Hjärtat Skrevet 18. april 2020 #501 Del Skrevet 18. april 2020 Aff, bare jeg som føler meg lite gravid? Har minimalt med symptomer, kun bittelitt ømme pupper. Kvalmen er ikke spesielt tilstedeværende. Har ikke hatt noen blødninger eller sånn, men er redd for MA, selv om det sies å være uvanlig, føles det som at "alle" her på KG har hatt det. Skal på ultralyd når jeg er 12+0, er 9+5 i dag, så redd det er et dødt foster der inne. 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 18. april 2020 #502 Del Skrevet 18. april 2020 1 time siden, Hjärtat skrev: Aff, bare jeg som føler meg lite gravid? Har minimalt med symptomer, kun bittelitt ømme pupper. Kvalmen er ikke spesielt tilstedeværende. Har ikke hatt noen blødninger eller sånn, men er redd for MA, selv om det sies å være uvanlig, føles det som at "alle" her på KG har hatt det. Skal på ultralyd når jeg er 12+0, er 9+5 i dag, så redd det er et dødt foster der inne. 😭 Føler med deg!💕 Hvis det hjelper noe hadde jeg noen gravid symptomer selvom jeg hadde MA, og gyn sa kroppen ble lurt og allikevel trodde den var gravid 😵🙈 Det er veldig individuelt hvor mye symptomer man har, så mest sannsynlig går det helt fint selvom man ikke merker det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 18. april 2020 #503 Del Skrevet 18. april 2020 1 time siden, Hjärtat skrev: Aff, bare jeg som føler meg lite gravid? Har minimalt med symptomer, kun bittelitt ømme pupper. Kvalmen er ikke spesielt tilstedeværende. Har ikke hatt noen blødninger eller sånn, men er redd for MA, selv om det sies å være uvanlig, føles det som at "alle" her på KG har hatt det. Skal på ultralyd når jeg er 12+0, er 9+5 i dag, så redd det er et dødt foster der inne. 😭 Samme her! Jeg er veldig hard i magen (unnskyld detaljer), men tårene begynner nesten å renne hver gang jeg skal på do.. ellers har jeg ingen symptomer, verken kvalme, knapt nok ømme bryster eller følelsen av strekking i livmor. Jeg skjønner godt at du føler deg bekymret og nervøs. Min MA i januar begynte med at jeg kjente meg litt annerledes, blant annet ved at jeg ble mindre sulten (tror jeg...) og at jeg fikk en dump smerte i korsryggen. Denne smerten i korsryggen kom samme dag eller dagen etter hjertet til embryoet sluttet å slå, og varte helt frem til MA ble påvist 8 dager senere. Jeg merket det, med andre ord, men dersom alt hadde vært fint da hadde jeg bare ansett det som vanlige gravidsymptomer. Jeg skjønner at det jeg skriver sikkert ikke er særlig beroligende, men jeg tror du må prøve å tenke at du ikke får gjort noe til eller fra, annet enn å forsøke og senke skuldrene. Det er det beste du kan gjøre for embryoet/fosteret. Sannsynligvis er ting helt normalt og akkurat sånn det skal være 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumpus Skrevet 18. april 2020 #504 Del Skrevet 18. april 2020 3 timer siden, Hjärtat skrev: Aff, bare jeg som føler meg lite gravid? Har minimalt med symptomer, kun bittelitt ømme pupper. Kvalmen er ikke spesielt tilstedeværende. Har ikke hatt noen blødninger eller sånn, men er redd for MA, selv om det sies å være uvanlig, føles det som at "alle" her på KG har hatt det. Skal på ultralyd når jeg er 12+0, er 9+5 i dag, så redd det er et dødt foster der inne. 😭 Så og si ingenting her heller. Puppene er blitt litt større, uvel noen minutter enkelte dager, men ikke skikkelig kvalme. Hadde en del murringer tidligere, men nå har de også gitt seg🤪 Skal på TUL om i underkant av to uker, da er jeg ca 9+1. Tenkte egentlig å vente til uke 12, men siden jeg føler meg så lite gravid så går jeg for to stykker🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 18. april 2020 #505 Del Skrevet 18. april 2020 6 minutter siden, Lumpus skrev: Så og si ingenting her heller. Puppene er blitt litt større, uvel noen minutter enkelte dager, men ikke skikkelig kvalme. Hadde en del murringer tidligere, men nå har de også gitt seg🤪 Skal på TUL om i underkant av to uker, da er jeg ca 9+1. Tenkte egentlig å vente til uke 12, men siden jeg føler meg så lite gravid så går jeg for to stykker🙈 Alltid godt med noen ord fra dere her inne🥰 @mingrid @Hopptimisten Jeg har allerede hatt en ultralyd som viste at alt var bra, så burde bare senke skuldrene, men det er jo snart to uker siden nå😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 18. april 2020 #506 Del Skrevet 18. april 2020 3 timer siden, Hjärtat skrev: Aff, bare jeg som føler meg lite gravid? Har minimalt med symptomer, kun bittelitt ømme pupper. Kvalmen er ikke spesielt tilstedeværende. Har ikke hatt noen blødninger eller sånn, men er redd for MA, selv om det sies å være uvanlig, føles det som at "alle" her på KG har hatt det. Skal på ultralyd når jeg er 12+0, er 9+5 i dag, så redd det er et dødt foster der inne. 😭 Ingen særlige symptomer her heller 🙈 kvalmen er redusert, brystene er mindre ømme og lite strekninger i magen. Ja det er normalt, men skjønner veldig at vi blir bekymret over at det Kan være MA. må bare forsøke å tenke positivt alle sammen 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AHO Skrevet 18. april 2020 #507 Del Skrevet 18. april 2020 7 timer siden, Hjärtat skrev: Aff, bare jeg som føler meg lite gravid? Har minimalt med symptomer, kun bittelitt ømme pupper. Kvalmen er ikke spesielt tilstedeværende. Har ikke hatt noen blødninger eller sånn, men er redd for MA, selv om det sies å være uvanlig, føles det som at "alle" her på KG har hatt det. Skal på ultralyd når jeg er 12+0, er 9+5 i dag, så redd det er et dødt foster der inne. 😭 Jeg fikk en periode uten symptomer før tul og alt viste seg å være normalt. Symptomene kommer og går i perioder, og jeg har hatt både ekstreme dager og helt fine dager. Noen jeg kjenner hadde ingen spesielle symptomer i det hele tatt utenom at magen vokste. De dagene jeg føler jeg har gått litt lenge uten å være dårlig så tviholder jeg på at det er normalt det også, og fosteret må ikke være dødt av den grunn selv om jeg også tenker hele tiden "tenk hvis.." og er så redd for å bli skuffet ved neste ultralyd i uke 12. Trodde også at ma/sa var mer uvanlig men føler også at alle på kg har hatt det. Tenker at vi må bare tviholde på positive tanker og jeg må sette pris på de periodene jeg føler meg mer som meg selv igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 18. april 2020 #508 Del Skrevet 18. april 2020 På 16.4.2020 den 11.23, Hopptimisten skrev: Har lest litt om en bekkenbunnstrener som heter Elvie, noen som har hørt noe om denne eller har noen erfaringer? Det står flere steder at den anbefales for mødre og gravide 🤔 Kan det egentlig være trygt for gravide? Det står litt forskjellig forskjellige steder! 😅 Kan vel ikke være trygt å putte noe inn der når man er gravid vel? 😬 Det er noen år siden jeg fikk første, og jeg vil helt klart anbefale å trene bekkenbunn under graviditeten! Jeg har fortsatt problemer etter første graviditet og fødsel. Har du hørt mer om dette produktet? Hørt andre erfaringer? Vurderer å investere i noe lignende selv. Har prøvd flere apper, men det hjelper ikke stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 18. april 2020 #509 Del Skrevet 18. april 2020 @KaffeLurkerjeg har ikke hørt noe mer enn det står på hjemmesiden, at man kan bruke produktet under graviditet så lenge man ikke har noen komplikasjoner! Jeg tenkte jeg skulle høre med fastlegen min før jeg evt kjøper selv! Kan si ifra hva hun sier😉 Den koster litt mye, men vil tro den er verdt pengene! 😅😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 19. april 2020 #510 Del Skrevet 19. april 2020 7 timer siden, Hopptimisten skrev: @KaffeLurkerjeg har ikke hørt noe mer enn det står på hjemmesiden, at man kan bruke produktet under graviditet så lenge man ikke har noen komplikasjoner! Jeg tenkte jeg skulle høre med fastlegen min før jeg evt kjøper selv! Kan si ifra hva hun sier😉 Den koster litt mye, men vil tro den er verdt pengene! 😅😆 Takk 💞😊 Da venter jeg litt og 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 19. april 2020 #511 Del Skrevet 19. april 2020 Legen min anbefalte vanlige vaginakuler fra apotek/kondomeriet. Gå med de 5-10 min til dagen. Har selv kjøpt, men enda ikke brukt.. glemmer det liksom ut hele tida. Kanskje det er i dag jeg skal begynne?😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 19. april 2020 #512 Del Skrevet 19. april 2020 2 timer siden, månki skrev: Legen min anbefalte vanlige vaginakuler fra apotek/kondomeriet. Gå med de 5-10 min til dagen. Har selv kjøpt, men enda ikke brukt.. glemmer det liksom ut hele tida. Kanskje det er i dag jeg skal begynne?😅 Da i tillegg til vanlige bekkenøvelser eller som eneste trening? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 19. april 2020 #513 Del Skrevet 19. april 2020 1 time siden, Hjärtat skrev: Da i tillegg til vanlige bekkenøvelser eller som eneste trening? 😊 Hun mente at det var godt nok som eneste trening😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 19. april 2020 #514 Del Skrevet 19. april 2020 Hvis legen til @månki har sagt at det er greit med vaginalkuler så er det nok greit med andre typer også! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 20. april 2020 #515 Del Skrevet 20. april 2020 Hvor langt har dere flotte damer kommet nå? ☺️ 10 +4 her i ovnen. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 20. april 2020 #516 Del Skrevet 20. april 2020 6+3 her🥰😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 20. april 2020 #517 Del Skrevet 20. april 2020 10+0 er jeg, @Deseo, så ikke så langt unna deg😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 20. april 2020 #518 Del Skrevet 20. april 2020 9+2🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 20. april 2020 #519 Del Skrevet 20. april 2020 11+1! Synes nesten det begynner å gå fort 🙈 Samtidig som at det føles som om det ikke har begynt enda. 😅 Fler som kan kjenne seg igjen i det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 20. april 2020 #520 Del Skrevet 20. april 2020 43 minutter siden, KaffeLurker skrev: 11+1! Synes nesten det begynner å gå fort 🙈 Samtidig som at det føles som om det ikke har begynt enda. 😅 Fler som kan kjenne seg igjen i det? Jeg synes at det ikke går fort nok 🙈 Men merker at for hver dag som går så blir det litt lettere å tenke positivt ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå