Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

«Når dere hører støyen fra unga i bakgrunnen, så er det kanskje ikke så rart jeg hadde vondt i hodet». Hører bare TVen ungene ser på jeg. Kanskje hun heller skulle prøvd å ikke være så mye på mobilen og annen skjerm... ikke rart man får hodepine da.

«Er en form for migrene det også» det hun sier hun har. Har hun faktisk blitt utredet for migrene, eller er det en ny diagnose hun har tilegnet seg selv? Kan ikke huske å ha hørt noe om migrene før. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (8 timer siden):

Kari Jaquesson og Talla burde møtes. Kunne blitt gode venner tror jeg.

Samme tenkte jeg 😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (9 timer siden):

Hva var det hun sa? Var det riktig det mine ører hørte. 《 hvorfor skal mitt liv stå på vent fordi andre er gamle eller i risikogruppen , tror du ikke de ønsker å leve det siste de har igjen av livet 》 oi oi håper virkelig noen fra løvemammaene så den snappe der. For ei spytteklyse hun er!! 

Jeg ønsker avogtil at mennesker skal bli syke av corona så de får kjenne på kroppen at det ikke er noe å tulle med. Før hadde jeg to på den lista. Kari å Donald. Idag ble det tre. Ånei jeg er ikke en fæl person som ønsker mennesker skal bli syke. Men noen trenger en reality check. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel kun en desperat jakt etter å få nye følgere på Instagram, et evig mas rett og slett. Ja en kan dø av influensa, det skjer hvert år.Men convid 19 et et nytt virus og smitter da mye lettere sia vi ikke er immune enda. Hvert år tar mange influensa vaksine som da gjør at flere er beskytta. Men for Talla så er fokuset på henne sjøl hele tida og ikke tanken på at helsevesenet må ha kapasitet til å behandle de som blir alvorlig syke. Eller beskytte de som er i risikosonen, som hu var så opptatt av med sin egen datter i starten.Og tok henne ut av barnehagen. At mange er lei nå er forståelig, men mange er i en mye tøffere situasjon enn henne når det gjelder disse restriksjonene som er nå. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (2 timer siden):

Her er det vel kun en desperat jakt etter å få nye følgere på Instagram, et evig mas rett og slett. Ja en kan dø av influensa, det skjer hvert år.Men convid 19 et et nytt virus og smitter da mye lettere sia vi ikke er immune enda. Hvert år tar mange influensa vaksine som da gjør at flere er beskytta. Men for Talla så er fokuset på henne sjøl hele tida og ikke tanken på at helsevesenet må ha kapasitet til å behandle de som blir alvorlig syke. Eller beskytte de som er i risikosonen, som hu var så opptatt av med sin egen datter i starten.Og tok henne ut av barnehagen. At mange er lei nå er forståelig, men mange er i en mye tøffere situasjon enn henne når det gjelder disse restriksjonene som er nå. 

ja flere folk vil død av dette hvis helsevesenet blir overbelastet. Da vil barn og unge også død av det her. 

Hun hadde jo ungene hjemme i hele sommer pga hun var redd for at de skulle bli smittet i barnehagen? Eller husker jeg feil 😅

det er «kult» å ikke være redd for noe. Da er man super kul.... alle vi andre som er bekymret for helsevesenet, de vi er glad osv.. vi er bare en gjeng suppehuer🙊 

Jeg syns vi er smarte som gjør det vi kan for å komme oss gjennom dette. Men når de som bestemmer i landet legger det over på folket å bruke hodet, da ser vi resultatet av dette. 

Og det er en pandemi, ikke at regjeringen fremstilte det som det 😂🙄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady Lovelylocks skrev (11 timer siden):

Kari Jaquesson og Talla burde møtes. Kunne blitt gode venner tror jeg.

Kari er nok i en hel annen liga enn Talla, Talla er mer en wannabe i den sammenhengen tror jeg 🙈🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun leker indirekte med livet når hun sprer rundt seg med konspirasjonsteoriene (hun påstår hun ikke snakker høyt om på Snapchat) sine. 
Husker hun delte en skjermdump med nyheten om at en mexicansk lege hadde dødd etter å ha tatt vaksina, men i samme artikkel stod det også at vaksina ikke kan knyttes opp mot dødsfallet og at denne legen var "kjent for" eller hadde allergier. (Husker ikke helt 100%) 

Å si at hun tar hensyn til sitt barn hva gjelder Corona er også jug, hadde hun tatt hensyn hadde hun ikke vært ute på shopping raid i første halvår av 2020. Ikke bruker hun munnbind heller, der har hu sagt tidligere. Hun fikk ikke puste 

Endret av GulSitron
Skriveleif
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig at hun sier at de som er eldre eller i risikogruppen burde ta ansvar selv istedenfor at andre skal ta ansvar for dem.. 

