Gå til innhold

Blått en dag..

Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

Heia.. :vinke:

Heldig du som har mest med mannfolk å gjør på jobben.. Eg jobbe i helsevesenet og d kan svært ofta væra et h... Bare kvinnfolk føre til masse sladder og utrivelighet :roll:

Ferdig med sommarferien eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Hei!

Ja du må vera glad for at du har ein jobb. Eg har godt lenge no uten å ha noko å gjera og eg begynner å gå temmelig lei :tristbla: Da e nok mykje lettare å jobba med menn sånn sett at dei ikkje alltid er fåmælte. Da kan nok gå begge vegar med dei og :ler:

Du må koza deg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Heisan alle sammen og takk for hilsninger.

Har drevet å ryddet litt i et dødsbo sammen med noen slektninger. Ikke akkurat så oppløftende. Ellers har jeg begynt på jobb, det var ganske ok.

Tenkte jeg ikke skulle skrive på mye neg her, men nå føler jeg igrunn at jeg har møtt veggen, eller detti ned i kjelleren.

Har bare vært inne her og lest litt her i den siste tida, men har ikke hatt anledning til å skrive noe.

Sola skinner og jeg er på plass på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Synes egentlig alt er rimelig kjett for tida, svane.

Vet ikke helt, men nå synes jeg alt går gærne veien.. nedoverbakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei queenbee

Så synd du har møtt veggen. Det er ikke godt, og det tærer på kreftene. Håper du ikke fikk en for kraftig smell, slik at du kommer deg på pluss-siden ganske raskt.

Å rydde i et dødsbo kan være både vondt og godt. Det er en måte å møte sorgen på, og både gode minner og savn kan finnes blant gjenstandene.

Tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei du

Hvordan går det med deg? Håper du bare har en kort nedtur. Du kommer deg helt sikkert opp igjen - med mer erfaring og mer innsikt. Tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...