MsFri Skrevet 16. desember 2020 #3921 Del Skrevet 16. desember 2020 LoppeLiten skrev (14 minutter siden): Har hun ikke snakket om at hun medisineres i forbindelse med utredningen hun var/er gjennom? Jeg syns det i utgangspunktet er bra hun har et bevisst syn på piller, men som det ble nevnt her, medisiner kan også hjelpe kroppen til å bli bedre, kun med å bruke det i en eller flere korte perioder. Smertelindring kan hjelpe mer enn her og nå. Skulle likt å høre mer om utredning og rehabiliteringen, for vi får som vanlig bare 1 brikke til pusslespillet også forvenes det at vi skal se hele bildet. Hun har snakket om en revmatisme-medisin slik jeg har forstått det. Men den telles kanskje ikke... 🤷🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøydokkaAnna Skrevet 16. desember 2020 #3922 Del Skrevet 16. desember 2020 EllaSays skrev (5 timer siden): Jeg mener det er forskjell på en fis og det å bæsje i buksa. Det finnes masse man kan ta som ikke er vanedannende smertestillende. Poenget med å ta smertestillende er ikke bare å lette smertene, men å gjøre det enklere for kroppen å hele seg selv. Og det at man går rundt med vondt kan gjøre at man blir unødvendig utmattet. Så saken er ikke så enkel som hun legger fram her. Smertestillende kan være en del av helingsprosessen også. Samtidig kan man få hjelp av legen/smerteklinikker dersom man er redd for avhengighet. Jeg synes hun viser seg ganske uvitende og enkel. Veldig endimensjonal. Men nå må vel Talla få bestemme det sjøl?! Hun sier ingenting om at vi andre ikke kan gjøre som vi vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøydokkaAnna Skrevet 16. desember 2020 #3923 Del Skrevet 16. desember 2020 LoppeLiten skrev (2 timer siden): Har hun ikke snakket om at hun medisineres i forbindelse med utredningen hun var/er gjennom? Jeg syns det i utgangspunktet er bra hun har et bevisst syn på piller, men som det ble nevnt her, medisiner kan også hjelpe kroppen til å bli bedre, kun med å bruke det i en eller flere korte perioder. Smertelindring kan hjelpe mer enn her og nå. Skulle likt å høre mer om utredning og rehabiliteringen, for vi får som vanlig bare 1 brikke til pusslespillet også forvenes det at vi skal se hele bildet. Men vi har da ikke noe med å vite hele sykdomsbildet hennes. Talla deler det hun vil. Hvorfor er dere så nysgjerrige på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 16. desember 2020 #3924 Del Skrevet 16. desember 2020 Hun fremstår som utrolig aggressiv og nedlatende. Så trist det må være å forakte andre i den grad hun gjør 🥺 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 16. desember 2020 #3925 Del Skrevet 16. desember 2020 TøydokkaAnna skrev (59 minutter siden): Men vi har da ikke noe med å vite hele sykdomsbildet hennes. Talla deler det hun vil. Hvorfor er dere så nysgjerrige på det? Velkommen tilbake😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 16. desember 2020 #3926 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) TøydokkaAnna skrev (3 timer siden): Men nå må vel Talla få bestemme det sjøl?! Hun sier ingenting om at vi andre ikke kan gjøre som vi vil. Har ikke sagt noe annet. Det jeg gjør er å kommentere det jeg ser og hører og gjøre meg opp en mening basert på egen kunnskap og erfaring. Denne meningen deler jeg i denne tråden der jeg vet andre også følger med på det samme som jeg gjør. Talla må mer enn gjerne kommentere denne posten. Endret 16. desember 2020 av EllaSays Utdypet litt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøydokkaAnna Skrevet 16. desember 2020 #3927 Del Skrevet 16. desember 2020 Pålur skrev (1 time siden): Velkommen tilbake😅 Velkommen tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 16. desember 2020 #3928 Del Skrevet 16. desember 2020 Da var hu i gang igjen med det "bilde i togspor" greia, bare at nå er det statens vegvesen og bilder tatt i veien på Instagram. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 16. desember 2020 #3929 Del Skrevet 16. desember 2020 GulSitron skrev (45 minutter siden): Da var hu i gang igjen med det "bilde i togspor" greia, bare at nå er det statens vegvesen og bilder tatt i veien på Instagram. Patetisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 17. desember 2020 #3930 Del Skrevet 17. desember 2020 Teardrop skrev (På 14.12.2020 den 21.19): Fett fordi hun alltid drar seg i håret når hun filmer seg selv. Noe som er flere ganger om dagen. Noen ganger er det alt vi ser, uten ord. Tafatt Enig, bare sitter og speiler seg i snappen.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 17. desember 2020 #3931 Del Skrevet 17. desember 2020 FruenFraHavet skrev (19 timer siden): Hun fremstår som utrolig aggressiv og nedlatende. Så trist det må være å forakte andre i den grad hun gjør 🥺 Ja, hun tror hun er tipp, topp, tommel opp i forhold til alle andre. Hun har et forvrengt bilde av seg selv og sitt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 18. desember 2020 #3932 Del Skrevet 18. desember 2020 Noen her som har laga ny Instagram til T med en ekstra L på slutten? (Tallatrolll) 😅 Hennes egen profil er deaktivert/sperret fordi folk har rapportert feil konto 🥲 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 18. desember 2020 #3933 Del Skrevet 18. desember 2020 Nei, uffda. Får faktisk litt vondt av ho nå, men samtidig litt artig. Ho har jo faktisk jobbet litt hardt med den nye kontoen sin... Lagt ut noe ca hver dag og ikke minst, brukt masse til på å mase myye nyyye oooofte på at vi skal følge og raportere den som blei hacket,. Og nå på noen timer er den nye sperret mens den gamle som er hacket fortsatt lever? Rare greier egentlig .. Ho har uflax på insta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. desember 2020 #3934 Del Skrevet 18. desember 2020 Morsomt at hun blir hacket og sperret? Hvorfor det? Det må jo være veldig frustrerende og kjedelig for henne. Rart å ønske det for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTippTopp Skrevet 18. desember 2020 #3935 Del Skrevet 18. desember 2020 Avlyse kunder fordi ho er sinna på Instagram.. wow så seriøs ho er.. 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 18. desember 2020 #3936 Del Skrevet 18. desember 2020 Altså den siste ranten om hunden, what the actual fuck? Dama virker ustabil og drittlei hunden sin. Tror ikke at den blir lenge hos henne. Fikk vondt av å høre den vandre i bakgrunnen mens hun blikker den. Fikk avsmak av hele snappen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmiiii Skrevet 18. desember 2020 #3937 Del Skrevet 18. desember 2020 Chroma skrev (1 time siden): Morsomt at hun blir hacket og sperret? Hvorfor det? Det må jo være veldig frustrerende og kjedelig for henne. Rart å ønske det for noen. Det er morsomt bare, særlig når hun offentlig sier at hun avlyser kunder😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 18. desember 2020 #3938 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) Hu har ikke skjønt ansvaret i det å ha en hund😔kjefte på hunden som oppdragelse, ja det hjelper helt sikkert mye, hu bør virkelig sette seg inn i postitivt forsterkning og belønningsbasert trening.Skremte sikkert vette av hunden i går da hu kom hjem til en hund som har kjeda seg. Hu har en rase som trenger både mye av mental trening og nok aktivitet.Når har hu tid til det?hu går bare små runder som jeg har forstått så får vondt av den hunden rett og slett. I stedet for å bli så oppgitt av Instagram, at en ikke klarer å gjøre ferdig en jobb en holder på med er jo rimelig useriøst. Den tida hu nå hadde ledig burde heller brukt til å gå en god tur med hunden når hu hadde tid.Hu har dessverre verken kunnskap nok eller tid til å ha hund. En lærer ikke en hund ved kjefting😔 Endret 18. desember 2020 av Anine75 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 18. desember 2020 #3939 Del Skrevet 18. desember 2020 Forsto jeg det rett at kontoen er stengt i 24 timer? Hvis 24 timer uten insta gjør at du må avlyse jobb burde man ta seg en tenkerunde! 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 18. desember 2020 #3940 Del Skrevet 18. desember 2020 LoppeLiten skrev (12 minutter siden): Forsto jeg det rett at kontoen er stengt i 24 timer? Hvis 24 timer uten insta gjør at du må avlyse jobb burde man ta seg en tenkerunde! Forsto det slik at det var 24 timer ja, sikkert frustrerende men at det skal være så "skandale"kan jeg ikke skjønne 🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg