AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #61 Skrevet 1. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avvisningen hans var ganske tydelig. Å si at man ikke vil mer fordi man er for ulike er ikke å gi falsk forhåpning, det er å fortelle deg rett frem at du skal glemme håpet og glemme han. Anonymkode: b32fc...2ba Skulle ønske at det er virkelig det han mente. Hadde vært mye enklere å komme seg videre da. Ikke akurrat verdens undergang liksom.... Anonymkode: e1240...3fc
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #62 Skrevet 1. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så langt kommer en aldri dit😂 Var egentlig ikke så interessert i ham, så prøvde han hardt....Tenkte å gi han en sjanse .... Anonymkode: e1240...3fc Nei vi ser det 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: b32fc...2ba 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #63 Skrevet 1. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er først jeg viste interesse tilbake, det skjedde at han ville sette stopp på dette. Kommer aldri til å vite hva han tenkte med å prøve så mange ganger med meg, fikk meg på kroken også avviste etter det. En hevn?? Noe med meg han ikke likte? Karriere? Han trengte utfordringer sa han i starten og det fikk han av meg i 2 år. Burde forsatt holde tilbake etter at jeg falte for ham. Skylder på all den kyssinga istednfor. Heldigvis ingen sex i bildet.... Anonymkode: e1240...3fc 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske at det er virkelig det han mente. Hadde vært mye enklere å komme seg videre da. Ikke akurrat verdens undergang liksom.... Anonymkode: e1240...3fc Herregud da jente kan du ikke bare akseptere at han dumpa deg? Det er sånt som skjer og det har sikkert ikke med kyssinga eller forbudt kjærlighet å gjøre! Stol på at han mener det han sier når han sier dere er for ulike! Menn er ganske ærlige sånn så det er bare tull å legge andre årsaker og analyseringer inn der. Move on Anonymkode: b32fc...2ba
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #64 Skrevet 1. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud da jente kan du ikke bare akseptere at han dumpa deg? Det er sånt som skjer og det har sikkert ikke med kyssinga eller forbudt kjærlighet å gjøre! Stol på at han mener det han sier når han sier dere er for ulike! Menn er ganske ærlige sånn så det er bare tull å legge andre årsaker og analyseringer inn der. Move on Anonymkode: b32fc...2ba Joda, er selvsagt mye lettere det, ingen vanskelighet å godta et nei, da blir det bare virkelig " over og ut " da. Fortalte han at jeg har en date allerede i morgen etter jobben, han ønsket meg "lykke til" 😄 Anonymkode: e1240...3fc
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #65 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, er selvsagt mye lettere det, ingen vanskelighet å godta et nei, da blir det bare virkelig " over og ut " da. Fortalte han at jeg har en date allerede i morgen etter jobben, han ønsket meg "lykke til" 😄 Anonymkode: e1240...3fc Skjønner ikke hvorfor han skal svare meg hver gang. Kan like gjerne å ghoste meg men... Anonymkode: e1240...3fc
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #66 Skrevet 1. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, er selvsagt mye lettere det, ingen vanskelighet å godta et nei, da blir det bare virkelig " over og ut " da. Fortalte han at jeg har en date allerede i morgen etter jobben, han ønsket meg "lykke til" 😄 Anonymkode: e1240...3fc Så fint, kos deg på dagen! Lykke til! Anonymkode: b32fc...2ba 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #67 Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor han skal svare meg hver gang. Kan like gjerne å ghoste meg men... Anonymkode: e1240...3fc Han syns vel synd på deg og svarer for å være høflig. Han skjønner at du ikke er helt frisk når du må fortelle han at du skal på date med en annen etter han har avvist deg. Det beste for han nå er at du blir hektet på den andre dagen istedet, så han får fred fra deg så derfor ønsket han deg lykke til Anonymkode: b32fc...2ba 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #68 Skrevet 1. mars 2020 Hektet på den andre daten, ikke dagen * Anonymkode: b32fc...2ba
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #69 Skrevet 1. mars 2020 Du skriver ikke bra norsk. Er du fra et annet land? Anonymkode: b72f4...f22
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #70 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skriver ikke bra norsk. Er du fra et annet land? Anonymkode: b72f4...f22 Mener du TS? Skriver jeg dårlig norsk? Det må jeg gjøre noe med Takk for tilbakemelding! 🙏 Ja, opprinnelig fra en annen verdens del, langt langt borte.🌏 Anonymkode: e1240...3fc
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #71 Skrevet 2. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fint, kos deg på dagen! Lykke til! Anonymkode: b32fc...2ba Tusen takk! Sov godt! Natta!🌛 Anonymkode: e1240...3fc
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #72 Skrevet 2. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han syns vel synd på deg og svarer for å være høflig. Han skjønner at du ikke er helt frisk når du må fortelle han at du skal på date med en annen etter han har avvist deg. Det beste for han nå er at du blir hektet på den andre dagen istedet, så han får fred fra deg så derfor ønsket han deg lykke til Anonymkode: b32fc...2ba Kan hende det ja, 👍 Anonymkode: e1240...3fc
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #73 Skrevet 2. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei vi ser det 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: b32fc...2ba Ble skikkelig interessert etter avvisningen. Du merker ikke så mye når du får oppmersomhet av ham hverdag og tenkte at han ville bare imponere, ok, la ham bare holde på. Når du mister ham og oppmersomheten du pleier å få, da blir du lei deg og angrer, spekulere,få følelser , rare greier. Men neida, beste å gjøre er å komme deg raskt videre! Fort vekk fra et dødfødt prosjekt. Det er uansett ikke mulig å bli et par med mindre at han sier opp jobben sin. TS. Anonymkode: e1240...3fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå