Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skjønner uansett ingenting og tror at alle stakkers kvinner er selv usikre og må bare godta det svaret de får. Sånn er ikke jeg. Skal han avvise ,må han forklare ordentlig. Det eneste som kan forklare at vi er ulike , er jo nettopp pga.det jeg skrev. Fra to helt forskjellige verden.

Anonymkode: e1240...3fc

Hvis han ikke liker meg, da kan han si det rett ut,  at han ikke finner meg attraktiv, det kan jeg godta, for jeg er attraktiv nok i mine egne øyer,  kanskje ikke for ham, men for mange andre så. .

Såpass selvinnsikt har jeg også:) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er kanskje fengselsbetjent?

Anonymkode: 5803e...cfb

På Bredtvet 😆

Anonymkode: cb3ed...4a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner uansett ingenting og tror at alle stakkers kvinner er selv usikre og må bare godta det svaret de får. Sånn er ikke jeg. Skal han avvise ,må han forklare ordentlig. Det eneste som kan forklare at vi er ulike , er jo nettopp pga.det jeg skrev. Fra to helt forskjellige verden.

Nei mener ikke at man er en stakkars kvinne å godta det svaret man får. Da er man en kvinne som respekterer mannen og seg selv. Å ikke akseptere det svaret man får gjør en bare til en desperat gærning.

Han har forklart og skylder deg ikke dypere forklaring. Nei betyr nei.

Men ja du svever på en helt annen planet enn normale folk.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke liker meg, da kan han si det rett ut,  at han ikke finner meg attraktiv, det kan jeg godta, for jeg er attraktiv nok i mine egne øyer,  kanskje ikke for ham, men for mange andre så. .

Såpass selvinnsikt har jeg også:) 

Det er ikke bare om han syns du er pen og attraktiv, det er mange ting som skal matche og han syns ikke dere matcher. At du syns du er attraktiv for mange andre har da ingenting å si. Han er ikke andre.

At du gidder å pine deg selv og dumme ut deg selv. Aksepter at det ikke ble dere og slutt å lag en fantasiforklaring og fantasiverden.

Anonymkode: b32fc...2ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei mener ikke at man er en stakkars kvinne å godta det svaret man får. Da er man en kvinne som respekterer mannen og seg selv. Å ikke akseptere det svaret man får gjør en bare til en desperat gærning.

Det er ikke bare om han syns du er pen og attraktiv, det er mange ting som skal matche og han syns ikke dere matcher. At du syns du er attraktiv for mange andre har da ingenting å si. Han er ikke andre.

At du gidder å pine deg selv og dumme ut deg selv. Aksepter at det ikke ble dere og slutt å lag en fantasiforklaring og fantasiverden.

Det skal jeg jammen spørrer han og finner ut selv.... Gidder ikke å henge dette her liksom. Good luck! 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten,  det var han som har vært frampå alle de månedene,  så det gir ingen mening...

AnonymBruker
Skrevet

Det skal jeg jammen spørrer han og finner ut selv.... Gidder ikke å henge dette her liksom. Good luck! 

Ja, det er nok lurt. Men du får lære seg å respektere det han svarer da.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten,  det var han som har vært frampå alle de månedene,  så det gir ingen mening...

Jo, det er sånn det er i alle relasjoner. Man kan være interessert i noen først og frampå for å bli kjent eller for å få sex, og med tiden som går, når man blir mere kjent så er det helt vanlig å finne ut at man er for ulike og ikke være interessert lenger. Det er ikke sånn at fordi man var frampå først så er man forpliktet til å like deg for alltid.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man må kjempe og jobbe hardt for det man vil ha, har jeg lært.

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo ikke en ting du bare skal ha, fordi du har bestemt deg for det. Han er et menneske med tanker og følelser, og du må nesten bare godta at han ikke vil noe mer, og at han synes dere er for ulike. Det er en ærlig sak det, og det er ingenting du kan gjøre for å forandre han. 

Anonymkode: 3b4f1...d11

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en voldtektsmann eller stalker som ikke tar nei for et nei og tror det er romantisk å fortsette å presse og plage vedkommende.

Du bør heller jobbe for å få en bedre psyke og komme videre i livet

• Liker 6
Gjest Truly
Skrevet

Hva er dette for noe kleine greier?

Folk blir da avvist etter både to dater og 20 år, og det har veldig sjelden en veldig dyp mening 😛

Kan jo være han syns du ser bra ut, men kjente på at det var noe som ikke stemte her.....................

Ikke uvanlig at man blir kjent med folk, og da dukker det opp ting man ikke liker.

Gjest Truly
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gir all mening, det er helt ordinær dating 😛

Eller er dette den første mannen som har prøvd seg på deg? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Truly skrev:

Det gir all mening, det er helt ordinær dating 😛

Eller er dette den første mannen som har prøvd seg på deg? 

Har spurt ham og han ville møtes på nytt:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han har vel ikke fått seg no på en stund da 😛

Anonymkode: 1fd87...4a3

• Liker 1
Skrevet

Dette har jo ingenting med kjærlighet å gjøre. 🤦🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det psykiateren din, eller psykologen?

Anonymkode: 176e0...994

🤣🤣🤣. Det ville vært typisk KG.... 

Anonymkode: 18e52...cf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

På Bredtvet 😆

Anonymkode: cb3ed...4a4

🤣🤣🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han "må" ikke forklare noe som helst. Det er kleint. Det er ikke gøy å fortelle sannheten alltid siden den ikke er bra. Han er vel høflig å vil avvise pent. 

Han var kanskje interessert, men mistet interessen. Det er ingen forbrytelse. Mest sannsynlig var du for intens. Kanskje var det noe annet han ikke likte men ikke vil fortelle deg. Det er BRA. Klapp på skulderen til ham. For vi vil vel ikke at avvisninger skal bli for ærlige? Det er tråder her av folk som har blitt uendelig såret av slik ærlighet. 

• Liker 1
Gjest Made4u
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han "må" ikke forklare noe som helst. Det er kleint. Det er ikke gøy å fortelle sannheten alltid siden den ikke er bra. Han er vel høflig å vil avvise pent. 

Han var kanskje interessert, men mistet interessen. Det er ingen forbrytelse. Mest sannsynlig var du for intens. Kanskje var det noe annet han ikke likte men ikke vil fortelle deg. Det er BRA. Klapp på skulderen til ham. For vi vil vel ikke at avvisninger skal bli for ærlige? Det er tråder her av folk som har blitt uendelig såret av slik ærlighet. 

Han her virker å ha tatt letteste og mildeste utvei, og det er riktig og ok gjort av han, er bare TS slik jeg ser det som har surret sammen en absurd forklaringsmodul i sitt eget hode, om at han egentlig elsker henne men ikke kan velge henne... Det blir jo bare for dumt det hele...

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Made4u skrev:

Han her virker å ha tatt letteste og mildeste utvei, og det er riktig og ok gjort av han, er bare TS slik jeg ser det som har surret sammen en absurd forklaringsmodul i sitt eget hode, om at han egentlig elsker henne men ikke kan velge henne... Det blir jo bare for dumt det hele...

Dere gjør ikke noe annet enn å kritisere, skrive negativt , men samme det, dere vet uansett ikke noe om han eller meg. Vær så god, kommentere med hva dere vil....

AnonymBruker
Skrevet

Dere gjør ikke noe annet enn å kritisere, skrive negativt , men samme det, dere vet uansett ikke noe om han eller meg. Vær så god, kommentere med hva dere vil....

Hva ønsket du egentlig å oppnå med tråden din? Du skriver veldig fjernt og urasjonelt

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...