Meley Skrevet 19. september 2016 #521 Skrevet 19. september 2016 Spennende 😊 hvordan gikk det hos jordmor?
Strikkesokken Skrevet 19. september 2016 Forfatter #522 Skrevet 19. september 2016 3 timer siden, Meley skrev: Spennende 😊 hvordan gikk det hos jordmor? Det gikk fint! Alt var bra, sf målet er akkurat på gjennomsnittet nå forrige gang var det en del over. --- Livet gikk i tusen knas ikveld. Kom hjem fra trening, hadde kjøpt rundstykker som jeg heiv i ovnen før jeg hoppet i dusjen. Gledet meg til varmt rundstykke med skinke, agurk og majones så åpnet jeg den ferske skinkepakken og skinken var full av hvite flekker, så ut som mugg var like før jeg begynte å gråte. Like før jeg kastet rundstykkene i bosset i frustrasjon men mannen stoppet meg følte at livet mitt var over der altså. Men jeg klarte meg Imorgen er det treff med termingruppen fra facebook. Ser ut til å bli labert oppmøte, men jeg og @Pentu får nok en fin date da litt skummelt å skulle møte noen som man nesten allerede føler man kjenner, er litt nervøs
Pentu Skrevet 19. september 2016 #523 Skrevet 19. september 2016 Er skikkelig skummelt, men tipper det blir kjekt jeg ☺️
Strikkesokken Skrevet 22. september 2016 Forfatter #524 Skrevet 22. september 2016 Usj nå er vi på vei til kk.. vært veldig stille i magen det siste døgnet og ho mor blir bekymret! Drakk et glass juice med isbiter kl 1515 og lå stille til 16 og registrerte hele tre bevegelser..så det er jo liv, men jordmor på telefonen sa det var veldig lite så vi har fått time kl 18. Føler meg hysterisk og alt er helt sikkert fint, men nå har jeg vært bekymret lenge nok føler jeg!
A4-livet Skrevet 22. september 2016 #525 Skrevet 22. september 2016 Alltid lurt å ta en sjekk om man er bekymret Jeg var på sjekk med ultralyd og ctg etter å ha falt og såvidt dunket magen, ville heller være 100% sikker på at alt er bra enn å gå og bekymre meg. Masse lykke til
Beccy87 Skrevet 22. september 2016 #527 Skrevet 22. september 2016 Helt innafor å sjekke når man er bekymret! Håper alt er bra.
Pentu Skrevet 22. september 2016 #528 Skrevet 22. september 2016 Godt dere har tatt turen opp dit når du er bekymret. Sender dere alt av gode tanker. Er ikke hysterisk når det er snakk om barnet ditt
sitronkake Skrevet 22. september 2016 #529 Skrevet 22. september 2016 Skjønner godt at du blir bekymret når du har kjent mindre liv enn vanlig, mye bedre å ta en ekstra sjekk enn å gå rundt og være redd og uvitende. Håper alt er bra
Strikkesokken Skrevet 22. september 2016 Forfatter #530 Skrevet 22. september 2016 4 timer siden, A4-livet skrev: Alltid lurt å ta en sjekk om man er bekymret Jeg var på sjekk med ultralyd og ctg etter å ha falt og såvidt dunket magen, ville heller være 100% sikker på at alt er bra enn å gå og bekymre meg. Masse lykke til 2 timer siden, Weebs skrev: Håper det går bra på KK! 2 timer siden, Beccy87 skrev: Helt innafor å sjekke når man er bekymret! Håper alt er bra. 2 timer siden, Pentu skrev: Godt dere har tatt turen opp dit når du er bekymret. Sender dere alt av gode tanker. Er ikke hysterisk når det er snakk om barnet ditt Takk dere! Og @sitronkake fikk ikke sitert deg Vi var heldige og møtte på verdens hyggeligste jordmor. Hun var virkelig i en klasse for seg selv! Hun sa at de var veldig glade for at folk tok kontakt og kom inn når de var bekymret. Baby begynte selvfølgelig å bevege på seg med en gang disse båndene fra ctg strammet på magen jaggu på tide. Jordmor spurte om jeg følte meg komfortabel med å dra hjem igjen etter at testen var over og hun hadde tatt blodtrykk og urinprøve så følte oss veldig godt ivaretatt! Mannen sa på vei hjem at hun damen var så hyggelig at han ble helt fascinert fikk også en del kynnere som ga utslag på godt over 50% på riemåleren og de kjentes ikke spesielt kraftige ut engang jm sa det var helt normalt. Mine rier må jo sprenge den måleren
Pentu Skrevet 22. september 2016 #531 Skrevet 22. september 2016 Så godt at alt er bra. Jeg tutet som en tulling når de endelig fant hjertelyden til lille. Hadde vært så redd. Jordmoren ble litt forskrekket av reaksjonen min, men hun skjønte det jo selvfølgelig.
Weebs Skrevet 22. september 2016 #532 Skrevet 22. september 2016 Så bra du oppdaterte før jeg la meg! Godt å høre at alt er bra
Småkjekset Skrevet 22. september 2016 #533 Skrevet 22. september 2016 Godt å høre at alt står bra til!
A4-livet Skrevet 23. september 2016 #534 Skrevet 23. september 2016 Veldig godt å lese at alt stod bra til, tenkte masse på dere i går.
sitronkake Skrevet 23. september 2016 #535 Skrevet 23. september 2016 Så fint at alt var bra! Og så deilig å bli møtt av en skikkelig hyggelig jordmor som er enig i at terskelen for å ta kontakt skal være lav
Strikkesokken Skrevet 23. september 2016 Forfatter #536 Skrevet 23. september 2016 10 timer siden, Pentu skrev: Så godt at alt er bra. Jeg tutet som en tulling når de endelig fant hjertelyden til lille. Hadde vært så redd. Jordmoren ble litt forskrekket av reaksjonen min, men hun skjønte det jo selvfølgelig. Ja, hun lette litt før hun fant hjertelyden her og, og så forsvant den litt før den kom tilbake. Ble litt skremt da, men jeg hadde jo kjent noen små bevegelser bare timer før så var egentlig ikke redd for at de ikke skulle finne noe lyd 10 timer siden, Weebs skrev: Så bra du oppdaterte før jeg la meg! Godt å høre at alt er bra 9 timer siden, Småkjekset skrev: Godt å høre at alt står bra til! 2 timer siden, A4-livet skrev: Veldig godt å lese at alt stod bra til, tenkte masse på dere i går. Så koselig og samtidig så rart at fremmede på nett kan bry seg så mye takk har liksom tenkt at dette med ctg trengte ihvertfall ikke jeg å tenke på denne gangen for hun er så aktiv hele tiden..men jaggu. Glad vi bor i Norge og har rett på gratis kontroll i svangerskapet! 1 time siden, sitronkake skrev: Så fint at alt var bra! Og så deilig å bli møtt av en skikkelig hyggelig jordmor som er enig i at terskelen for å ta kontakt skal være lav Takk! Ja, var utrolig heldig med henne man vet aldri hvem man møter på når man kommer til sykehuset, så hadde litt klump i magen for det både når jeg ringte og når vi dro innover.
Strikkesokken Skrevet 23. september 2016 Forfatter #537 Skrevet 23. september 2016 Good morgen! Igår kveld var det fest i magen igjen da hun var så stille prøvde jeg alt av kalde drikker med sukker og sjokolade men hun reagerte ikke i det hele tatt. Lurer på om jeg har gjort henne immun med alt det sukkeret jeg får i meg er liksom ikke noe nytt veldig deilig med spark igjen, og ble til og med glad da hun vekket meg midt på natten med noen karatespark Idag reiser L til faren igjen. Han har ikke vært der siden juli, så er vel på høy tid nå ja... Samtidig får mannen besøk av en kamerat fra studietiden. Vi bodde jo på internat da vi studerte, så heldigvis kjenner jeg ham rimelig godt jeg og han blir hele helgen, så imorgen skal de vel ut en tur mens jeg går på kino med svigerinnene mine igjen og se den nye Bridget Jones filmen fikk en gratisbillett av min mor her om dagen, og gratisbillett = ekstra mye godis Nå skal jeg hive i meg litt kaffe mens jeg leser meg igjennom dagbokverdenen og utsetter husvasken litt til Og ja 29+6 idag! Hjelp
Beccy87 Skrevet 23. september 2016 #538 Skrevet 23. september 2016 Så godt å høre at dere ble så godt mottatt og at alt var bra med lille!
Strikkesokken Skrevet 24. september 2016 Forfatter #540 Skrevet 24. september 2016 17 timer siden, Beccy87 skrev: Så godt å høre at dere ble så godt mottatt og at alt var bra med lille! 16 timer siden, maja87 skrev: Godt å høre det sto bra til 😊 Tusen takk dere! har vært mye liv siden vi var på sykehuset så det er veldig godt! Hun har sikkert lært, var nok ikke godt å ha de stramme båndene rundt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå