Tiasina Skrevet 3. juni 2020 #2521 Del Skrevet 3. juni 2020 6 timer siden, monstergospel skrev: Du vet liksom så utrolig mye om Talla sitt liv du😊 Samme tenkte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 3. juni 2020 #2522 Del Skrevet 3. juni 2020 Oida (!) her var det skjedd litt. Ser ut som om Talla har blitt konfrontert av noen hun kjenner med alt som står her? Og derfor begynte denne ranten. Det var jo en rolig måte å snakke om alt på, men det er jo fordi hun spiller et spill. Hadde hun _virkelig_ hadde blitt utsatt for dette så hadde hun selvsagt anmeldt. Og hvis hun virkelig hadde en advokat hadde hun uten tvil anmeldt Har ingen problemer med å tro på at noen som kjenner Talla gir henne problemer, men det er vel kun fordi denne personen kanskje kjenner henne og vet at Talla lyver om alt som kommer frem blant annet her inne? Og Talla hvorfor bil du anmelde Kg for det som står her men ikke denne personen som virkelig plager deg i virkeligheten, for å si det på den måten? Merkelig vurdering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. juni 2020 #2523 Del Skrevet 3. juni 2020 6 timer siden, Flettfrid skrev: Hvordan hun legger opp arbeidsdagen(start-slutt) må jo være opp til henne, så lenge hun jobber. Vil tro de fleste kundene vil ha ettermiddag/kveldstimer. Hun sier selv at ungene sov til 09.30, så at hun ligger i sengen en stund etter ser jeg ikke problemet i. Om hun sitter i soffan å går gjennom jobbmail, kundeforespørsler osv eller ligger i sengen å gjør det spiller vel ikke så stor rolle. Så lenge hun faktisk jobber, har kontakt med kunder, tar imot kunder osv i løpet av dagen. 6 timer siden, monstergospel skrev: Du vet liksom så utrolig mye om Talla sitt liv du😊 25 minutter siden, Tiasina skrev: Samme tenkte jeg... Hva er det dere tenker jeg vet, som ikke andre vet? Dette sa hun selv på snapp i formiddag "Hun sier selv at ungene sov til 09.30, så at hun ligger i sengen en stund etter ser jeg ikke problemet i. Om hun sitter i soffan å går gjennom jobbmail, kundeforespørsler osv eller ligger i sengen å gjør det spiller vel ikke så stor rolle." Så det er jo noe alle som hørte det kunne fått med seg. Å at hun har kunder/jobbet på ettermiddag/kveld tenker jeg er naturlig når hun skal tatovere folk som mest sansynligvis jobber dagtid. Det har ikke noe med å vite, men å tenke seg frem til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 3. juni 2020 #2524 Del Skrevet 3. juni 2020 Å hva med hitler hilsen bildet hun har lagt ut av samboern sin ? På bloggen som det er lagt ut bildet av her før idag eller igår ? Hvordan rettferdiggjør hun det ? Hun blir krenka av ett nettforum mens hun selv håner alle jøder og andre som ble drept under 2.verdenskrig .. snakk om hvem som burde anmeldes ?!? Hjelper lite at hun la ut ett svart bilde med hjerter i ulike farger når hun har tråkket over streken så kraftig med hitlerhumor .. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. juni 2020 #2525 Del Skrevet 3. juni 2020 2 minutter siden, Hønemor74 skrev: Å hva med hitler hilsen bildet hun har lagt ut av samboern sin ? På bloggen som det er lagt ut bildet av her før idag eller igår ? Hvordan rettferdiggjør hun det ? Hun blir krenka av ett nettforum mens hun selv håner alle jøder og andre som ble drept under 2.verdenskrig .. snakk om hvem som burde anmeldes ?!? Hjelper lite at hun la ut ett svart bilde med hjerter i ulike farger når hun har tråkket over streken så kraftig med hitlerhumor .. Jeg tipper det hadde kommet noen advarsler om det hadde blitt tipset til rette instans. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokodillen Skrevet 3. juni 2020 #2526 Del Skrevet 3. juni 2020 Ramlet innom denne tråden tilfeldig, hvem er denne talla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. juni 2020 #2527 Del Skrevet 3. juni 2020 1 minutt siden, Krokodillen skrev: Ramlet innom denne tråden tilfeldig, hvem er denne talla? Blogger/snapchatter/instagrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 3. juni 2020 #2528 Del Skrevet 3. juni 2020 Det er faktisk ulovlig det hun har lagt ut 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. juni 2020 #2529 Del Skrevet 3. juni 2020 Akkurat nå, Hønemor74 skrev: Det er faktisk ulovlig det hun har lagt ut Ja, det mener jeg også. Hvor melder man? Ironisk nok eies bloggplatformen hennes av Egmont, samme som KG. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 3. juni 2020 #2530 Del Skrevet 3. juni 2020 1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev: Ja, det mener jeg også. Hvor melder man? Ironisk nok eies bloggplatformen hennes av Egmont, samme som KG. Det er jeg ikke sikker på , skal se om jeg finner noe sted man kan rapportere inn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 3. juni 2020 #2531 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) 3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Ja, det mener jeg også. Hvor melder man? Ironisk nok eies bloggplatformen hennes av Egmont, samme som KG. Forsøk denne siden Eller her er vel mer riktig. Endret 3. juni 2020 av GulSitron Ekstra link 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 3. juni 2020 #2532 Del Skrevet 3. juni 2020 Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev: Ja, det mener jeg også. Hvor melder man? Ironisk nok eies bloggplatformen hennes av Egmont, samme som KG. Ja, det kan mans si. Egmont kan vel ikke la sånt ligge ute på en blogg som er en del av deres plattform? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. juni 2020 #2533 Del Skrevet 3. juni 2020 1 minutt siden, Lin11 skrev: Ja, det kan mans si. Egmont kan vel ikke la sånt ligge ute på en blogg som er en del av deres plattform? Det er uansett hun som er personlig ansvarlig for hva hun legger ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. juni 2020 #2534 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) 3 timer siden, Oransjesjel skrev: Jeg ble sittande og høre på det dere kalte en «rant» på Snap i dag... Første jeg virkelig har hørt. Kan ikke skjønne at hun fremstår som agressiv.. Vil til og med kalle henne språkmessig velartikulert. Ingen agressjon i stemmen som jeg oppfatta, selvom temaet fort kunne innbydd til det. Og ja - jeg er fra Larvik - jeg har bodd i Larvik i hele mitt liv. (Bare på den andre sida av brua - dvs den rette - selvfølgelig.) 🙂 Jeg klarer fint å høre når hun blir ivrig - ikke noe gæærnt med det vel. Men det jeg synes blir dumt er å henge ut en persom på denne måten - nettopp fordi den andre parten ikke får uttale seg. Det er dårlig stil. Og - som vi alle vet er ALLTID to sider av en sak. It takes two to Tango. Larvik er ikke så stort - og når flere har skrevet til Talla og sagt hvem det er... Vel, så synes ikke jeg det er greit. Uansett så er det aldri greit å ødelegge noen andres liv. Hvorfor kan ikke alle bare respektere hverandre - og de som gjør ting vi ikke liker, kan vi holde oss unna. Er det rart det blir krig i verden? JA, jeg er muligens naiv - jeg velger å være naiv ved å tro at vi kan leve side ved side og vi trenger ikke elske eller like alle, men det betyr ikke at vi må gå løs på dem i sosiale medier. Hvorfor kan ikke alle bare være venner? Ja, jeg velger å være naiv. Rant kalles det fordi at hun ukentlig har slike "utblåsninger". De har gått ut over samboeren, ekskone, egen familie, familien til mannen(rett etter at faren hans hadde gått bort), følgere med hyggelige spørsmål, følgere med drittspørsmål, faren, veiarbeidere som prøver å gjøre jobben sin i gata hun bor i, venninner, kollegaer, noen som ville fylle bensin på pumpa hun sto og okkuperte for å snappe osvosvosvosv. Den ene etter den andre får en "velartikulert" og "rolig" preken. Hvor alle er dritt og Talla er et perfekt vesen som bare blir utsatt for alle disse menneskene. Tror faktisk den eneste hun ikke har snakket om må være faren til den eldste datteren. Du virker smart. Merkelig at du ikke klarer å forstå at kanskje det som sies her er basert på et mønster og ikke en enkelthendelse. Endret 3. juni 2020 av neiognei 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 3. juni 2020 #2535 Del Skrevet 3. juni 2020 Lurer litt på om hun tenker at det som legges ut på snap forsvinner etter 24t, og at det deretter er glemt av alle? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 4. juni 2020 #2536 Del Skrevet 4. juni 2020 Har noen i denne tråden skrevet noe som ikke passer seg? Helt klart. Er er det mange av dem? Nei. Vi har alle et ansvar som @Ultimatum sier, men det vil alltid være noen som skriver upassende ting eller som skriver skikkelig ufine kommentarer, Det ser man også i kommentarfelt hvor folk ytrer seg med fullt navn, men for de som klarer å holde seg konstruktive så er dette en plass som er fantastisk for å sette lys på kritikkverdig oppførsel. En blogger/influenser når idag ut til flere mennesker en enkelte politikere gjør og har da et stort ansvar for å vokte seg for hva som deles. Denne tråden et et godt bevis på hva som skjer når man deler ukritisk info om seg selv og sine nærmeste. Hun har jo ikke filter på noe som helst og derfor kan vi sitte her å diskutere hennes handlinger og påfunn. Vi sitter og vet detaljer om hennes liv som hun selv har fortalt på kanalen sin som egentlig bare de nærmeste trenger å vite. Faktumet er at så lenge Talla fortsetter som hun gjør nå, kommer hun til å bli diskutert/kritisert. Det er helt på sin plass 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 4. juni 2020 #2537 Del Skrevet 4. juni 2020 5 timer siden, Superbobla skrev: Har noen i denne tråden skrevet noe som ikke passer seg? Helt klart. Er er det mange av dem? Nei. Vi har alle et ansvar som @Ultimatum sier, men det vil alltid være noen som skriver upassende ting eller som skriver skikkelig ufine kommentarer, Det ser man også i kommentarfelt hvor folk ytrer seg med fullt navn, men for de som klarer å holde seg konstruktive så er dette en plass som er fantastisk for å sette lys på kritikkverdig oppførsel. En blogger/influenser når idag ut til flere mennesker en enkelte politikere gjør og har da et stort ansvar for å vokte seg for hva som deles. Denne tråden et et godt bevis på hva som skjer når man deler ukritisk info om seg selv og sine nærmeste. Hun har jo ikke filter på noe som helst og derfor kan vi sitte her å diskutere hennes handlinger og påfunn. Vi sitter og vet detaljer om hennes liv som hun selv har fortalt på kanalen sin som egentlig bare de nærmeste trenger å vite. Faktumet er at så lenge Talla fortsetter som hun gjør nå, kommer hun til å bli diskutert/kritisert. Det er helt på sin plass 👏🏼 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. juni 2020 #2538 Del Skrevet 4. juni 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep, brukerdebatt, brudd på regelen om å respektere moderatorene og svar til dette. Måne, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. juni 2020 #2539 Del Skrevet 4. juni 2020 Hva tror hun egentlig? Hva slags tilbud synes hun skulle eksisterert for slike som hun skisserer? Tvungen psykisk helsevern fordi at de baksnakker andre? Fengsel? Eller hva ser hun for seg? Det er også rimelig interessant at mye av det hun beskriver er ting hun selv "sliter med", i følge det hun selv helt frivillig ytrer på sin åpne kanal. Hvor mange venner ser vi igjen og igjen? Hun har sagt hun ikke har noen voksne hun kan betro seg til og snakke med, at den og den og denogdenogden, en etter en, "oppfører seg dårlig", i følge henne da... Alltid alle andre, aldri henne. Hun og denne "stalkeren" er nok ganske like. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 4. juni 2020 #2540 Del Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, neiognei skrev: Hva tror hun egentlig? Hva slags tilbud synes hun skulle eksisterert for slike som hun skisserer? Tvungen psykisk helsevern fordi at de baksnakker andre? Fengsel? Eller hva ser hun for seg? Det er også rimelig interessant at mye av det hun beskriver er ting hun selv "sliter med", i følge det hun selv helt frivillig ytrer på sin åpne kanal. Hvor mange venner ser vi igjen og igjen? Hun har sagt hun ikke har noen voksne hun kan betro seg til og snakke med, at den og den og denogdenogden, en etter en, "oppfører seg dårlig", i følge henne da... Alltid alle andre, aldri henne. Hun og denne "stalkeren" er nok ganske like. Hvis den som eksploderte her igår er hennes veninne å samtidig så sier hun at hun ikke omgås mennesker som skaper drama? 😂😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg