Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjekt at mannen har besøk, men jeg kjenner jeg er sliten allerede altså! Jeg kjenner ham jo fra før, men det er likevel ikke helt avslappende å ha en ekstra person hengende rundt seg. Akkurat nå er de på butikken og leverer inn tippekuponger, så blir det vel fotball på tv hele dagen før de stikker til byen og ser mer fotball. Skjønner ikke at de ikke blir lei jeg altså:sprettoy: Regner med at de blir ute til sent på natt, så jeg får ikke sove før i 4 tiden i natt når de kommer hjem. Klarer ikke å sove før mannen er hjemme når han er på byen. Kommer til å være et mareritt av et hormontroll imorgen:tongue: sitter og gjesper ukontrollert allerede liksom. Men gleder meg til kino ikveld!

Idag er jeg 30+0, så nå kommer det straks en oppdatering:biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oppdatering 30+0

Termin: 5.desember

Kjønn: :babyjente:

Liv i magen: Tatt seg kraftig opp nå etter vi var inne på sjekk:nigo: hele magen rister så fort jeg setter meg ned:rodmer:

Navn: Aner ikke! Vi var enige, så ble mannen usikker, og så har vi blitt enige om å skrive en liste med 5-6 navn hver som vi liker, men det har enda ikke skjedd. Mannen har allverden med tid. Må vel finne ut av det snart :P

Vektøkning: 7 kg for en uke siden, sikkert 8 idag

Innkjøp: Har mistet oversikten. Men mangler ihvertfall ammepute. Tror jeg heller mot Doomoo. I tillegg må vi ha litt mer klær, smokkesnor, vognleke, salver/oljer, ammeinnlegg og sånne småting.

Strekkmerker: Ingen nye som jeg har sett enda ihvertfall! Kanskje de dukker opp etter fødsel... 

Vann i kroppen: Nope:biggrin:

Plager: Fortsatt en del kvalme, mye blodtrykksfall, trøtt! Fungerer ikke før 13-14 tiden på dagen. Begynner å kjenne det litt i bekkenet men heldigvis ikke hver dag.

Cravings: Alt av godis og frukt:tongue:  

Søvn: Oppe og tisser minst en gang hver natt, i tillegg til at jeg drømmer myyye. Mye merkelig og mye mareritt. Begynner å bli en god stund siden jeg sov en natt uten å våkne 3-4 ganger.

Utålmodig: Nja. Tiden går fortsatt fryktelig fort! Er jo i mye bedre form denne gangen enn med L så tror faktisk jeg kommer til å savne å være gravid etter fødselen (med forbehold om at jeg ikke går på overtid:P)

Fødebagen: Begynt å tenke på den, men det er så langt jeg har kommet. Venter ihvertfall en måned til!

Fødselsforventninger: Tenker fortsatt mest på at det viktigste er at mannen får vært med. Helst at han er hjemme så jeg slipper at noen andre må kjøre meg til klinikken og så må vi møtes der. Og har fortsatt mest lyst på vannfødsel, så håper jeg får muligheten til det!

Slenger med et bilde fra igår, 29+6

29+6.jpg

Endret av Strikkesokken
Skrevet

Herregud, så flott du er! Misunner folk som kan gå i kjole. De eneste gangene jeg kan gå i kjole uten å føle meg utilpass er jul og i Syden :P 

Skrevet

Fin du er :nigo:

Det går jammen meg unna med alle graviditeten her inne! Snart fødsel på alle jo :hoppe:

Skrevet

Wow, du ser smashing ut som gravid :jepp: 

Litt slitsomt med en person på besøk uansett hvor godt man kjenner personen ja. Og når det blir så mye fotball.... jeg hadde dæva!

Skrevet

Åh, du ser helt fantastisk ut som gravid! Håper formen er bedre også! :)

Skrevet
23 timer siden, Weebs skrev:

Herregud, så flott du er! Misunner folk som kan gå i kjole. De eneste gangene jeg kan gå i kjole uten å føle meg utilpass er jul og i Syden :P 

Tusen takk! Har flyttet inn i stretchkjoler fra Cubus og BikBok. Denne er fra BikBok, og jeg fikk faktisk anbefalt av ei venninne at den er ypperlig til ammekjole også, for det er bare å dra den ned på skulderen og slenge ut puppen:biggrin: Så er du på jakt etter en billig ammekjole til jul så er dette the one. 149,-:sjokkbla::tommelopp:

19 timer siden, Småkjekset skrev:

Fin du er :nigo:

Det går jammen meg unna med alle graviditeten her inne! Snart fødsel på alle jo :hoppe:

Takk!:nigo: ja det går skremmende fort! Stopp tiden bare litt, plis!

19 timer siden, A4-livet skrev:

Wow, du ser smashing ut som gravid :jepp: 

Litt slitsomt med en person på besøk uansett hvor godt man kjenner personen ja. Og når det blir så mye fotball.... jeg hadde dæva!

Tuusen takk!

Ja, måtte rømme huset et par timer igår, men var så sliten at det var like før jeg begynte å gråte in public så jeg måtte hjem igjen og gikk rett og la meg noen timer. Fikk dessverre bare med meg en halvtime av den ene kampen ;) 

16 timer siden, Beccy87 skrev:

Så flott du ser ut! :hoppendeglad:

13 timer siden, sitronkake skrev:

Så fin du er! :biggrin: 

3 timer siden, Ludodama skrev:

Åh du er fin :hjerte: Meganydelig mage! 

2 timer siden, Sunhands skrev:

Åh, du ser helt fantastisk ut som gravid! Håper formen er bedre også! :)

Wow, her var det masse komplimenter å høste inn!:nigo::fnise: blir jo nesten flau. Fin start på dagen dette! ;) Tusen takk alle sammen! Nå kan jeg gå på en sky av selvtillitt en god stund framover:fnise:

Skrevet

Søndag og barnefri:nigo: enn så lenge. Burde jo utnyttet dette og sovet lenge og hatt sex på kjøkkenbenken:lur: men neida, jeg klarer som sagt ikke å sove før mannen ramler inn døren når han har vært ute, og i natt begynte han å snorke (slash pipe med nesen:sprettoy:) før han traff puten så jeg sovnet ikke før jeg hadde sparket ham godt i ryggen og klokken var 5:fnise: i tillegg skulle han kjøre kameraten til flyplassen (takk gud) så han hadde alarmen på 10:daane: klarte ikke å sove videre da. Heldigvis har de kjørt nå, så jeg sitter i sengen med netflix og resten av kinogodtet fra igår:biggrin: burde kanskje prøve å sove litt til, men nå har jeg fått i meg så mye sukker at jeg tror mageboeren holder det gående i timesvis :P 

Skrevet

30+2 idag og det er det 70 dager til termin!:hakeslepp: 

Oki det var alt for idag :biggrin:

Skrevet

70 dager er jo ingenting! 
Og i dag er det 69 og det er jo ENDA mindre!!! :hoppendeglad:

Skrevet
Den 27.9.2016 at 21.07, Beccy87 skrev:

70 dager er jo ingenting! 
Og i dag er det 69 og det er jo ENDA mindre!!! :hoppendeglad:

Ja, det er helt sykt! Tiden flyr! Foreløbig ihvertfall, stygt redd November blir en uendelig lang måned:fnise:

Skrevet

30+4 idag. Den ene nevøen min ble født 34+4! Det er sprøtt å tenke på. De var på sykehuset i 5 dager, null problem. Jeg er ikke klar for baby om 4 uker:sprettoy: Håper hun holder seg inne til midten av november. Regner med mannen jobber 3 uker i strekk fram til 21.11, og så får 3 uker fri etter det. Det hadde vært perfekt! De ukene skal tilbringes mye i sengen for å si det sånn:lur: fødselen med L startet etter sex, så jeg er overbevist om at det funker fjell så lenge man er moden:nigo: skal be jordmor strippe meg så fort jeg er over 37+0! Hadde vært dritkjipt å få baby dagen før mannen reiser på jobb igjen liksom.

Igår var det skikkelig drittvær her. Var på sparkjøp og kjøpte flanellbleier, gaskluter og mer garn, og da vi kom ut igjen til bilen sto det en dame der og så helt forvirret ut. Viste seg at vinden hadde tatt bildøren hennes da hun skulle ut, og den hadde smelt i min bil og gitt den en god bulk. Var snakk om noe skademeldingsskjema og forsikringsgreier:klo: jeg er heelt blank på sånt, så er glad mannen var med! Han fikk nummeret hennes, så imorgen skal vi på verksted og få prisoverslag på hvor mye dette kommer på. Veldig glad hun ikke bare stakk! Helt sikkert mange som hadde tenkt "fuck" og bare gått. Så hun damen made my day selv om hun bulket bilen min:nigo:

Skrevet

Har forresten begynt å lage den uroen jeg snakket om, har foreløbig troen på at dette blir bra altså:biggrin: håper den er brukbar ihvertfall ;) 

Skrevet

Så bra dama ikke stakk! Er nok noen som ville gjort det.. 

Under 70 dager igjen- kommer til å gå fort 😃

Skrevet

Det er plenty som stikker av, så der var du heldig! 

Jeg har også planer om en hel haug med liggings nær termin :biggrin:

Skrevet

Skal du legge ut bilde av uroen når den er ferdig? :lur:

Skrevet

Jeg stemmer for bilde av uro :jepp::nigo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...