Miss.Wildfox Skrevet 27. april 2020 #1601 Del Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Såfii skrev: Oioi, det var jo ett modent og reflektert svar 🤷🏼♀️ Helt ærlig, skjønte ikke. Hvis du tenker på snap, så har hun ikke lagt ut noe der i dag? forresten, hacker? Hvorfor er jeg en hacker? 😂 Kanskje du er blokkert? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 27. april 2020 #1602 Del Skrevet 27. april 2020 3 minutter siden, Snorkfrøken skrev: Men vi "alle" vet jo hvem hun er 🤦♀️🤦♀️ Sannheten er kommet! Talla lyver! Dere som kjenner denne venninnen vet hvem hun er, men jeg (og mange andre) vet ikke det. Og hun har nok skapt stor interesse for folk, og de ønsker å finne ut av hvem hun er. Hvorfor har sannheten kommet? Ser ingen sannhet jeg. Bare spekulasjoner, og synsing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 27. april 2020 #1603 Del Skrevet 27. april 2020 6 minutter siden, Lunabelle skrev: Så du ikke denne? ⬇️ Det er ikke akkurat grunnløse anklager. Helt forferdelig hvordan denne tråden har utviklet seg. 😔 Noen er virkelig redd for at sannheten skal komme frem. Jo jeg såg den, men kan jo ikke beskylde Såffi for det vel uten bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 27. april 2020 #1604 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev: Kanskje du er blokkert? Nei, ser hennes tidligere snapper. Hadde du fulgt med i tråden så mente de andre at venninnen stod frem og at «ting eskalerte». Jeg så ingenting som eskalerte her i tråden, derfor jeg måtte spørre om det var på snap. Men det var visst det venninnen her i tråden kom med 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 27. april 2020 #1605 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, Siwert skrev: Jo jeg såg den, men kan jo ikke beskylde Såffi for det vel uten bevis. Kanskje du skal spørre Såfii om hvorfor hu sender meldinger med «forslag» om å navngi brukere. Revesnute er heller ikke den eneste som har opplevd at noen har forsøkt å ta seg inn i profilen hennes. Jeg kaller det hacking, skyt meg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 27. april 2020 #1606 Del Skrevet 27. april 2020 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 27. april 2020 #1607 Del Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Revesnute skrev: Etter et par innlegg så skjer dette? Veldig spesielt 🙈 ser ikke poenget meg å komme seg inn på min konto hvis man har rent mel i posen. -sniip- Ouch! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 27. april 2020 #1608 Del Skrevet 27. april 2020 Denne tråden er blitt et eneste stort gjesp hvor visse personer har overtatt heeelt 🤨 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 27. april 2020 #1609 Del Skrevet 27. april 2020 Denne tråden har jo tatt helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 27. april 2020 #1610 Del Skrevet 27. april 2020 5 minutter siden, Chroma skrev: Denne tråden har jo tatt helt av. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine85 Skrevet 27. april 2020 #1611 Del Skrevet 27. april 2020 Jøsses, jeg må bare si at jeg ikke klarer å følge med lenger jeg 😳 Men hvem sin sykdomshistorie er det som har kommet frem? Er det noen andre, foruten Talla, man må følge for å få med seg hele konteksten her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 27. april 2020 #1612 Del Skrevet 27. april 2020 (endret) 10 minutter siden, Stine85 skrev: Jøsses, jeg må bare si at jeg ikke klarer å følge med lenger jeg 😳 Men hvem sin sykdomshistorie er det som har kommet frem? Er det noen andre, foruten Talla, man må følge for å få med seg hele konteksten her? Man må ha tunga rett i munnen for å følge med i denne tråden, det er sikkert og visst. Men saken er vel at flere mener at Talla har "stjålet" en annens sykdom og bretter ut om både diagnoser, operasjoner, smerter mm. Og nå i går stod "eieren" av sykdommen frem her inne og fortalte sin versjon av saken. Kort fortalt... Endret 27. april 2020 av Lunabelle 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 27. april 2020 #1613 Del Skrevet 27. april 2020 4 timer siden, BloodyMaryFairy skrev: Kanskje du skal spørre Såfii om hvorfor hu sender meldinger med «forslag» om å navngi brukere. Revesnute er heller ikke den eneste som har opplevd at noen har forsøkt å ta seg inn i profilen hennes. Jeg kaller det hacking, skyt meg. Nei hvorfor skal jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 27. april 2020 #1614 Del Skrevet 27. april 2020 1 time siden, neiognei skrev: Hva med å bare være ærlig med hvem du er? Du skriver til folk på p.m. Inkludert meg. Ikke at du sa noe farlig, men det er jo tydelig at du er spesielt interessert i akkurat Talla. Veldig spesielt å være så engasjert at man føler behov for å ta kontakt med brukere utenom tråden. Aldri opplevd før faktisk. Selv ikke i diskusjoner om AB, hvor brukere har vært veldig utagerende uenig med kritikken. Og du tror jo tydeligvis også at du har noe slags kred, siden du føler at folk skal lystre deg, når du skriver ting som "ha deg langt vekk" osv. Ikke sitt her og lat som at du "bare er vanlig engasjert" for det er du ikke. Og nei, jeg sier ikke at du er Talla, men du er personlig engasjert utover rollen som moralens høyborg. Det er vel flere her som vil ha den rollen. Dere er mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine85 Skrevet 27. april 2020 #1615 Del Skrevet 27. april 2020 35 minutter siden, Lunabelle skrev: Man må ha tunga rett i munnen for å følge med i denne tråden, det er sikkert og visst. Men saken er vel at flere mener at Talla har "stjålet" en annens sykdom og bretter ut om både diagnoser, operasjoner, smerter mm. Og nå i går stod "eieren" av sykdommen frem her inne og fortalte sin versjon av saken. Kort fortalt... Jeg ser nå at jeg hoppet over en av de foregående sidene. Leste det nå. Takk for info, da henger jeg med igjen 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 27. april 2020 #1616 Del Skrevet 27. april 2020 Igjen, det er ikkje hacking å prøve å logge seg på ein annan sin brukar. Det vil ikkje sei at det er greit. Det er heller ikkje greit å beskylde ein person for å gjere det når de ikkje har bevis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 27. april 2020 #1617 Del Skrevet 27. april 2020 28 minutter siden, Rot skrev: Igjen, det er ikkje hacking å prøve å logge seg på ein annan sin brukar. Det vil ikkje sei at det er greit. Det er heller ikkje greit å beskylde ein person for å gjere det når de ikkje har bevis. Synes det er ganske innlysende 😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 27. april 2020 #1618 Del Skrevet 27. april 2020 28 minutter siden, Rot skrev: Igjen, det er ikkje hacking å prøve å logge seg på ein annan sin brukar. Det vil ikkje sei at det er greit. Det er heller ikkje greit å beskylde ein person for å gjere det når de ikkje har bevis. Det er ikke greit å prøve å komme seg inn på andres brukere, med passord. Og dette menneske som blir beskyldt, har truet med å finne ut hvem folk er tidligere både i innlegg her, og i innboksen til folk. Det er en syk ting å gjøre, og hva er hensikten med å prøve å logge inn på andres brukere? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 27. april 2020 #1619 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, Baresierdet skrev: Det er ikke greit å prøve å komme seg inn på andres brukere, med passord. Og dette menneske som blir beskyldt, har truet med å finne ut hvem folk er tidligere både i innlegg her, og i innboksen til folk. Det er en syk ting å gjøre, og hva er hensikten med å prøve å logge inn på andres brukere? Det er ingen vits, det er noen som vil leve med skyggelapper og bomull! Om de ikke er interessert i å se på alt det som skurrer og ikke henger på greip, be my guest! Ingen vits å bruke energi på ignorante mennesker 🤷🏻♀️Da kan heller vi bruke tiden på å diskutere det som faktisk er sakens kjerne her! Alle Tallas løgner !! Så kan de som ikke skjønner eller de som ikke vil se, løpe rundt her som hodeløse høner uten oppmerksomhet ✌🏻 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 27. april 2020 #1620 Del Skrevet 27. april 2020 17 minutter siden, Baresierdet skrev: Det er ikke greit å prøve å komme seg inn på andres brukere, med passord. Og dette menneske som blir beskyldt, har truet med å finne ut hvem folk er tidligere både i innlegg her, og i innboksen til folk. Det er en syk ting å gjøre, og hva er hensikten med å prøve å logge inn på andres brukere? Hensikten må vel være å finne ut den riktige identiteten til brukeren. Og hvem er det som er hissig på det? Jo @Såfii. Veldig, veldig merkelig sammentreff. Liten tro på bortforklaringer om at mange kan være interessert i å oute mobberne i denne tråden. Akkurat som denne tråden er no verre en AB og SE sine. Kan noen ringe blogg om toppbloggere, Adelina 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg