Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Chroma
6 minutter siden, neiognei skrev:

Påstår hun ikke bruker noe tid på snap. Men i går sa hun at det tar ett minutt å lage en snap. Så kan man jo regne ut selv.. 

Hehe. Hun snakker inn i den telefonen hele tiden. Orker ikke se alt engang, det er så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Hvem i helvete er Iris?

Burde jo du vite som er aktiv i Mammahjerter tråden?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Chroma skrev:

Hehe. Hun snakker inn i den telefonen hele tiden. Orker ikke se alt engang, det er så mye. 

Nei, skummer igjennom det meste, men mye dødtid nå om dagen, så noe underholdning må man ha. Og der er det mye å ta av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å sett talla med ansiktet fullt av snørr så kunne noen filma henne å lagt det ut . Syns det er horribelt å legge ut video av minste barnet med konstant snørr eller mat i ansiktet eller på klæra .. ikke noe jeg ville gjort mot mine egne barn 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Skulle likt å sett talla med ansiktet fullt av snørr så kunne noen filma henne å lagt det ut . Syns det er horribelt å legge ut video av minste barnet med konstant snørr eller mat i ansiktet eller på klæra .. ikke noe jeg ville gjort mot mine egne barn 

Det er jeg helt enig i.  For det første så syns jeg ikke hun snakker pent rundt barna eller til barna. Hun banner mye Selvom hun ikke anser "jævelig" "Faen " "dritt" som banneord. Ikke så lenge siden hun på 3år gikk rundt å sa "fy faen mamma " helt grusomt at hun ler og syns slikt er gøy. Men ja hun filmer barna mye og jeg syns de ofte ser ustelt ut. Jeg hadde aldri filmet mine barn slik. Men nå har mine barn helt andre rutiner enn hennes.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen; det er så rart at hun mener at HUN har rettigheter andre ikke har.
HUN kan mene,
HUN kan skjelle ut,
HUN kan være kritisk.
Hun banner og er nedlatende, det kan alle som ser snappene hennes se. Men etter at hun er ferdig med ranter og annet, så skjønner hun ikke hva hun faktisk har sagt, men fastholder hvor godhjerta og snill hun er, og at hun gjør alt rett.
Igjen og igjen.... 
Viktig at alle forstår at vi alle kan mene og ha sterke meninger, akkurat som henne. Hadde vært artig om hun også skjønte det. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, når hun står med snusleppa si og ranter om at alle pengene skal brukes på gjelda, eventuelt noe på mat... Blir så forbanna! Snuser selv og skal mye til for at jeg dropper den.

Men altså, måtte jeg velge mellom å droppe snusen og mat på bordet til ungene, hadde jeg så klart valgt sistnevnte! En snusboks kan gi ganske mange middager.. 

En ting er at følgerne skal betale for gjeld, en annen at vi skal betale for mat til ungene hennes, men hun selv snuser, har tonnevis med sko og spiser takeaway. Nei vettu faen meg hva! 

Og det med å male... Jeg kan si mye om den saken, MEN, jeg synes å huske ei som ikke hadde TID til å selge unna ting for å få penger inn... 

Prioriteringer, talla, prioriteringer... 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FrøkenPotetgull skrev:

Altså, når hun står med snusleppa si og ranter om at alle pengene skal brukes på gjelda, eventuelt noe på mat... Blir så forbanna! Snuser selv og skal mye til for at jeg dropper den.

Men altså, måtte jeg velge mellom å droppe snusen og mat på bordet til ungene, hadde jeg så klart valgt sistnevnte! En snusboks kan gi ganske mange middager.. 

En ting er at følgerne skal betale for gjeld, en annen at vi skal betale for mat til ungene hennes, men hun selv snuser, har tonnevis med sko og spiser takeaway. Nei vettu faen meg hva! 

Og det med å male... Jeg kan si mye om den saken, MEN, jeg synes å huske ei som ikke hadde TID til å selge unna ting for å få penger inn... 

Prioriteringer, talla, prioriteringer... 

AMEN!!!! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Det er mange som snakker om eksponeringen og ting rundt dette, jeg er egentlig for at dette må folk få bestemme selv. Og det mener jeg, men i situasjonen Talla er nå så burde hun tenke på at det kan jo være litt kleint for ungene hennes, særlig største, når hun legger ut take-awaypizzaen til største en dag for så et par dager etterpå å lage en spleis.

Det er på en måte ikke en fin balanse i dette. Bryr meg ingenting om de som eksponerer barna sine så lenge de ikke setter ungene i kjipe situasjoner. 

Vet jo Talla følger med, og syntes som sagt hun på mange måter er likandes, men denne spleisen var litt dårlig timet og å bruke corona er jo bare helt feil. 
Ønsker Talla heller kunne prøve å virke som hun har lært  økonomisk hvis hun skal sitte å snakke om hvor viktig åpenhet rundt det er. Istedenfor så snuser hun, junker og mer mens hun lurer på hvorfor hun ikke klarer betjene lånet sitt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant
8 timer siden, Kakemiriam skrev:

Det Iris har lagt ut på story må være ment til Talla!!😂 håper hun sier noe om det!!

Har Iris sletta innholdet, eller var det fra i går? Finner ingen ting som kan omhandle T i hennes snap nå hvertfall😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Jeg gir aldri en krone til mennesker som ikke er selvhjulpen. Synest han bør skamme seg. «Buhu, jeg har knapt penger til mat» og så snuse, pusse opp og ha skosamling og ikke gidde å gå på jobb? Skammelig, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tror Talla ikke har tenkt på, er hvordan dette kan være dårlig reklame for bedriften hennes. Hun fremstår jo ikke akkurat så sympatisk og jovial, og den businessen hun driver, er jo somregel basert på tilbakemeldinger og mennesker som fremsnakker plassen. Jeg hadde aldri gitt en sånn person tilliten med å forevige noe på meg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Det jeg tror Talla ikke har tenkt på, er hvordan dette kan være dårlig reklame for bedriften hennes. Hun fremstår jo ikke akkurat så sympatisk og jovial, og den businessen hun driver, er jo somregel basert på tilbakemeldinger og mennesker som fremsnakker plassen. Jeg hadde aldri gitt en sånn person tilliten med å forevige noe på meg. 

Min faste tatovør sliter hardt pga dette, som mange andre i bransjen. Sitter hun og sutrer? Nei. Hun sitter hjemme og bruker tid på å male flotte portretter og lager ting hun nå kan selge- som hun får solgt, fordi hun er godt likt, har mange faste kunder og er et godt menneske. Hun her Talla er ikke verdt en dritt I forhold til sånne som henne. Håper hun mister alle følgerene sine. Av det jeg har sett bruker hun jo mesteparten av dagen til å sitte å bitche til mobilen sin. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sitter hun på snap nå å sier at det er så mange som vrir og vrenger på det hun sier .... hun glemmer jo det at folk husker det hun sier. kanskje hun ikke husker det selv, menmange tusen ser det jo, da nytter det jo ikke komme å si at alle andre har feil... å nekte for det ... herregud 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, DianaV skrev:

Min faste tatovør sliter hardt pga dette, som mange andre i bransjen. Sitter hun og sutrer? Nei. Hun sitter hjemme og bruker tid på å male flotte portretter og lager ting hun nå kan selge- som hun får solgt, fordi hun er godt likt, har mange faste kunder og er et godt menneske. Hun her Talla er ikke verdt en dritt I forhold til sånne som henne. Håper hun mister alle følgerene sine. Av det jeg har sett bruker hun jo mesteparten av dagen til å sitte å bitche til mobilen sin. 

Samme her med mine, de gjør en innsats for seg selv, som blir godt mottatt og ikke minst, respektert! Så folk støtter gjerne opp, og kommer tilbake så fort det åpner igjen. Talla kjører sitt eget løp, med ingen tanke for hverken rykte eller respekt for seg selv og yrket sitt. Det er så skammelig, og fryktelig provoserende. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
45 minutter siden, Gulelefant skrev:

Har Iris sletta innholdet, eller var det fra i går? Finner ingen ting som kan omhandle T i hennes snap nå hvertfall😅

tror bare det var en snap der hun sa hun skulle finne noen å sponse eller noe sånn og er sjokka over hva folk kan få seg til å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må le så hardt... er så tydelig at hun er her inne å følger med når hun må sitte å forsvare seg for den pakke kalenderen hun hadde i desember.. dauer 😂 var en eller to kommentarer om det en av dagene... selv om hun sier hun ikke får med seg det som skjer her på KG... 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
6 minutter siden, Mowepe skrev:

så sitter hun på snap nå å sier at det er så mange som vrir og vrenger på det hun sier .... hun glemmer jo det at folk husker det hun sier. kanskje hun ikke husker det selv, menmange tusen ser det jo, da nytter det jo ikke komme å si at alle andre har feil... å nekte for det ... herregud 

Den grenseoverskridende atferden i forhold til barne -eksponering  er tydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere store 'snappere" som er flau og kvalm øker at talla bruker sin store kanal til å sanke inn penger til gjeld.  De mener at man har et ansvar når man driver en så stor kanal og man burde bruke stemmen sin riktig. 

Var dette hun iris mente. Hun var sjokkert over at talla brukte følgetallet sitt på å få inn penger til seg selv. En ting å få inn  penger til et godt formål (kreftforeningen, leger uten grenser eller lignende) men til sin egen gjeld? SPYR Av den dama der. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...