Gå til innhold

Til dere som syns barnevernet og fosterhjemmene idag er bra nok.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/norge/barnevernsgrunder-tiltalt-for-seksuelt-misbruk-av-sitt-eget-fosterbarn-1.14918198
 

Enda ett bevis på at d ikke fungerer. Han får sikkert ikke noe straff regner jeg med. Pytt pytt bare ett barn til som blir ødelagt under offentlig omsorg😡😡😡😡

At bv barn er million industri er sykt nok.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På andre kjenner man seg selv, heter det. Kanskje derfor han sa det han sa i intervjuet med NRK.

Når dette er noe man skal tjene penger på, så sier det vel endel? Kanskje noen bør tenke, er det slik det skal være?

Anonymkode: e4a6b...448

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som misbruker barn seksuelt, er helt vanlige mennekser. De er advokater, lærere, barnevernspedagoger, snekkere eller politibetjenter. At en mann har gjort noe slikt går på han, ikke hva han jobber med. 

Anonymkode: 01c61...574

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker som misbruker barn seksuelt, er helt vanlige mennekser. De er advokater, lærere, barnevernspedagoger, snekkere eller politibetjenter. At en mann har gjort noe slikt går på han, ikke hva han jobber med. 

Anonymkode: 01c61...574

Så det er helt greit når de jobber for barns beste?? ...Amen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker som misbruker barn seksuelt, er helt vanlige mennekser. De er advokater, lærere, barnevernspedagoger, snekkere eller politibetjenter. At en mann har gjort noe slikt går på han, ikke hva han jobber med. 

Anonymkode: 01c61...574

Du bagatelliserer dette her noe grovt.

Anonymkode: 2bdfb...4ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Bente1234 said:

Så det er helt greit når de jobber for barns beste?? ...Amen

Mange overgripere søker seg til yrker der de jobber med barn. Skal man dømme og uglese alle lærere, trenere etc også? 

 

Anonymkode: 83e72...98c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Bente1234 skrev:

https://www.nrk.no/norge/barnevernsgrunder-tiltalt-for-seksuelt-misbruk-av-sitt-eget-fosterbarn-1.14918198
 

Enda ett bevis på at d ikke fungerer. Han får sikkert ikke noe straff regner jeg med. Pytt pytt bare ett barn til som blir ødelagt under offentlig omsorg😡😡😡😡

At bv barn er million industri er sykt nok.

Bevis får du ikke før mannen er dømt. Når det er sagt, så nei barnevernet fungerer ikke, mener jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er alle private tilbydere av barnehager egentlig noe bedre? De tjener seg også rike på andres barn...

Anonymkode: 83e72...98c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ikke dette et bevis på at barnevernet ikke funker, men for at det finnes mennesker som gjør fæle ting. 

Anonymkode: ce341...b43

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare toppen av isfjellet.

Tenk så mange som blir misbrukt og voldtatt av sine foreldre/andre hver dag i Norge, det er MANGE!!

Anonymkode: c79b2...9b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og er alle private tilbydere av barnehager egentlig noe bedre? De tjener seg også rike på andres barn...

Anonymkode: 83e72...98c

Nei sikkert mye ugler i mosen der og. Men vi i Norge godtar det jo så kjør på. Penger penger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Bente1234 skrev:

Så det er helt greit når de jobber for barns beste?? ...Amen

Hvor har jeg skrevet det? Selvfølgelig burde ikke slike mennesker jobbet med barn. Men det er ikke slik at det står pedofil i pannen deres. Poenget er at Ola Nordmann utsetter barn for overgrep. Det kan være mannen din, eller naboen til søsteren din. 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bagatelliserer dette her noe grovt.

Anonymkode: 2bdfb...4ce

Bagsteliserer det? Hvor gjør jeg det? EN manns forferdelige handlinger har ingenting med en hel etat og gjøre. 

Anonymkode: 01c61...574

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det utrolig fælt at noe sånt skjer, og at det viser seg at en overgriper var i en slik posisjon inn mot sårbare barn. Likevel sier dette ingenting om barnevern og fosterhjem generelt. Det blir det samme som å spørre om den norske skolen eller barnehagen er bra nok, eller, for den del asylmottak, sykehjem, rusinstitusjoner etc., fordi en overgriper dessverre jobba der og fikk tilgang til ofre. 

Å fremstille dette som en falitterklæring over barnevernet, blir alt for dumt. 

Anonymkode: caf6a...9f8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnevernet redda livet mitt og mine fosterforeldre er det beste som kunne hendt meg. Synd at du drar alle under samme kam. 

Anonymkode: 5ade4...dec

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnevernet redda livet mitt og mine fosterforeldre er det beste som kunne hendt meg. Synd at du drar alle under samme kam. 

Anonymkode: 5ade4...dec

Jeg syns ikke bv og fosterhjem i Norge fungerer som det skal dessverre. Det er like feil av bv og ikke gripe inn der det trengs. Det blir like stor feil. Men selvfølgelig bra at du fikk den hjelpen du trengte. Ikke noe er bedre enn det. Jeg tror det blir for stor forskjellsbehandling slik bv er lagt opp idag. Det burde vært statelig 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er ikke dette et bevis på at barnevernet ikke funker, men for at det finnes mennesker som gjør fæle ting. 

Anonymkode: ce341...b43

Dette. Det er ikke BV eller fosterhjem det er noe galt med, men akkurat denne mannen som har misbrukt barnet. Grusomt at slikt skjer, men å dra hele BV under én kam blir jo veldig urettferdig, for det er mange der som aldri ville misbrukt barn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Bente1234 skrev:

https://www.nrk.no/norge/barnevernsgrunder-tiltalt-for-seksuelt-misbruk-av-sitt-eget-fosterbarn-1.14918198
 

Enda ett bevis på at d ikke fungerer. Han får sikkert ikke noe straff regner jeg med. Pytt pytt bare ett barn til som blir ødelagt under offentlig omsorg😡😡😡😡

At bv barn er million industri er sykt nok.

Kan finne en artikkel om et barn som døde av en vaksine.

Er det bevis på at vaksiner ikke fungerer?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorilla skrev:

Dette. Det er ikke BV eller fosterhjem det er noe galt med, men akkurat denne mannen som har misbrukt barnet. Grusomt at slikt skjer, men å dra hele BV under én kam blir jo veldig urettferdig, for det er mange der som aldri ville misbrukt barn.

Det var jo hans fostersønn han misbrukte slik jeg forsto d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gorilla skrev:

Dette. Det er ikke BV eller fosterhjem det er noe galt med, men akkurat denne mannen som har misbrukt barnet. Grusomt at slikt skjer, men å dra hele BV under én kam blir jo veldig urettferdig, for det er mange der som aldri ville misbrukt barn.

Det begynner å bli en del saker mot norsk bv da. Det er ikke bare denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bente1234 skrev:

Det var jo hans fostersønn han misbrukte slik jeg forsto d.

Det er grusomt, men poenget er at det finnes mange biologiske foreldre som også misbruker barna sine, så man kan ikke sette alle menn f.eks under én kam og si at det er noe galt med alle fordi noen begår lovbrudd..

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...