Burde ikke hun selv ta ansvar for SIN egen økonomi ? Istedetfor at andre skal ta ansvar for den. Hun hadde iallefall ikke den mentaliteten når det kom til spleis og penge donasjoner 🤦‍♀️ 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (1 time siden):

Festlig at hun sier at de som er eldre eller i risikogruppen burde ta ansvar selv istedenfor at andre skal ta ansvar for dem.. 

Burde ikke hun selv ta ansvar for SIN egen økonomi ? Istedetfor at andre skal ta ansvar for den. Hun hadde iallefall ikke den mentaliteten når det kom til spleis og penge donasjoner 🤦‍♀️ 

Andre skal jo så klart ta ansvar for hennes økonomi 😂 for det er til hennes fordel🤪😅

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte henne mld på joviale igår siden det virka som hun ikke visste hva skrumplever var . Legger ved bilde av svaret 

BBEF71BA-F81D-4E78-AB21-98811D7D9A69.jpeg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Talla, det et ikke en «pandemi».. der er en PANDEMI!!! Står resten av joviale mammaer bak hennes uttalelser? som i verste fall kan koste liv!! Dette burde joviale gå ut med en beklagelse over, hvis ikke oppfordrer jeg alle dere i tråden her til å avfølge joviale med meg!! Skal huske dine utsagt Talla, den dagen du eller noen du er glad i oppsøker hjelp i helsevesenet med covid-19 og jeg er på vakt. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hønemor74 skrev (9 minutter siden):

Legger ved det andre hun skrev også 

49B25A0D-124E-4E5E-A15F-324EE1D06AA5.jpeg

12DB89F1-6808-4D5E-AC0D-3AB53BA462D9.jpeg

å tydeligvis vet hun ikke hva ordet galgenhumor betyr heller😅

Endret av kalini
feil
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (9 minutter siden):

Nei Talla, det et ikke en «pandemi».. der er en PANDEMI!!! Står resten av joviale mammaer bak hennes uttalelser? som i verste fall kan koste liv!! Dette burde joviale gå ut med en beklagelse over, hvis ikke oppfordrer jeg alle dere i tråden her til å avfølge joviale med meg!! Skal huske dine utsagt Talla, den dagen du eller noen du er glad i oppsøker hjelp i helsevesenet med covid-19 og jeg er på vakt. 

Hvorfor ikke bare skrive det i innboksen til jm på insta? At de bør gå ut med en beklagelse på hva talla har sagt og gjort. 

blir helt rystet over oppførselen hennes, hvordan hu kan si sånne ting. 
tror hun vi andre i Norge synes det er morsomt med sosial nedstenging? Tror hun at det er morsomt å si til barnet ditt at bursdagen din må avlyses på korona og pga at folk kan ikke respektere reglene. 

husker jeg feil så var talla veldig glad at hu rakk å feire bursdagen til barna hennes før den sosiale nedstengningen kom forrige helg. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (37 minutter siden):

Jeg skulle også slenge ut skjermdump av svaret jeg fikk da jeg stilte spørsmål (det som ble lagr ut på snappen i går ang barn i risikogruppa), men da jeg åpent snappen med svar/chaten så fikk jeg ikke opp noen ting.... fikk bare opp "joviale tok skjermbilde" 🥳

kan man slette svarene man sender sånn at mottaker ikke får sett de? 

Og hva faen skjer med at hu er så fuckings nedlatende og frekk mot folk som stiller spørsmål? Hadde joviale vært min snap-gruppe hadde jeg sparket henne ut etter å ha tvunget henne til å beklage seg. 

Endret av GulSitron
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
GulSitron skrev (7 minutter siden):

Jeg skulle også slenge ut skjermdump av svaret jeg fikk da jeg stilte spørsmål (det som ble lagr ut på snappen i går ang barn i risikogruppa), men da jeg åpent snappen med svar/chaten så fikk jeg ikke opp noen ting.... fikk bare opp "joviale tok skjermbilde" 🥳

kan man slette svarene man sender sånn at mottaker ikke får sett de? 

Og hva faen skjer med at hu er så fuckings nedlatende og frekk mot folk som stiller spørsmål? Hadde joviale vært min snap-gruppe hadde jeg sparket henne ut etter å ha tvunget henne til å beklage seg. 

Ja man kan slette svar på chatten på snap før mottakeren har lest det . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (52 minutter siden):

Hvorfor ikke bare skrive det i innboksen til jm på insta? At de bør gå ut med en beklagelse på hva talla har sagt og gjort. 

blir helt rystet over oppførselen hennes, hvordan hu kan si sånne ting. 
tror hun vi andre i Norge synes det er morsomt med sosial nedstenging? Tror hun at det er morsomt å si til barnet ditt at bursdagen din må avlyses på korona og pga at folk kan ikke respektere reglene. 

husker jeg feil så var talla veldig glad at hu rakk å feire bursdagen til barna hennes før den sosiale nedstengningen kom forrige helg. 

Kommer vel ikke så langt med å skrive det i innboks på IG om det feks kun er Talla som leser der heller kanskje 😅🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (1 time siden):

Rekner nesten med du ble blokkert etter dette 🙈🤣😎

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar