Gå til innhold

Stor ståhei på jobben pga corona-spøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange år siden man kunne bruke spøker som spiller på frykt. Takk og pris for at man ikke kan spøke med slikt lenger. 

Jeg synes det var langt over grensen å spøke med noe så alvorlig som korona smitte.

Anonymkode: bbf82...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like smart humor som de som sier at de har ei bombe i bagasjen i sikkerhetskontrollen på flyplasser.

Anonymkode: 51d76...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange år siden man kunne bruke spøker som spiller på frykt. Takk og pris for at man ikke kan spøke med slikt lenger. 

Jeg synes det var langt over grensen å spøke med noe så alvorlig som korona smitte.

Anonymkode: bbf82...566

xsi-rubs-HR8Pt_aImYz_AA4YPFSPq09T12H1aVU

Anonymkode: f294d...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare applaudere den flinke kvinnen som tok ansvaret og fikk sagt ifra om grov overtramp fra den ansatte. Slike vitser/spøker drar man bare ikke. Trodde folk hadde lært etter #meetoo at man må roe ned bæret sitt noen nivå. Prøv å spøk med noe som ikke skaper frykt.

Anonymkode: bbf82...566

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 7.03, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg ikke trygg i Norge lenger. Bare se hvordan helsemyndigeheten reagerte først. De bare lot dem gå fritt etter retur fra OMRÅDE DER DE HADDE SMITTE.

 

Hvilket land tar imot norske flyktninger?

Anonymkode: 443c8...990

Sverige

Anonymkode: 55670...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fortsatt ikke problemet med denne spøken. Og jeg er vanligvis en av de som er sensitive på upassende kommentarer på arbeidsplassen.

Anonymkode: 2b15d...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/27/2020 at 8:22 PM, AnonymBruker said:

En kollega kom på jobb med munnbind i dag. På munnbindet hadde han skrevet "Corona - Stay away!" med rød tusj. To damer på jobben ble fornærmet og tok dette opp med nærmeste leder. Nå er det visstnok stor oppvask, og dårlig stemning mellom flere. Jeg kjenner ikke til detaljene, men fikk med meg et ganske opphetet møte på kontoret til lederen, med de aktuelle til stede.

Jeg mener man må kunne tåle en spøk. Hvor krenka går det an å være egentlig?? Og hva er galt med å spøke litt med dagsaktuelle ting?

Anonymkode: f294d...4f4

Selvfølgelig var det to kvinner. Hva er det med kvinner som gjør dem så redde og lettkrenka? Svak psyke?

Anonymkode: a9043...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig var det to kvinner. Hva er det med kvinner som gjør dem så redde og lettkrenka? Svak psyke?

Anonymkode: a9043...40f

🤪

Anonymkode: e99bf...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...