Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

De er venner uten benefits (blogginnlegg) men nå er det tydeligvis veldig vanskelig å holde seg unna sex i 3mnd ?  🤣 glemmer hun alt hun sier/legger ut ? 

Nysingel 3barnsmor som er veldig klar for vift etter 5års forhold ??. Lurer på hvordan hun skal ha tid til å gå på date, jobbe doble vakter dag/ kveld og ha 3unger alene. Blir veldig spennende høst det her 🙌

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste IG post med bildene på toglinja. Godt hun har dokumentert det og kan få seg en bot da🙄 Utrolig smart! Ser hu har kommentert med at det ikke anbefales, men likevel legger hu det ut. Selvom det ikke var tog der når hu satt der, så er det fortsatt mulighet for strømførende i skinnestrengen.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kanakass skrev:

Siste IG post med bildene på toglinja. Godt hun har dokumentert det og kan få seg en bot da🙄 Utrolig smart! Ser hu har kommentert med at det ikke anbefales, men likevel legger hu det ut. Selvom det ikke var tog der når hu satt der, så er det fortsatt mulighet for strømførende i skinnestrengen.. 

Kan man få bot av det? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig imponert hvis hun kan tattovere en "viktig " influenser idag, men er for syk til å tattoverer folk med gavekort eller vanlige kunder 🤷‍♀️ håper for hennes rykte at det er en gavekort kunde som skal ha en liten tattis. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, GulSitron skrev:

Kan man få bot av det? 😳

Om man kan få bot vet jeg ikke, men man kan ihvertfall få store skader eller i verste fall miste livet. Og det er i mine øyne litt verre enn en bot 😅. I tillegg så er det signaleffekten. Hvis hun gjør det, så kan det vel kanskje ikke være så farlig som de skal ha det til, osv... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Kan man få bot av det? 😳

I jernbaneloven § 22 står det følgende: 

Den som uaktsomt eller forsettlig overtrer bestemmelse eller vilkår som er gitt i eller med hjemmel i loven, straffes med bøter dersom forholdet ikke går inn under strengere straffebestemmelse.

Den som uaktsomt eller forsettlig overtrer forbudet i §§ 3 a eller 3 b, straffes med bøter eller fengsel inntil ett år.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med helg så  så man slipper å stå tidlig opp og rekke barnehagen kl 10 🤯 hun har små barn på 1½år og 3år 🤦‍♀️  

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lunabelle skrev:

Om man kan få bot vet jeg ikke, men man kan ihvertfall få store skader eller i verste fall miste livet. Og det er i mine øyne litt verre enn en bot 😅. I tillegg så er det signaleffekten. Hvis hun gjør det, så kan det vel kanskje ikke være så farlig som de skal ha det til, osv... 

Var vel en sak i Oslo for ikke lenge siden der en gutt på 15(?) døde etter å ha fått strøm i seg. De klatret på gjerdet eller et eller annet også gikk det galt. Der fikk vel sporveien skylda for ikke å ha sikret godt nok, hvis jeg ikke tar feil. 

Utrolig kjedelig å enten få store skader eller dø fordi man skal være like kul som T, da 🙄

29 minutter siden, Almost handsome skrev:

I jernbaneloven § 22 står det følgende: 

Den som uaktsomt eller forsettlig overtrer bestemmelse eller vilkår som er gitt i eller med hjemmel i loven, straffes med bøter dersom forholdet ikke går inn under strengere straffebestemmelse.

Den som uaktsomt eller forsettlig overtrer forbudet i §§ 3 a eller 3 b, straffes med bøter eller fengsel inntil ett år.

