AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #61 Skrevet 25. februar 2020 På 23.2.2020 den 22.43, AnonymBruker skrev: Jeg vil vel si at jeg har peiling vel så mye som deg når dette har funket strålende på mitt underliv i 25 år. Ser ut som flertallet også bruker en mild såpe på underlivet sitt. Stakkars menn som må gå ned på ei som bare har skylt vekk mensen, utflod og sædrester med vann ...😖 Anonymkode: 969b9...940 Ha ha! Ok. Det er jo ikke anbefalt . Men kjør på du. mannen min har ingen klager! Han sier alltid at jeg alltid er så ren og lukter så godt! Så det går helt fint du! Kommer aldri til å gå tilbake til å bruke såpe og få utflod og infeksjoner igjen når jeg blir gullende ren med rent vann!!! Anonymkode: 027a6...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #62 Skrevet 25. februar 2020 8 minutter siden, Apocalypte skrev: Nei, man skal selvsagt heller ikke bruke såpe på skitne gulv.... Hva ler du av? Du skal faktisk ikke bruke noe særlig med såpe på gulv nei! Nå vet ikke jeg hvor grisete dere er i huset deres men... mann skal være nok i en vanlig renslig husholdning. Anonymkode: 027a6...e2e 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #63 Skrevet 25. februar 2020 13 minutter siden, Apocalypte skrev: Nei, man skal selvsagt heller ikke bruke såpe på skitne gulv.... Nå vet ikke jeg hvor skitne dine gulv er, men vi normale mennesker klarer oss lenge med en tørr mopp: https://www.ba.no/bolig/nei-nei-ikke-bruk-sape-og-vann/s/1-41-7271829 Anonymkode: b17eb...f37 2
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #64 Skrevet 25. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ler du av? Du skal faktisk ikke bruke noe særlig med såpe på gulv nei! Nå vet ikke jeg hvor grisete dere er i huset deres men... mann skal være nok i en vanlig renslig husholdning. Anonymkode: 027a6...e2e Vann løser ikke opp noen ting, elementær hygienelære.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #65 Skrevet 25. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange gynekologer sier at man skal bruke mild såpe, så dette er bare tull. Jeg snakket en gang med en uteligger som sa at han til slutt ikke kjente at han luktet vondt, men han så det på andres reaksjon. Da skjønte han at nå var det på tide med en vask... Jeg har alltid vasket meg med såpe, og jeg har aldri noen gang hatt underlivsproblemer. Tror en del bare troller, og andre ikke gidder å vaske seg. Selv om de ikke merker at det lukter vondt av seg selv, så kjenner nok andre det... Vi går på toalettet mange ganger hver eneste dag, og selvfølgelig blir det lukt etter hvert om man ikke vasker seg daglig med såpe. Såpen dreper bakterier, det gjør ikke vann. Vi bruker rengjøringsmidler til alt av rengjøring, hadde vært helt merkelig om det kun skulle brukes vann og man oppriktig trodde at det ble rent. Anonymkode: 64b67...28b Jeg tror ikke jeg VET at det blir rent så får du fortsette med din tankegang, som sagt driter i det. Det er jo deg det går utover Anonymkode: c734a...c6e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå