Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innså ikke dette før nå! Jeg og han møttes for først gang for 2,5 år siden. Har ikke hatt kontakt før for 3 måneder siden.

Vi møttes for andre gang hjemme hos ham. Det ble mye kyssing,men ikke sex. Jeg ble småforelsket i ham, vi har kysset masse. Jeg gikk hjem uten å overnatte hos ham, angret veldig dagen etter. Da sendte jeg en meld.til ham og sa at jeg ville møte ham igjen. 

Han tok slutt,  vi er for ulike skrev han. 

5 dager gikk, og nå forstår jeg hvorfor. Det er dette med forbudt kjærlighet.....  😥😥 Han kommer til å få problemer i karriere hvis han innleder forholdt med meg...

Anonymkode: e1240...3fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Dette var bare uforståelig . Du bør heller skrive dagbok.

Anonymkode: c1fca...02f

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Han kommer til å få problemer i karriere hvis han innleder forholdt med meg...

Ok?

Anonymkode: e6b81...c53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kverner du på dette ennå? 😂 Turn off! 

Anonymkode: 955f0...cc5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Problemer med karriere? Er du pasient/bruker av noe han jobber med? 

Anonymkode: cb3ed...4a4

• Liker 1
Gjest Made4u
Skrevet

Ser vanskelig for meg at det er manglende karrieremuligheter som er grunnen til at han ikke ville noe mer med deg, at den man er sammen med påvirker karrieremulighetene er mer vanlig i andre deler av verden enn her i Norge, så sant det ikke er Kronprinsen du har vært på vift med så ser jeg ikke at din tankegang skal stemme.

Tror heller det har helt andre årsaker, og mest nærliggende er det jo å tenke at han har konkludert med at du ikke er ei å satse på, man trenger ikke å være fortapt i noen (altså føle kjærlighet) for å gå langt med noen (lenger enn det dere ser ut til å ha gjort). En riktigere konklusjon ville heller vært at han ikke er så interessert i deg, men skjønner jo at du gjerne vil lage andre forklaringsmoduler enn det selv om det er hardt å se at de skal stemme.

AnonymBruker
Skrevet

I karrieren? Den har jeg aldri hørt før. Tror du er ute å surrer nå. Du må nok heller bare akseptere at han ikke var interessert i deg til noe mere.

Anonymkode: b32fc...2ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I karrieren? Den har jeg aldri hørt før. Tror du er ute å surrer nå. Du må nok heller bare akseptere at han ikke var interessert i deg til noe mere.

Det er mer komplisert enn dere klarer å forstå....

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer komplisert enn dere klarer å forstå....

Ok beklager siden du ikke forteller noe mere kan vi ikke hjelpe deg eller vise noe mere forståelse.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok beklager siden du ikke forteller noe mere kan vi ikke hjelpe deg eller vise noe mere forståelse.

Sikkerhetsklarering

Skrevet

Jaha? Og hva er det som er så "forbudt" med dette?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sjokoladefruen skrev:

Jaha? Og hva er det som er så "forbudt" med dette?

Denne lokasjonen... 

Anonymkode: 955f0...cc5

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkerhetsklarering

Han har jo visst om det hele tiden, allikevel flørtet han med meg på chat og inviterte meg hjem. Det gir ikke smak lenge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det psykiateren din, eller psykologen?

Anonymkode: 176e0...994

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det psykiateren din, eller psykologen?

Anonymkode: 176e0...994

Eller vikar for fastlegen ;) 

Anonymkode: 3805f...995

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller vikar for fastlegen ;) 

Anonymkode: 3805f...995

Nei,han jobber ikke i helsevesen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kan se for meg er at du er russisk og han er norsk og har den høyeste sikkerhetsklareringen man kan ha, eller motsatt, at han er russisk med høy sikkerhetsklarering og du er norsk. 

Anonymkode: 26699...af9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo visst om det hele tiden, allikevel flørtet han med meg på chat og inviterte meg hjem. Det gir ikke smak lenge.

Hvorfor skal du lage en konspirasjonsteori ut av det? Han sier selv at det er fordi dere er for ulike. Det er sånt som er vanlig å finne ut av etter en flørt og noen treff. Du må akseptere at han fant ut at han ikke likte deg allikevel, og ikke dikte opp andre forklaringer om at det er en forbudt kjærlighet hvor han elsker deg men ikke kan være med deg osv. Det er bare fantasi.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er kanskje fengselsbetjent?

Anonymkode: 5803e...cfb

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du lage en konspirasjonsteori ut av det? Han sier selv at det er fordi dere er for ulike. Det er sånt som er vanlig å finne ut av etter en flørt og noen treff. Du må akseptere at han fant ut at han ikke likte deg allikevel, og ikke dikte opp andre forklaringer om at det er en forbudt kjærlighet hvor han elsker deg men ikke kan være med deg osv. Det er bare fantasi.

Du skjønner uansett ingenting og tror at alle stakkers kvinner er selv usikre og må bare godta det svaret de får. Sånn er ikke jeg. Skal han avvise ,må han forklare ordentlig. Det eneste som kan forklare at vi er ulike , er jo nettopp pga.det jeg skrev. Fra to helt forskjellige verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...