intriger og spill etterhvert! Synd Tobias måtte dra, han virker litt utspekulert. 

Anonymkode: 16059...8ff

• Liker 14
Skrevet

Greit nok at man er bare i uke 2, men jeg føler allerede 2 episoder i uka er fryktelig lite. Man mister jo tråden helt mellom onsdag og neste episode som kommer mandag. Når mandagen kommer glemmer man fort av at en ny episode er lagt ut, og når man først ser den, så husker man såvidt hva som skjedde forrige episode. Jeg ser enda på, men innser at sjansen er stor for at jeg faller av etterhvert. Hvis ikke spenningen og intrigene tar seg opp. Nå er det bare krangling over småbagateller og fellesrunking, som har ført til at jeg lurer på om jeg har blitt for gammel for Paradise 😏

Hadde vært bedre med 3 episoder, f.eks tirsdag (innsjekk), torsdag (parsplitt/pandoras/twister) og søndag (parsermoni). Hadde iallefall blitt en liten kontinuitet. 

Skrevet
15 timer siden, Juks skrev:

Greit nok at man er bare i uke 2, men jeg føler allerede 2 episoder i uka er fryktelig lite. Man mister jo tråden helt mellom onsdag og neste episode som kommer mandag. Når mandagen kommer glemmer man fort av at en ny episode er lagt ut, og når man først ser den, så husker man såvidt hva som skjedde forrige episode. Jeg ser enda på, men innser at sjansen er stor for at jeg faller av etterhvert. Hvis ikke spenningen og intrigene tar seg opp. Nå er det bare krangling over småbagateller og fellesrunking, som har ført til at jeg lurer på om jeg har blitt for gammel for Paradise 😏

Hadde vært bedre med 3 episoder, f.eks tirsdag (innsjekk), torsdag (parsplitt/pandoras/twister) og søndag (parsermoni). Hadde iallefall blitt en liten kontinuitet. 

Enig... nå er det jo bare rot og tull... 

skjønner virkelig ikke poenget med bare 2 episoder i uka

• Liker 11
Skrevet

Denne sesongen topper lista over tragisk start. Ikke ofte jeg gir opp drama-tv så fort, men det er litt for mye annet å bruke tiden på enn dette. For meg ser det ut som om de bare har hentet inn noen som ville fortsette russetiden uten å få innpass i de litt hippere programmene.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av deltakerne i år virker til å vær særlig gode «reality» profiler

Alle jentene (og noen av guttene) er for sjenerte eller for snille.... 

Har kun sett første episode, virket mer som en film fra en helt vanlig fest i virkeligheten enn Paradise Hotel🙈

Anonymkode: c5875...2c2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og guttene burde vært litt eldre og mer modne😬

Anonymkode: c5875...2c2

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Alle jentene (og noen av guttene) er for sjenerte eller for snille.... 

For sjenerte? Det er vel akkurat det de ikke er 🙈

Anonymkode: c1712...c3b

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg skjønner fortsatt ikke den krangelen knyttet til at Ida og Aksel hadde sex, altså hvordan det kunne bli en så stor sak. Og voksne folk som skriker til hverandre? Det må da kunne gå an å snakke sammen uten å skrike.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 11
Annonse
Skrevet

Hva er greia med at Yasmin driver og kjefter på alle hun liksom skal trøste og ber de skjerpe seg og slutte å gråte og sånn? 

• Liker 15
Skrevet
48 minutter siden, helloAdele skrev:

Hva er greia med at Yasmin driver og kjefter på alle hun liksom skal trøste og ber de skjerpe seg og slutte å gråte og sånn? 

Jeg lurer på det samme. Hvorfor kjefter hun på folk, skriker, ber de ta seg sammen og sier de skal slutte å gråte? Er jo ikke bra oppførsel😢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

OMG jeg blir bare så sint på hvor falsk kvisete Karl er.

Anonymkode: ee548...dcf

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble så klein av gråtingen til Karl. Folk gråter ikke på den måten i begravelser engang. Det er sånn man gråter etter man har hørt om noen sin bortgang...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Summ skrev:

Jeg ble så klein av gråtingen til Karl. Folk gråter ikke på den måten i begravelser engang. Det er sånn man gråter etter man har hørt om noen sin bortgang...

Hvordan noen gråter er vel litt lavmål å henge seg opp i. 

For meg virker det som om seerne har blitt eldre. Det vil jo selvsagt gjøre noe med måten man ser på programmet på. Jeg er selv mye eldre enn deltakerne og blir provosert over oppførselen deres flere ganger i løpet av en episode. Men så må jeg ta det i meg. Dette er mennesker som såvidt er ferdig med å være ungdom. De fleste har vel hatt en relativt skjerma oppvekst og ikke møtt på spesielt mye motgang enda. Refleksjonsnivået er deretter. For dem er livet på PH. Det er alt! 

Samtidig vil jeg si at det nye de har gjort med antall episoder er elendig. 

Anonymkode: 2a705...ed7

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...