Gå til innhold

Stor ståhei på jobben pga corona-spøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Netopp. Nordmenn er så navlebeskuende.

Anonymkode: 1fc42...8ee

Jeg føler meg ikke trygg i Norge lenger. Bare se hvordan helsemyndigeheten reagerte først. De bare lot dem gå fritt etter retur fra OMRÅDE DER DE HADDE SMITTE.

 

Hvilket land tar imot norske flyktninger?

Anonymkode: 443c8...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper nordmenn hadde blitt sure av ABB vitser dagen etter han drepte så mange, ja. Selv nå skal det nok mye til for å slippe unna med en massemordervits på jobb

De som har dødd av virus er folks familie, onkler, tanter, bestevenner. De er mennesker og individer, selv om de er bare et tall på et papir for oss

Anonymkode: cf0ab...d5d

Helt enig... Nordmenn er en gjeng med egoister som ikke tåler harselering av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Helt enig... Nordmenn er en gjeng med egoister som ikke tåler harselering av seg selv. 

Enig

Anonymkode: 443c8...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke like spøken er en ting, men å løpe til sjefen? Gjør de det hver gang noen forteller en dårlig vits eller sier noe politisk ukorrekt?

Anonymkode: f3469...9a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå har vi bare TS' ord for grunnen til eskalering til møte med sjefen. Kanskje denne "klovnen" har dratt litt for mange dårlige spøker i feil sammenheng?

Selv synes jeg denne spøken var dårlig og usmakelig fordi det er feil tid og sted for dette nå. Men å gå til sjefen med det er noe annet. Da må det ligge noe mer bak, som f.eks at kunder eller andre samarbeidspartnere hadde reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke like spøken er en ting, men å løpe til sjefen? Gjør de det hver gang noen forteller en dårlig vits eller sier noe politisk ukorrekt?

Anonymkode: f3469...9a3

Det kan jo ha hendt de faktisk trodde personen var smittet, tenker jeg.

 

I ett land i Asia var det en grupper hyperreligøse som smittet folk med villje. Mennesker er gærne .

Anonymkode: 443c8...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er sjefen en mann, Ts? Og brukte de to kvinnene grining som hersketeknikk?

Da går det galt hver gang. Damer er gode på å grine seg til drama når de har stat seg det fore.

Og, ja, folk må ta seg sammen. Hva er det verste som kan skje, liksom? De kunne strøket med av korona. Og dere andre ville trolig fått en bedre hverdag. :hoho: 

Anonymkode: e22ef...562

Kvinneri er et kjempeproblem i arbeidslivet ja :( 

Hyler for ingenting, klassisk hersketeknikk. Kvinnen er jo den som blir lettest krenket.

Derfor jeg skyr å jobbe sammen med andre kvinner, trives best med menn. Da er ting litt mer ekte og direkte, slipper den falske fasaden.

Anonymkode: e333d...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel folk tåler ingenting i dag. Verden er ikkje slik den var før. Alle er krenka over eit eller anna konstant.

Og nei det var ikkje spesielt morsomt eller smaklig.

Anonymkode: 131b3...892

Enig. Spøken i seg selv var litt pinlig, men aldri i verden om jeg hadde blitt krenket og snurt og sladret til sjefen.
Jeeeeezeeees folk nå for tida.

Anonymkode: 23d13...551

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dævendøtte skrev:

Jeg hadde en nabo som hadde et barn på Utøya, rett før de kom hjem fra Sundvollen, hang jeg en politiuniform på døra og en lapp hvor det stod knock, knock, who is there?

Det var jo bare galgenhumor... 

 

Ja for dette er jo veldig sammenlignbart.... .

Anonymkode: f294d...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at noen kan syntes at spøk som dreier seg om helse er ufint, men dette var jo relativt uskyldig. Og å gå til leder virker for meg som en alt for overdreven reaksjon. Personlig ville jeg nok tenkt om dette var et sted jeg ville jobbe, når relativt små ting fører til så mye storm. 

Anonymkode: ecdd8...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dere som mener dette var en krenkende spøk mener det samme om gårsdagens Nytt på Nytt? Stor harsellering om Coronaviruset i gårsdagens sending gitt...

#Staykrenka

Anonymkode: f294d...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke snakk om å bli krenka - dette er en spøk man burde skjønne selv at man ikke skulle utføre... Litt som med bombespøker på flyplasser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trykksjakta
1 minutt siden, Teatrica skrev:

Dette er ikke snakk om å bli krenka - dette er en spøk man burde skjønne selv at man ikke skulle utføre... Litt som med bombespøker på flyplasser.

Så Nytt på nytt gikk over streken mener du? Jeg så i allefall programmet og synes det er innafor.

Endret av Trykksjakta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Dytter på denne jeg og lurer på om dere som lo sånn av denne spøken fremdeles ler og synes den er innafor?

Anonymkode: 1fc42...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2020 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok ikke blitt krenket selv, men syns heller ikke spøken er morsom. Jeg syns den vitner om dårlige sosiale antenner. 

Anonymkode: fb82c...9cf

👆🏻 Dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man først spøke med noe kan man jo gjøre det ordentlig. Hadde også gått til sjefen, men for å klage på utrolig dårlig humor. 

Anonymkode: b7d88...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.2.2020 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Så dumt gjort. Spøker som spiller på frykt er ikke morsomt og uskyldig, men ubetenksomt og i verste fall ondsinnet.

Anonymkode: 82fc0...3b1

Herregud, det tok sikkert 2 sekunder før det ble oppklart.... Jeg har selv helseangst, men hadde da tålt dette 🙄🙄

Anonymkode: df903...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2020 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Denne spøken hadde nok blitt godt mottat på min arbeidsplass! Og jeg jobber innen helse. Man trenger litt humor i dette hysteriet! Å spøke om influensa er noe annet enn kreft . Man spøker jo om alt annet også ..

Denne spøken kunne godt sjefen min gjort selv! Jobber på et sted med vanvittig mye humor, godt samhold og total mangel på krenka folk!

Anonymkode: 3d50b...b62

Enig! Jeg har helseangst, jobber i helsevesenet, og hadde syntest dette var kjempemorsomt 😀😀

Anonymkode: df903...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på grunn av ting som dette at man skal være litt forsiktig med å ansette kvinner. 

Anonymkode: b435e...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2020 den 20.41, AnonymBruker skrev:

Dytter på denne jeg og lurer på om dere som lo sånn av denne spøken fremdeles ler og synes den er innafor?

Anonymkode: 1fc42...8ee

Helt klart innafor!

Anonymkode: f294d...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...