RockOn Skrevet 24. august 2020 #3021 Del Skrevet 24. august 2020 13 minutter siden, Tessa12 skrev: Kan ikke se helt hva som er nedlatende i det svaret? Eller det forrige for den del. Mulig jeg hadde like stort problem med å skjønne at det var så vanskelig å skjønne hva smerteposer dreide seg om, som hun hadde med å ikke skjønne det. At det rett og slett bare var et uttrykk for å være «oversliten» av smerter og mye å gjøre, så det syns under øynene. Det er ikke alt som har et svar på Google. Var overhodet ikke ment nedlatende. Du kunne svart hva du tenkte det var og la det være med det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 24. august 2020 #3022 Del Skrevet 24. august 2020 5 timer siden, Ultimatum skrev: Hvorfor er det så viktig at alle skal leve A4 og gjøre som alle andre? Hele kommentaren er jo gjennomsyret av Janteloven. Ta henne på ting som faktisk betyr noe da, ikke sånt som at "hun skal ikke tro hun er så spesiell". Man kan da fint leve utenfor boksen og typisk A4-liv, men da skal man klare å skjøte livet sitt også. Det er ikke tilfellet her, for hvis ikke hadde hun ikke trengt å tigge på Vipps eller spleis. Da gjør man nødvendige omrokkeringer og prioriteringer for å få skikk på tilværelsen sin om så for en nødvendig midlertidig periode. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette_HjemmetNO Skrevet 24. august 2020 #3023 Del Skrevet 24. august 2020 1 time siden, RockOn skrev: Hvorfor trenger du å være så nedlatende...? Hun stilte et spørsmål. Du synes ikke du overreagerer nå..? I denne tråden her er jo de verste til å svare stygt de som vil beskytte Talla. Det er ikke lov til å si noe stygt om Talla, men det her helt i orden å skrive stygge ting til de som skriver stygge ting om henne. Skal du da først kritisere noen, så hold da din egen sti ren! Ha en fin dag☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 24. august 2020 #3024 Del Skrevet 24. august 2020 33 minutter siden, Jeanette_HjemmetNO skrev: Ha en fin dag☺️ Har du tips til en lekker neglelakk? 💅🏻 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 24. august 2020 #3025 Del Skrevet 24. august 2020 Nå synes jeg faktisk synd på Talla. Instagramkontoen er hacket. Blir spennende å se hvor fort hun er tilbake der hun var med følgere og sponsorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 24. august 2020 #3026 Del Skrevet 24. august 2020 2 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Man kan da fint leve utenfor boksen og typisk A4-liv, men da skal man klare å skjøte livet sitt også. Det er ikke tilfellet her, for hvis ikke hadde hun ikke trengt å tigge på Vipps eller spleis. Da gjør man nødvendige omrokkeringer og prioriteringer for å få skikk på tilværelsen sin om så for en nødvendig midlertidig periode. Nå kommer du med noe helt annet enn hva kommentaren jeg siterte inneholdt av holdninger og argument, det har ikke sammenheng med den. Janteloven er uggen, skjønner ikke at man ønsker å støtte oppunder den i det hele tatt. Men jeg ser dine argumenter, og er delvis enig. Tenker at man bør klare å skjøte livet sitt uansett hvordan det leves. Men å påstå at noe er "normalt" og "riktig" blir en så snever måte å se ting på i 2020, mener jeg. Når det er sagt; Noe av det hun gjør og viser på SoMe, er veldig feil av helt andre grunner enn at "hun tror hun er spesiell". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunatic666 Skrevet 25. august 2020 #3027 Del Skrevet 25. august 2020 Huff...her har vi ei dame som ønsker å bli stor på sosiale medier, men som driter seg ut gang på gang.. Undrer meg på hva som er motivasjonen for å eksponere seg selv og ungene sine slikt? Hun sier hun ønsker å inspirere, til hva da? Til å ikke ta ansvar over sin økonomi?.. Hvilke andre influenser tigger om penger slik hun gjør? Nå tigger hun etter følgere, for om jeg forstår det rett, er det vanskeligere å opprettholde sponsorer når følgertallet på Instagram er lavt? