GulSitron Skrevet 6. juni 2020 #2561 Del Skrevet 6. juni 2020 Synes det er så bra at hun jobber i helgene også! 😊 at det ikke bare er "litt her og der" i ukedagene, men at det faktisk er litt i helgene også. 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. juni 2020 #2562 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Det er godt å se at den økonomiske situasjonen er på stell igjen. Tre måneder post STORE økonomiske problemer, hvor 36.000 var nok til å slukke brannen i et lass av gjeld. Ny vaskemaskin, ny grill, Talla klesbutikk fylles hver uke opp av nye klær, skohyllene flyter over, lokaler pusset opp. Har jo jobbet i to uker, så det er klart disse problemene nå ikke eksisterer lenger. Lurer på hvordan noen kan finne på å stille seg kritisk til hennes ærlige og rederlige opplegg jeg altså. Nettroll ass! Endret 6. juni 2020 av neiognei 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 6. juni 2020 #2563 Del Skrevet 6. juni 2020 2 timer siden, Pålur skrev: Brukes penger over en lav sko...pinlig med tanke på hennes tirade FØR Covid-19 om sin håpløse økonomiske situasjon. Enig! Hun jobber, ja.. Men hu har jo masse gavekortkunder og de får hu ikke inn penger på. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. juni 2020 #2564 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) De har jo fått solgt huset, så da hjelper sikkert F til økonomisk når han ikke har huslån å betale på lengre. Så at de kjøper ny vaskemaskin når den gamle har gått i stykker reagerer jeg absolutt ikke på. Men kle/skohandlingen hadde hun sikkert klart seg uten. Endret 6. juni 2020 av Flettfrid Rettet skrivefeil 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. juni 2020 #2565 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) 24 minutter siden, Flettfrid skrev: De har jo fått solgt huset, så da hjelper sikkert F til økonomisk når han ikke har huslån å betale på lengre. Så at de kjøper ny vaskemaskin når den gamle har gått i stykker reagerer jeg absolutt ikke på. Men kle/skohandlingen hadde hun sikkert klart seg uten. Splitter ny, ikke særlig billig, grill, da? Siden du skal kommentere vaskemaskin og sko/klær liksom. Glemte du grillen til flere tusen? Hvis du tror dagpenger eller aap, eller hva det er han får, kan finansiere den livsstilen og hjelpe til med gjeld som hun har, eller kanskje ikke har, så vet du ikke så mye om de satsene, tror jeg. 🤔 Endret 6. juni 2020 av neiognei 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. juni 2020 #2566 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Tror ikke dere i forsvarsteamet, som forsvarer hva det måtte være, forstår hvor mye gjeld man må ha om 36.000 er brannslukking. Det er ikke snakk om 400.000-500.000 i forbruksgjeld, for å si det sånn. Men ikke sant, det var ikke noe gjeldsbetjeningsproblemer. Det var spleis for å få penger til å kjøpe masse greier. For at hun kunne bruke penger på klær, sko og dritt, som ingen med den type økonomiske problemer, som faktisk jobber med å løse de problemene, tar seg råd til. Dere ble svindlet. Og lurt. Og tror ærlig talt at eneste grunn til at dere sitter og forsvarer pengebruken er at dere ikke vil innse at dere faktisk var så lettlurte og ble brukt. Dere er de samme personene som da satt og påstod at dere ikke mente at hun hadde noe overforbruk. Nei, dere hadde ikke sett noe skohylle smekkafulle av sko. Neeeei, dere kunne ikke si at dere syntes hun hadde noe særlig klær. Hallå, dama har og har hele tiden hatt mer klær enn en gjennomsnittlig stor klesbutikk. Neeei, huset var ikke stort og det trengte absolutt en oppgradering. Neeei, barna hadde ikke mye leker. Det bare FLYTER i et helt lekerom som de har. Nei. Det forsvarsopplegget der blir bare for dumt. Vaskemaskinen kunne hun kjøpt 1. En billigere versjon 2. En pent brukt, som har mange år igjen. Det er det man gjør om man sliter med økonomien. Men nei, Talla fortjener Top notch og splitter nytt av alt. Og kliner til med grill i tillegg. Halloooo i luken. Endret 6. juni 2020 av neiognei 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. juni 2020 #2567 Del Skrevet 7. juni 2020 8 timer siden, neiognei skrev: Splitter ny, ikke særlig billig, grill, da? Siden du skal kommentere vaskemaskin og sko/klær liksom. Glemte du grillen til flere tusen? Hvis du tror dagpenger eller aap, eller hva det er han får, kan finansiere den livsstilen og hjelpe til med gjeld som hun har, eller kanskje ikke har, så vet du ikke så mye om de satsene, tror jeg. 🤔 Jeg har ikke sett noen grill, derfor kan jeg ikke uttale meg om den. Så på snapp at hun skulle kjøpe vaskemaskin her en dag. Dagpenger er jo prosentvis ut fra hva han har tjent før opp til ett viss tak. Så hva han har utbetalt i mnd kan jeg absolutt ikke uttale meg om, da jeg ikke vet hva han har hatt i lønn. Det er heller ikke av interesde for meg. Poenget mitt var at han sikkert kan hjelpe til mer økonomisk nå enn før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. juni 2020 #2568 Del Skrevet 7. juni 2020 8 timer siden, neiognei skrev: Tror ikke dere i forsvarsteamet, som forsvarer hva det måtte være, forstår hvor mye gjeld man må ha om 36.000 er brannslukking. Det er ikke snakk om 400.000-500.000 i forbruksgjeld, for å si det sånn. Men ikke sant, det var ikke noe gjeldsbetjeningsproblemer. Det var spleis for å få penger til å kjøpe masse greier. For at hun kunne bruke penger på klær, sko og dritt, som ingen med den type økonomiske problemer, som faktisk jobber med å løse de problemene, tar seg råd til. Dere ble svindlet. Og lurt. Og tror ærlig talt at eneste grunn til at dere sitter og forsvarer pengebruken er at dere ikke vil innse at dere faktisk var så lettlurte og ble brukt. Dere er de samme personene som da satt og påstod at dere ikke mente at hun hadde noe overforbruk. Nei, dere hadde ikke sett noe skohylle smekkafulle av sko. Neeeei, dere kunne ikke si at dere syntes hun hadde noe særlig klær. Hallå, dama har og har hele tiden hatt mer klær enn en gjennomsnittlig stor klesbutikk. Neeei, huset var ikke stort og det trengte absolutt en oppgradering. Neeei, barna hadde ikke mye leker. Det bare FLYTER i et helt lekerom som de har. Nei. Det forsvarsopplegget der blir bare for dumt. Vaskemaskinen kunne hun kjøpt 1. En billigere versjon 2. En pent brukt, som har mange år igjen. Det er det man gjør om man sliter med økonomien. Men nei, Talla fortjener Top notch og splitter nytt av alt. Og kliner til med grill i tillegg. Halloooo i luken. Jeg tror ikke at hun hadde så høye avdrag på gjeld i mnd, tror hun smurte tjukt på. Å viss folk "biter på" det hun sier rundt dette, så er det rett å slett deres problem. Jeg har heller ikke blitt svindlet da jeg ikke støttet Spleisen hennes. Støtter aldri tigging, eller Spleis generelt. Ja hun kunne kjøpt brukt, men det anser jeg verken som mitt eller ditt ansvar å avgjøre. Har hun råd til ny, så må hun bare kjøpe en ny for min del. Det er helt opp til henne, jeg skal uansett ikke dekke noen av hennes utgifter. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 7. juni 2020 #2569 Del Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, Flettfrid skrev: Jeg har ikke sett noen grill, derfor kan jeg ikke uttale meg om den. Så på snapp at hun skulle kjøpe vaskemaskin her en dag. Dagpenger er jo prosentvis ut fra hva han har tjent før opp til ett viss tak. Så hva han har utbetalt i mnd kan jeg absolutt ikke uttale meg om, da jeg ikke vet hva han har hatt i lønn. Det er heller ikke av interesde for meg. Poenget mitt var at han sikkert kan hjelpe til mer økonomisk nå enn før. Grill og vaskemaskin ble vist sammen, og det ble av henne selv betraktet som «voksenpoeng» å ha kjøpt det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 7. juni 2020 #2570 Del Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, Tessa12 skrev: Grill og vaskemaskin ble vist sammen, og det ble av henne selv betraktet som «voksenpoeng» å ha kjøpt det. Flasher man sånt etter at man har tigget penger på spleis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 7. juni 2020 #2571 Del Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, Lin11 skrev: Flasher man sånt etter at man har tigget penger på spleis? Nei, man burde ikke det. Dette var et svar til @Flettfrid, som ikke hadde sett grill der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. juni 2020 #2572 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Tessa12 skrev: Grill og vaskemaskin ble vist sammen, og det ble av henne selv betraktet som «voksenpoeng» å ha kjøpt det. Var vel at hun skulle ut å kjøpe vaskemaskin jeg så, ikke at hun viste frem hva hun hadde handlet. Derfor har jeg ikke fått med meg noe grillkjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. juni 2020 #2573 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Lin11 skrev: Flasher man sånt etter at man har tigget penger på spleis? Folk er forskjellige, så noen gjør sikkert det 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 7. juni 2020 #2574 Del Skrevet 7. juni 2020 33 minutter siden, Flettfrid skrev: Var vel at hun skulle ut å kjøpe vaskemaskin jeg så, ikke at hun viste frem hva hun hadde handlet. Derfor har jeg ikke fått med meg noe grillkjøp. Da har vi fått med oss litt hver😉jeg hadde ikke fått med meg at hun skulle kjøpe, bare at hun hadde kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revesnute Skrevet 7. juni 2020 #2575 Del Skrevet 7. juni 2020 er altså meg hun har blokkert på SoMe , oppdaget jeg for noen dager siden. falt kanskje ikke i god jord at jeg skrev historien min her inne. men å begynne å beskylde meg for trakassering og terrorisering i 23 år er ganske ille. håper bare hun bruker pengene på advokat så får vi legge frem alt fra begge sider både video fra snapp , epikriser og uthengelser. viktig å legge skylda på noen..er kanskje enklere å skylde på en person enn å tro at det er flere som er kritiske til det hun legger ut. at snappene hennes blir diskutert er noe hun ønsker. hun ønsker å komme frem i lyset og bli diskutert, ellers hadde hun aldri snappet slik hun gjør. ganske store kontraster mellom tallatroll og f.eks saraaemiliee 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 7. juni 2020 #2576 Del Skrevet 7. juni 2020 3 timer siden, Revesnute skrev: er altså meg hun har blokkert på SoMe , oppdaget jeg for noen dager siden. falt kanskje ikke i god jord at jeg skrev historien min her inne. men å begynne å beskylde meg for trakassering og terrorisering i 23 år er ganske ille. håper bare hun bruker pengene på advokat så får vi legge frem alt fra begge sider både video fra snapp , epikriser og uthengelser. viktig å legge skylda på noen..er kanskje enklere å skylde på en person enn å tro at det er flere som er kritiske til det hun legger ut. at snappene hennes blir diskutert er noe hun ønsker. hun ønsker å komme frem i lyset og bli diskutert, ellers hadde hun aldri snappet slik hun gjør. ganske store kontraster mellom tallatroll og f.eks saraaemiliee Ja hun gjør nok dette for å redde sitt eget skinn .. hun påstår hun heller ikke har no bevis . Desperat forsøk på å redde rævva si .. hvis det er deg hun sikter til å mener du er så psykisk syk syns jeg det er merkelig at hun ikke verken vill anmelde eller gjøre annet enn å ta hevn . Er som jeg skrev for en ukes tid siden da hun ville ha folk til å verifisere seg med bank ID 😂hun vil ha navn på folk for å ta hevn.. hun operere vel med en anonym konto her på kg vil jeg tru . Å sier hun ikke bryr seg , hun gjør jo det ellers hadde hun ignorert det . Må være kjedelig for henne å bli tatt med buksene nede 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 7. juni 2020 #2577 Del Skrevet 7. juni 2020 4 timer siden, Revesnute skrev: er altså meg hun har blokkert på SoMe , oppdaget jeg for noen dager siden. falt kanskje ikke i god jord at jeg skrev historien min her inne. men å begynne å beskylde meg for trakassering og terrorisering i 23 år er ganske ille. håper bare hun bruker pengene på advokat så får vi legge frem alt fra begge sider både video fra snapp , epikriser og uthengelser. viktig å legge skylda på noen..er kanskje enklere å skylde på en person enn å tro at det er flere som er kritiske til det hun legger ut. at snappene hennes blir diskutert er noe hun ønsker. hun ønsker å komme frem i lyset og bli diskutert, ellers hadde hun aldri snappet slik hun gjør. ganske store kontraster mellom tallatroll og f.eks saraaemiliee Det er så gøy at etter du fortalte din historie her inne, så har ikke T hatt noen problemer bortsett fra vondt i ryggen med litt stråling ut i armene.. Hu har ihvertfall ikke snakka noe om det.. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 7. juni 2020 #2578 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, GulSitron skrev: Det er så gøy at etter du fortalte din historie her inne, så har ikke T hatt noen problemer bortsett fra vondt i ryggen med litt stråling ut i armene.. Hu har ihvertfall ikke snakka noe om det.. Ja, snedig! En laaasng sykdomshistorie forsvant, og plutselig dukket det opp ryggsmerter, hoftesmerter, skuldersmerter, smerter i armer og søvnproblemer😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revesnute Skrevet 7. juni 2020 #2579 Del Skrevet 7. juni 2020 Merkelig opplegg. Men uansett nå må jeg slutte å diskutere med meg selv her inne 😅 hørte hun mente jeg hadde satt vekk ungene mine for å kjøre forbi huset hennes 🤣 må desverre innrømme at jeg har måttet sette vekk ungene for å besøke pappa'n min på lindrende avd (som er i nærheten av det gamle huset dems ). Barna fikk desverre ikke besøkt han pga korona. Men det fikk hun snudd til at det handlet om henne. Interessant.... Og ja hun visste at jeg mistet pappa'n min 2dager før hun holdt en lang rant om meg på snapp. Det sier litt om henne , tenker jeg. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru M Skrevet 7. juni 2020 #2580 Del Skrevet 7. juni 2020 16 minutter siden, Revesnute skrev: Merkelig opplegg. Men uansett nå må jeg slutte å diskutere med meg selv her inne 😅 hørte hun mente jeg hadde satt vekk ungene mine for å kjøre forbi huset hennes 🤣 må desverre innrømme at jeg har måttet sette vekk ungene for å besøke pappa'n min på lindrende avd (som er i nærheten av det gamle huset dems ). Barna fikk desverre ikke besøkt han pga korona. Men det fikk hun snudd til at det handlet om henne. Interessant.... Og ja hun visste at jeg mistet pappa'n min 2dager før hun holdt en lang rant om meg på snapp. Det sier litt om henne , tenker jeg. Jeg må si at hele opplegget skremmer meg... Veeeldig! Jeg vet godt hvem dere begge er. Og mange andre - Larvik er lite. Jeg har ikke kommentert noe på denne tråden tidligere. Heller aldri på T sin snap. Men hva som ble sagt om å "knerte den flua" , "bare hevn som er bra nok straff" osv, osv.... Det er absolutt ikke innafor. Kan med hånden på hjertet si at det som ble sagt i de snappene kan jeg ikke kjenne meg igjen i mtp deg!. Uansett hvilken snapkanal det skulle kommet fra. Om det hadde stemt eller ikke.. man truer ikke på den måten! Jeg følger ikke T på snap, men jeg titter innom fra tid til annen. Litt for å følge med på tragikomedien. Dette er trist! Veldig trist! Kondolerer så mye med faren din♥️ Men ikke la det gå innpå deg. Hun hadde ikke noe annet å snakke om mer, og måtte få ut ett eller annet for å holde på interessen til folk. Sykdommen var jo en "bom"🙈 Da måtte noe annet stort skje. Det gikk dessverre utover en som ikke fortjente det! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg