Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Made4u
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva ønsket du egentlig å oppnå med tråden din? Du skriver veldig fjernt og urasjonelt

Anonymkode: b32fc...2ba

Hun ønsker sikkert å få bekreftet de absurde tankegangene hennes, hjelper jo ikke at andre her ser galskapen i dem og sier hun bør slå fra seg det surret, hun vil tydeligvis være elsket av denne mannen som har avvist henne og ikke vil mer...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Made4u skrev:

Hun ønsker sikkert å få bekreftet de absurde tankegangene hennes, hjelper jo ikke at andre her ser galskapen i dem og sier hun bør slå fra seg det surret, hun vil tydeligvis være elsket av denne mannen som har avvist henne og ikke vil mer...

Kan gi ut bok snart du! 

Anonymkode: e1240...3fc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han "må" ikke forklare noe som helst. Det er kleint. Det er ikke gøy å fortelle sannheten alltid siden den ikke er bra. Han er vel høflig å vil avvise pent. 

Han var kanskje interessert, men mistet interessen. Det er ingen forbrytelse. Mest sannsynlig var du for intens. Kanskje var det noe annet han ikke likte men ikke vil fortelle deg. Det er BRA. Klapp på skulderen til ham. For vi vil vel ikke at avvisninger skal bli for ærlige? Det er tråder her av folk som har blitt uendelig såret av slik ærlighet. 

Anonymkode: 18e52...cf7

Våres jobber er mot hverandre. Kan ikke gi mye info.her. Setter heller pris på ærlig svar... Man trenger ikke å avvise med falsk forhåpning også.

Skrevet

Ærlig svar på nøyaktig hva da?

Gjest Made4u
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan gi ut bok snart du! 

Med tittelen: "Et vettugt menneske sine betraktninger av mennesker med snål virkelighetsoppfatnimg"

Det du ser for deg som tittel?

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg innså ikke dette før nå! Jeg og han møttes for først gang for 2,5 år siden. Har ikke hatt kontakt før for 3 måneder siden.

Vi møttes for andre gang hjemme hos ham. Det ble mye kyssing,men ikke sex. Jeg ble småforelsket i ham, vi har kysset masse. Jeg gikk hjem uten å overnatte hos ham, angret veldig dagen etter. Da sendte jeg en meld.til ham og sa at jeg ville møte ham igjen. 

Han tok slutt,  vi er for ulike skrev han. 

5 dager gikk, og nå forstår jeg hvorfor. Det er dette med forbudt kjærlighet.....  😥😥 Han kommer til å få problemer i karriere hvis han innleder forholdt med meg...

Hvilken jobb hadde han da? Er han lege/lærerstudent så forstår jeg. I andre yrker? Hva er problemet? 

Anonymkode: be1d7...b56

• Liker 1
Gjest Made4u
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Våres jobber er mot hverandre. Kan ikke gi mye info.her. Setter heller pris på ærlig svar... Man trenger ikke å avvise med falsk forhåpning også.

Er ikke et kaste-samfunn Norge, som for eksempel India er... Sågar direktører og rikspolitikere er gift med hjemmeværende husmødre...

Jobben deres er neppe grunnen til at han avviste deg, han hadde aldri innledet noe som helst med deg i starten om det var tilfellet...

Kan du ikke bare komme til den konklusjon alle oss andre så tydelig ser her, at du må komme deg ut av den uvirkelige boblen du tydelig er i og rett og slett ta til deg at han ikke var så interessert som du trodde. Det er til ditt eget beste og for at du skal komme deg videre, du er i en absurd hekt tankemessig nå...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken jobb hadde han da? Er han lege/lærerstudent så forstår jeg. I andre yrker? Hva er problemet? 

Skulle stå legestudent self.. :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, 29_j skrev:

Kan man faktisk få de man kjemper hardt for da? 

Da har du ihvertfall prøvd og kan leve videre uten anger:)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg gar en tidligere lege jeg har hatt dom jeg har sykt lyst å treffe. Mener du at det bare er helt urealistisk fordi han var legen min for 4år diden?

Jeg har så inderlig lyst å bare vise det, så han vet det. U know😏

AnonymBruker
Skrevet

Skulle stå legestudent self.. :)

Vi merket det at vi ikke kunne ha samtale uten å tenke om , våre svar er som regel korte og på overflaten ,vi unngår mange temaer ..... 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror man angrer ganske når man blir anmeldt for stalking og trakassering men

AnonymBruker
Skrevet

Vi merket det at vi ikke kunne ha samtale uten å tenke om , våre svar er som regel korte og på overflaten ,vi unngår mange temaer ..... 

Ikke akuratt et bra grunnlag for et forhold å bare snakke kort og på overflaten hvor mange temaer må unngås. Hadde kjedet meg ihjel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, 29_j skrev:

Kan man faktisk få de man kjemper hardt for da? 

Ja... Jeg er blitt veldig forelsket i en person jeg mer eller mindre har nødt til å treffe èn gang i uken.

Anonymkode: 955f0...cc5

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avvisningen hans var ganske tydelig. Å si at man ikke vil mer fordi man er for ulike er ikke å gi falsk forhåpning, det er å fortelle deg rett frem at du skal glemme håpet og glemme han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror man angrer ganske når man blir anmeldt for stalking og trakassering men

Så langt kommer en aldri dit😂 Var egentlig ikke så interessert i ham, så prøvde han hardt....Tenkte å gi han en sjanse ....

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er norsk etterretningsoffiser og du er russisk? 🤔 

Anonymkode: 82a62...52d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akuratt et bra grunnlag for et forhold å bare snakke kort og på overflaten hvor mange temaer må unngås. Hadde kjedet meg ihjel

Derfor er det en god grunn til valget han tok, hvilken som er også positivt for min egen karriere. Veldig moden og klokt av han som setter stopp nå, ellers blir det ikke bra for begge.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så langt kommer en aldri dit😂 Var egentlig ikke så interessert i ham, så prøvde han hardt....Tenkte å gi han en sjanse ....

Dessuten har jeg vært avvisende mot ham i 2 år! 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dessuten har jeg vært avvisende mot ham i 2 år! 

Det er først jeg viste interesse tilbake, det skjedde at han ville sette stopp på dette. Kommer aldri til å vite hva han tenkte med å prøve så mange ganger med meg, fikk meg på kroken også avviste etter det.  En hevn?? Noe med meg han ikke likte? Karriere? Han trengte utfordringer sa han i starten og det fikk han av meg i 2 år. Burde forsatt holde tilbake etter at jeg falte for ham. Skylder på all den kyssinga istednfor. Heldigvis ingen sex i bildet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...