Det er såpass ja. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tyder på at hun har vært her inne en liten tur det siste døgnet. Siden hun snakker om at hun byttet location for shoot og håper det var greit selv om kystvakta ikke var der og passet på. 🙄 (Sannsynligheten for å bli reddet opp av kaldt vann av F er vel større enn å bli reddet av F fra å bli grilla både på innsiden og utsiden og dø ganske momentant av strøm fra toglinja)  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lolland78 skrev:

Deilig med helg så  så man slipper å stå tidlig opp og rekke barnehagen kl 10 🤯 hun har små barn på 1½år og 3år 🤦‍♀️  

Ja, å så liksom?? 

Småungene her sov glatt til 9-10 på drn alderen de, å la seg kl 20.

Alle barn står ikke opp klokka 5 på morgenn.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først legger hun ut om at det blir lenge å avstå fra sex og så snakker hun om at hun og F egentlig vil være sammen, men gjorde det slutt pga barna(?). Gir det et kvarter! 

Og hva er greia med det overdrevene fokuset på medisiner?! Spesielt trykk på at hun ikke tåler opiater i operasjonsinfoen hun postet. 

Haha, ja, GulSitron, hun sendte ut noen "stikk" i dag og tenkte det samme som deg😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Først legger hun ut om at det blir lenge å avstå fra sex og så snakker hun om at hun og F egentlig vil være sammen, men gjorde det slutt pga barna(?). Gir det et kvarter! 

Og hva er greia med det overdrevene fokuset på medisiner?! Spesielt trykk på at hun ikke tåler opiater i operasjonsinfoen hun postet. 

Haha, ja, GulSitron, hun sendte ut noen "stikk" i dag og tenkte det samme som deg😂

Kanskje hun har det store fokuset på medisiner fordi det kan være noe hun har vært avhengig av tidligere? Eller at hun forsøker å snakke medisinbruk ned for å overbevise seg selv om at Paracet ikke er noe man trenger. 

Samtidig på bloggen står det sort på hvit at hun går på medisiner mot revmatisme hver dag (om jeg ikke husker helt feil), samtidig som hun har preken om Paracet og alt hun ikke tar ellers 🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LoppeLiten skrev:

Etterpå presterer hun faktisk å si at de skulle helst vært sammen "både for vår egen del og for barna" 

Hæh 😂 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dør litt inni meg🤣😅 Alt er jo bare kaos og helt latterlig🤪. Disse snapene kan jo ikke bli mer selvsentrerte 🤯 I hennes hode, må hun være "guds gave" til jorden, eller noe sånt🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inochan skrev:

Etterpå presterer hun faktisk å si at de skulle helst vært sammen "både for vår egen del og for barna" 

Hæh 😂 

Ble litt forvirra av den, ja 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Flettfrid skrev:

Ja, å så liksom?? 

Småungene her sov glatt til 9-10 på drn alderen de, å la seg kl 20.

Alle barn står ikke opp klokka 5 på morgenn.

Ja men hennes unger våkner tidlig. Det har hun sagt på tidligere snapper. Godt å ha F der så hun ikke må stå opp tidlig for morningen er bare ikke for henne 😂😂😂 Vell, har man små barn som står opp tidlig så må man opp da. Uansett. Å bli irritert fordi minsta vekker henne kl 0900 syns jeg er helt utrolig egoistisk.  (ja det har hun tidligere dokumentert på snap) Pell deg i seng tidligere så du kommer deg opp tidligere når barna dine våkner. 

men siden hun no er *alenemamma* å han kun bor der til hun er frisk etter oprasjonen så får hun vell snart oppdage dette.  Men jeg tenker han Kommer til å bli der etter også jeg. Så hun skal slippe å stå opp. 

Full skjerpings. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vel søkt om støtte som aleneforsørger, og må da presisere at HAN, far til to av tre av ungene, kun er der nå pga operasjonen hennes. . Slik at ingen kan ta henne for trygdesvindel. Da hun snakket om sex virket det jo som hun hadde tilgang på det nå, fra ja , HAN.. For meg fremstår hun som både sleip og utspekulert..

Endret av Lunatic666
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være «høy» på seg selv. Hun skal liksom være til inspirasjon..? I introen står det at hun skal by på Inspirasjon til:

-mat/baking, hun lager sjelden mat, ligger bare på ryggen og tar i mot. 
-musikk, er det den musikken hun sitter og gauler i bile noen ganger..?

-klær, hun leker modell og viser fram klær fra pepper og junkyard, klær som alle andre går i. Har ikke sett noen som digger seg selv mer og ser inn i telefonen hele dagen, sitt eget speilbilde. Står foran speilet og prøver klær hele tiden, det er insp.
-tattoo, hun viser sjelden fram noe. Dessuten jobber hun nesten aldri selv om det høres slik ut. 
Hun inspirerer ingenting der hun ligger på ryggen. Der kommer hun til å ligge lenge, slik at hun kan ha hushjelp og barnevakt leeenge. Bortskjemt drittunge er hun. F ter seg som ei nikkedukke. Skulle ønske han tok til vett og tok ansvaret for sønnen sin. Helt utrolig, men T drar vel i trådene og får det som hun vil. 
Helt utrolig den dama...at hun ikke ser det selv....hun forandrer meninger hele tiden, og juger Om ting hun har sagt tidligere.  

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Metron skrev:

Snakk om å være «høy» på seg selv. Hun skal liksom være til inspirasjon..? I introen står det at hun skal by på Inspirasjon til:

-mat/baking, hun lager sjelden mat, ligger bare på ryggen og tar i mot. 
-musikk, er det den musikken hun sitter og gauler i bile noen ganger..?

-klær, hun leker modell og viser fram klær fra pepper og junkyard, klær som alle andre går i. Har ikke sett noen som digger seg selv mer og ser inn i telefonen hele dagen, sitt eget speilbilde. Står foran speilet og prøver klær hele tiden, det er insp.
-tattoo, hun viser sjelden fram noe. Dessuten jobber hun nesten aldri selv om det høres slik ut. 
Hun inspirerer ingenting der hun ligger på ryggen. Der kommer hun til å ligge lenge, slik at hun kan ha hushjelp og barnevakt leeenge. Bortskjemt drittunge er hun. F ter seg som ei nikkedukke. Skulle ønske han tok til vett og tok ansvaret for sønnen sin. Helt utrolig, men T drar vel i trådene og får det som hun vil. 
Helt utrolig den dama...at hun ikke ser det selv....hun forandrer meninger hele tiden, og juger Om ting hun har sagt tidligere.  

Jeg håper (og tror) hun leser dette, for det stemmer på en prikk.

Tok meg i å tenke på netflix dokumentaren "det sosiale dilemmaet", og tanker jeg gjorde meg da jeg så den, da jeg tittet innom snappen hennes i dag. Behovet for å bli likt og hva man legger ut i sosialmedier. Hun har tydelig vist at å bli likt betyr mye, for selv om hun påstår hun nekter å gjøre som resten av verden er hun et diltetroll som de fleste av oss, til og mer mer enn mange også og hun blir det bare i større og større grad. Her tror jeg SoMe bidrar i negativ retning for Talla, for hun opplevdes som hakket mer unik da hun startet å snappe for 2 år siden. Måten hun takler respons fra følgerne sine beviser bare hvor sårbar hun er, for alt for mye blir tolket på som noe krenkbart i Tallauniverset. 

Det hadde vært så kult om hun sto sterkt i seg selv og fikk frem det unike, istedet er hun en ensformig kanal som ikke lever opp til det bildet hun maler. Det hjelper ikke å si at man er SÅÅÅ sterk og SÅÅÅ kreativ og alt annet hun påstår om man har størst fokus på sutring, klaging, kjefting, avslapping i senga, cafeturer, shopping, synging mens man kjører bil, noen få timer på jobb og noen digge middager. 

Finnes det noen litt mer unike snappere der ute tar jeg gjerne imot tips, nå begynner jeg å bli lei de fleste jeg følger, for de kopierer bare hverandre hele sulamitten.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...