Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stove skrev (2 minutter siden):

Jo vet du hvor du er fra?

Har du noe bevis, noe du kan fortelle som gjør at du er troverdig? Det blir litt tynt å si at man er exen gjennom en anonym profil, 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru M skrev (6 minutter siden):

Spennende dette ble altså🤣 

Jeg skrev ikke for at du skulle ha det spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stove skrev (4 minutter siden):

Men allikevel så har jeg det🤣👌👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (1 minutt siden):

Gift eller ikke. De har samme shitty holdning så kanskje de hører sammen egentlig. 

Er nok noen som står nærmere T enn hva ekskona gjør😅🙈 Mtp samme type holdning. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stove skrev (12 minutter siden):

Kanskje navnet ditt starter på f ? Også har du bommet på N i nicket ditt 🤷‍♀️ gir mer mening 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (46 minutter siden):

Kanskje navnet ditt starter på f ? Også har du bommet på N i nicket ditt 🤷‍♀️ gir mer mening 

🤣🤣😎🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (2 timer siden):

Gift eller ikke. De har samme shitty holdning så kanskje de hører sammen egentlig. 

Jeg tenkte det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har helt klart lagt ut her at hun har vært gift for å lage mer drama (mulig jeg kaster tennveske på bålet nå ) jeg biter på å  googer, all info talla ikke vil vi skal finne ut av er gøy, som feks det innlegget hun fjernet fra insta for noen uker siden, det moren hennes skrev.

Et kjapt googlesøk viser at hun har giftet seg med ei (søt) jente i 2015.
Talla har ikke nevnt dette så lenge jeg har smugfulgt henne, ja jeg følger henne i smug fordi jeg synes hun er så pinlig og det er flaut å innrømme at jeg blir underholdt av det nautet der.

Var dette et stunt for å få oppmerksomhet på den tia der kanskje?   Varte jo ikke lenge det ekteskapet der.
Hun hadde jo allerede eldste datteren da, og har fått 2 til senere.
Vet at noen er bifile, men for hennes del hadde det helt sikkert noe med å få oppmerksomhet eller "gå imot strømmen" å gjøre.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teardrop skrev (1 time siden):

Noen har helt klart lagt ut her at hun har vært gift for å lage mer drama (mulig jeg kaster tennveske på bålet nå ) jeg biter på å  googer, all info talla ikke vil vi skal finne ut av er gøy, som feks det innlegget hun fjernet fra insta for noen uker siden, det moren hennes skrev.

Et kjapt googlesøk viser at hun har giftet seg med ei (søt) jente i 2015.
Talla har ikke nevnt dette så lenge jeg har smugfulgt henne, ja jeg følger henne i smug fordi jeg synes hun er så pinlig og det er flaut å innrømme at jeg blir underholdt av det nautet der.

Var dette et stunt for å få oppmerksomhet på den tia der kanskje?   Varte jo ikke lenge det ekteskapet der.
Hun hadde jo allerede eldste datteren da, og har fått 2 til senere.
Vet at noen er bifile, men for hennes del hadde det helt sikkert noe med å få oppmerksomhet eller "gå imot strømmen" å gjøre.

Ja, det brudebildet ligger på nett enda 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (39 minutter siden):

Har hun sletta seg fra IG?

Bare firmakontoen som er borte, ser det ut som..

Sorry, jeg fant den visst likevel 🤭

Endret av MzMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MsFri skrev (Akkurat nå):

Får ikke opp kontoene når jeg søker, bare på søkehistorikken..

Da er hun sikkert ghosta av Instagram for mange rapporter sikkert 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bedriftskontoen hennes er borte, får ikke den opp. Måtte gå på Tallas private bruker og trykke på bohemen i bioen hennes. Instagram ghoster brukere som blir rapportert 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...