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. august 2020 #3028 Del Skrevet 25. august 2020 24 minutter siden, Lunatic666 skrev: Huff...her har vi ei dame som ønsker å bli stor på sosiale medier, men som driter seg ut gang på gang.. Undrer meg på hva som er motivasjonen for å eksponere seg selv og ungene sine slikt? Hun sier hun ønsker å inspirere, til hva da? Til å ikke ta ansvar over sin økonomi?.. Hvilke andre influenser tigger om penger slik hun gjør? Nå tigger hun etter følgere, for om jeg forstår det rett, er det vanskeligere å opprettholde sponsorer når følgertallet på Instagram er lavt? Profilen hennes på insta ble hacket og slettet i går, så hun måtte lage ny. Så den tigginga er helt innafor. Klart spons og samarbeid er avhengig av følgertall, det er jo bedriftenes måte å tjene penger på å. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 25. august 2020 #3029 Del Skrevet 25. august 2020 9 timer siden, Lunatic666 skrev: Huff...her har vi ei dame som ønsker å bli stor på sosiale medier, men som driter seg ut gang på gang.. Undrer meg på hva som er motivasjonen for å eksponere seg selv og ungene sine slikt? Hun sier hun ønsker å inspirere, til hva da? Til å ikke ta ansvar over sin økonomi?.. Hvilke andre influenser tigger om penger slik hun gjør? Nå tigger hun etter følgere, for om jeg forstår det rett, er det vanskeligere å opprettholde sponsorer når følgertallet på Instagram er lavt? Hun er usedvanlig lat i mine øyne, så skjønner godt hun velger influenserstien for det er virkelig lette penger å tjene. Hun sier målet er å inspirere men hun har ingen spesielle ting hun tar opp som motiverer. Hun bruker mediene sine til å klage, rante, henge ut folk i nær omgangskrets og legge ut spons. Det var en tid hun var et friskt pust men det ga seg like fort som morraånden kommer etter å ha pusset tennene om kvelden. At hun er blitt hacket er ikke greit og sykt kjipt som offentlig person eller ei. Man har masse minner og bilder man vil ta vare på foruten følgertallet for hennes del. Men så er det vel kanskje ris til egen bak, det var en bruker her som fikk kontoen sin hacket her også og kunne spores til hennes lokalisasjon uten at man kan si helt sikkert hun hadde noe med det å gjøre. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 25. august 2020 #3030 Del Skrevet 25. august 2020 1 time siden, Miss.Wildfox skrev: Hun er usedvanlig lat i mine øyne, så skjønner godt hun velger influenserstien for det er virkelig lette penger å tjene. Hun sier målet er å inspirere men hun har ingen spesielle ting hun tar opp som motiverer. Hun bruker mediene sine til å klage, rante, henge ut folk i nær omgangskrets og legge ut spons. Det var en tid hun var et friskt pust men det ga seg like fort som morraånden kommer etter å ha pusset tennene om kvelden. At hun er blitt hacket er ikke greit og sykt kjipt som offentlig person eller ei. Man har masse minner og bilder man vil ta vare på foruten følgertallet for hennes del. Men så er det vel kanskje ris til egen bak, det var en bruker her som fikk kontoen sin hacket her også og kunne spores til hennes lokalisasjon uten at man kan si helt sikkert hun hadde noe med det å gjøre. Mener du at en bruker i KG fikk brukeren sin hacket av Talla? For det er vel ren spekulasjon? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. august 2020 Forfatter #3031 Del Skrevet 25. august 2020 3 timer siden, MsFri skrev: Mener du at en bruker i KG fikk brukeren sin hacket av Talla? For det er vel ren spekulasjon? Samme dag eller dagen etter at en nær bekjent av talla skrev sin sykdomshistorie (som talla har lånt) her inne , så ble den prøvd hacket. IP adressen var ganske nærme der som talla bor. Hvis ikke jeg husker feil så ble det prøvd å tilbakestille passord til brukeren her inne. Så noen hadde prøvd å logge seg inn på brukeren med mail adressen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 25. august 2020 #3032 Del Skrevet 25. august 2020 1 minutt siden, Lolland78 skrev: Samme dag eller dagen etter at en nær bekjent av talla skrev sin sykdomshistorie (som talla har lånt) her inne , så ble den prøvd hacket. IP adressen var ganske nærme der som talla bor. Hvis ikke jeg husker feil så ble det prøvd å tilbakestille passord til brukeren her inne. Så noen hadde prøvd å logge seg inn på brukeren med mail adressen. Fortsatt spekulasjon med andre ord...? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 25. august 2020 #3033 Del Skrevet 25. august 2020 7 minutter siden, Lolland78 skrev: Samme dag eller dagen etter at en nær bekjent av talla skrev sin sykdomshistorie (som talla har lånt) her inne , så ble den prøvd hacket. IP adressen var ganske nærme der som talla bor. Hvis ikke jeg husker feil så ble det prøvd å tilbakestille passord til brukeren her inne. Så noen hadde prøvd å logge seg inn på brukeren med mail adressen. Talls sier jo selv at hun vet hvem det er. (Noen fra Tyrkia som kun gir henne tilbake kontoen hvis han får penger). Så da er det vel unødvendig å spekulere på hvem her inne på KG som har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 25. august 2020 #3034 Del Skrevet 25. august 2020 16 minutter siden, Leila87 skrev: Talls sier jo selv at hun vet hvem det er. (Noen fra Tyrkia som kun gir henne tilbake kontoen hvis han får penger). Så da er det vel unødvendig å spekulere på hvem her inne på KG som har gjort det. Det er ikke det som er spekulasjonen. Spekulasjonen er at noen her på KG mener talla har prøvd å hacke en bruker her på formuet. Og det er drøyt å spekulere i det, mener jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 25. august 2020 #3035 Del Skrevet 25. august 2020 7 timer siden, MsFri skrev: Mener du at en bruker i KG fikk brukeren sin hacket av Talla? For det er vel ren spekulasjon? Ja og ja. Det var påfallende omstendigheter rundt men ingen kan si noe med sikkerhet, som jeg skrev. Med andre ord er det spekulasjon. Ingen påstand om at hun har gjort det fra min side. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 26. august 2020 #3036 Del Skrevet 26. august 2020 Hvorfor må man lagre bildene på instaen hennes. Aldri hørt noen andre *influensere* har sagt det før. Så jeg skjønner ikke hva det hjelper. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 26. august 2020 #3037 Del Skrevet 26. august 2020 Men når en har toteinnsverifisering som hun skriver hun har er det så og si umulig og bli hacket.. så helt ærlig trur jeg på ryktene om at det er enklere og slette konto, tigge til seg nye følgere i stede for å være ærlig og si at ja jeg har kjøpt meg følgere for å være blant dem «store» på instagram🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøydokkaAnna Skrevet 26. august 2020 #3038 Del Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, Huttetusa skrev: Men når en har toteinnsverifisering som hun skriver hun har er det så og si umulig og bli hacket.. så helt ærlig trur jeg på ryktene om at det er enklere og slette konto, tigge til seg nye følgere i stede for å være ærlig og si at ja jeg har kjøpt meg følgere for å være blant dem «store» på instagram🙈 Dette er jo rein og skjær spekulasjon. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 26. august 2020 #3039 Del Skrevet 26. august 2020 Stemmer det at hun hadde 10.7K følgere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 26. august 2020 #3040 Del Skrevet 26. august 2020 30 minutter siden, Huttetusa skrev: Men når en har toteinnsverifisering som hun skriver hun har er det så og si umulig og bli hacket.. så helt ærlig trur jeg på ryktene om at det er enklere og slette konto, tigge til seg nye følgere i stede for å være ærlig og si at ja jeg har kjøpt meg følgere for å være blant dem «store» på instagram🙈 Det er en sikkelig konspirasjons teori😱 Du mener det ikke? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg