AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #41 Skrevet 23. februar 2020 6 minutter siden, loveli skrev: Handler ikke om sur lukt, handler om helt vanlig kjønnslukt. Liker den ikke, får ingen problemer av å bruke intimsåpe og kommer derfor til å fortsette å bruke det. Jeg bruker også shampoo, balsam, dusjolje, deodorant og parfyme. Av og til bruker jeg en halv kork skyllemiddel i tøyvasken. Jeg liker luktene det gir. Jeg er tydeligvis ikke et av disse naturbarna som liker naturlige lukter. Har en på jobb som ikke bruker noe slikt. Han har langt hår og skjegg men vasker det bare med vann. Han lukter hodebunn og svette, veldig innestengt og søtsurt. Tanken på hvordan underlivet hans må lukte gjør meg kvalm. Sier meg enig med deg jeg🙈 Liker heller ikke naturlige lukter😂 Vil lukte rent og såpe. Og helt ærlig tror jeg det er best å vaske seg skikkelig😬 Anonymkode: 8d5a3...d56 2
Silva Pluvialis Skrevet 23. februar 2020 #42 Skrevet 23. februar 2020 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
Gjest loveli Skrevet 23. februar 2020 #43 Skrevet 23. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier meg enig med deg jeg🙈 Liker heller ikke naturlige lukter😂 Vil lukte rent og såpe. Og helt ærlig tror jeg det er best å vaske seg skikkelig😬 Anonymkode: 8d5a3...d56 Selvfølgelig er det best. Vasker ikke vannforkjemperne dassen med noe annet enn vann? I et toalett er det vann, ellers ting som kommer fra ditt underliv. Å ha oralsex med noen som vasker seg bare med vann blir som å slikke toalettskåla, inni.
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2020 #44 Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://www.apotek1.no/produktserier/zendium-tannpleie Anonymkode: 3171d...e7d Jepp, jeg vet godt at zendium finnes men de fleste med normal tannhelse bruker tannkrem med sls. Hvorfor er det greit når det ikke engang er greit med lactacyd for underlivet? Og folk her bruker ikke såpe til å vaske bort avføringsrester en gang. Hjelp. 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #45 Skrevet 23. februar 2020 10 minutter siden, Apocalypte skrev: Jepp, jeg vet godt at zendium finnes men de fleste med normal tannhelse bruker tannkrem med sls. Hvorfor er det greit når det ikke engang er greit med lactacyd for underlivet? Og folk her bruker ikke såpe til å vaske bort avføringsrester en gang. Hjelp. Som jeg skrev rett etter. Colgate gir meg ingen problemer i munnen, selv med «sls», men intimsåpe gir meg plager i underlivet med mye utflod, lukt, sopp ol. Oral sex er desidert ikke et alternativ med alt det der pågående. For meg er det varmt vann som fungerer. Rumpesprekken derimot får seg en liten såpevask. Men ingen såpe blir påført inn mellom leppene der slimhinnene finnes. Det skaper bare en haug av trøbbel for meg. Igjen la meg stresse «for meg». Aner ikke hva lactacyd er, så kan ikke uttale meg om det. Anonymkode: 3171d...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #46 Skrevet 24. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier meg enig med deg jeg🙈 Liker heller ikke naturlige lukter😂 Vil lukte rent og såpe. Og helt ærlig tror jeg det er best å vaske seg skikkelig😬 Anonymkode: 8d5a3...d56 Typisk med sånne folk som er livredde for helt vanlig hygiene å begynne å rakke ned på folk som ikke er helt opp til deres egen, hakket mere sykelige standard. Anonymkode: 2f921...f06 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #47 Skrevet 24. februar 2020 Ingen av de, bruker jordnøttolje. Anonymkode: bb40d...b8c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #48 Skrevet 24. februar 2020 Jeg vet at man ikke burde bruke såpe, men er en sånn som får nykker om jeg ikke vasker sjøstjerna. Bruker Ängelmark sin intimvask og syns den er kjempegod. Koster rundt 20 kr og dispenseren er mer tykk enn lang, så passer fint i dusjhylla óg. Anonymkode: 70546...5b5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #49 Skrevet 24. februar 2020 14 timer siden, Apocalypte skrev: Det er såpestoff i tannkrem som skummer, munnen din er en slimhinne. Pusser du tennene med bare vann også? Min munn tåler heller ikke såpe, og jeg pusser tennene med såpefri tannkrem. Anonymkode: b17eb...f37 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #50 Skrevet 24. februar 2020 Jeg bruker Dr. Greve og er kjempefornøyd. Jeg ser forresten at det er mange som bare vasker underlivet med vann. Jeg var selv en av disse kvinnene. Fikk jo nesten kjeft om jeg sa jeg brukte såpe av og til. Kvinner som rullet med øynene, ristet på hodet og kom med lange foredrag om hvorfor man aldri skulle finne på å bruke noe annet enn vann nedentil. Men sannheten er at jeg i alle disse årene har slitt med en svak vondt lukt nedentil. Som om vann aldri gjorde jobben ordentlig. Så jeg lurte på om alle andre syntes det var helt ok å lukte slik? Da jeg begynte med Dr. Greve forsvant lukten ganske raskt. Nå lukter det omtrent ingenting nedentil. Det er sant at selve vaginaen er selvrensende, men å bruke mild såpe mellom leppene og området rundt bør anbefales. Anonymkode: 6577a...ce6 3
MorUgle Skrevet 24. februar 2020 #51 Skrevet 24. februar 2020 Jeg anbefaler Sanex, som er såpe og parabenfri. Asan er forferdelig å bruke, da den tørker ut huden. Prøv gjerne Sanex. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #52 Skrevet 24. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Dr. Greve og er kjempefornøyd. Jeg ser forresten at det er mange som bare vasker underlivet med vann. Jeg var selv en av disse kvinnene. Fikk jo nesten kjeft om jeg sa jeg brukte såpe av og til. Kvinner som rullet med øynene, ristet på hodet og kom med lange foredrag om hvorfor man aldri skulle finne på å bruke noe annet enn vann nedentil. Men sannheten er at jeg i alle disse årene har slitt med en svak vondt lukt nedentil. Som om vann aldri gjorde jobben ordentlig. Så jeg lurte på om alle andre syntes det var helt ok å lukte slik? Da jeg begynte med Dr. Greve forsvant lukten ganske raskt. Nå lukter det omtrent ingenting nedentil. Det er sant at selve vaginaen er selvrensende, men å bruke mild såpe mellom leppene og området rundt bør anbefales. Anonymkode: 6577a...ce6 Så har du også dem som meg, som får mer lukt når såpe brukes. Stor forandring når jeg kom over en artikkel om å «vaske på seg lukt». Stor forskjell hos meg, ikke tvil om at varmt vann er det beste for meg og min kropp. Anonymkode: 3171d...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #53 Skrevet 24. februar 2020 På 22.2.2020 den 12.32, AnonymBruker skrev: Hva bruker du, og hva er din erfaring? Anonymkode: 4d142...5ca Ingen av delene, sluttet å bruke intimvask fordi det irriterte underlivet. Bruker av og til en mild såpe mellom kjønnsleppene, men er veldig forsiktig med å ikke få såpe lenger inn. Det forstyrrer PH verdien. Etter jeg sluttet med hyppig intimsåpe har jeg blitt kvitt alle underlivsplagene jeg hadde. Anonymkode: 3f486...a97 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #54 Skrevet 24. februar 2020 På 22.2.2020 den 15.47, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Dr. Greve. Men da på de ytre leppene og rundt anus. At dere ikke bruker såpe i rumpa er bare ekkelt. Den er ikke selvrensende for å si det pent. Anonymkode: fa156...dd4 de fleste vasker vel rumpa med såpe? Det er ikke rumpen folk svarer på, men kjønnsorganet! Stor forskjell 😂 Anonymkode: 3f486...a97 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #55 Skrevet 24. februar 2020 Følger gynekologens anbefaling og det er bare vann. Og jeg lukter ingenting nedentil, hva andre gjør er opp til dem. Driter rett og slett i det, men å påstå at andres underliv lukter fordi de ikke bruker såpe er helt idiotisk Anonymkode: c734a...c6e 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #56 Skrevet 24. februar 2020 På 23.2.2020 den 23.07, loveli skrev: Selvfølgelig er det best. Vasker ikke vannforkjemperne dassen med noe annet enn vann? I et toalett er det vann, ellers ting som kommer fra ditt underliv. Å ha oralsex med noen som vasker seg bare med vann blir som å slikke toalettskåla, inni. 😂 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Typisk med sånne folk som er livredde for helt vanlig hygiene å begynne å rakke ned på folk som ikke er helt opp til deres egen, hakket mere sykelige standard. Anonymkode: 2f921...f06 Tro meg, jeg har ikke en syk hygienisk standard😉 Men jeg har en jobb jeg blir skikkelig skitten og illeluktende av (landbruk). Så jeg er ikke hysterisk på noen måter, men jeg liker å holde meg ren😅 Ikke rakket jeg ned på noen heller? Anonymkode: 8d5a3...d56
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #57 Skrevet 25. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 😂 Tro meg, jeg har ikke en syk hygienisk standard😉 Men jeg har en jobb jeg blir skikkelig skitten og illeluktende av (landbruk). Så jeg er ikke hysterisk på noen måter, men jeg liker å holde meg ren😅 Ikke rakket jeg ned på noen heller? Anonymkode: 8d5a3...d56 😉😘 Anonymkode: 2f921...f06
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #58 Skrevet 25. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Følger gynekologens anbefaling og det er bare vann. Og jeg lukter ingenting nedentil, hva andre gjør er opp til dem. Driter rett og slett i det, men å påstå at andres underliv lukter fordi de ikke bruker såpe er helt idiotisk Anonymkode: c734a...c6e Mange gynekologer sier at man skal bruke mild såpe, så dette er bare tull. Jeg snakket en gang med en uteligger som sa at han til slutt ikke kjente at han luktet vondt, men han så det på andres reaksjon. Da skjønte han at nå var det på tide med en vask... Jeg har alltid vasket meg med såpe, og jeg har aldri noen gang hatt underlivsproblemer. Tror en del bare troller, og andre ikke gidder å vaske seg. Selv om de ikke merker at det lukter vondt av seg selv, så kjenner nok andre det... Vi går på toalettet mange ganger hver eneste dag, og selvfølgelig blir det lukt etter hvert om man ikke vasker seg daglig med såpe. Såpen dreper bakterier, det gjør ikke vann. Vi bruker rengjøringsmidler til alt av rengjøring, hadde vært helt merkelig om det kun skulle brukes vann og man oppriktig trodde at det ble rent. Anonymkode: 64b67...28b 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #59 Skrevet 25. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange gynekologer sier at man skal bruke mild såpe, så dette er bare tull. Jeg snakket en gang med en uteligger som sa at han til slutt ikke kjente at han luktet vondt, men han så det på andres reaksjon. Da skjønte han at nå var det på tide med en vask... Jeg har alltid vasket meg med såpe, og jeg har aldri noen gang hatt underlivsproblemer. Tror en del bare troller, og andre ikke gidder å vaske seg. Selv om de ikke merker at det lukter vondt av seg selv, så kjenner nok andre det... Vi går på toalettet mange ganger hver eneste dag, og selvfølgelig blir det lukt etter hvert om man ikke vasker seg daglig med såpe. Såpen dreper bakterier, det gjør ikke vann. Vi bruker rengjøringsmidler til alt av rengjøring, hadde vært helt merkelig om det kun skulle brukes vann og man oppriktig trodde at det ble rent. Anonymkode: 64b67...28b Tja - jeg vasker meg som oftest med papir fuktet med vann etter at jeg har vært på toalettet. Ved dusjing hver morgen bruker jeg parfymefri Lactacyd på utsiden av kjønnsorganet (venusberg og ytre kjønnslepper og lysken), og i rumpesprekken. Jeg vasker meg aldri innenfor kjønnsleppene med såpe. Og nei, jeg lukter ikke annet enn vanlig kjønn - akkurat slik det skal lukte. (for øvrig skal man heller ikke bruke såpe eller rengjøringsmidler ved f.eks. vanlig husvask - en god microfiberklut virker bedre) Anonymkode: b17eb...f37
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #60 Skrevet 25. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja - jeg vasker meg som oftest med papir fuktet med vann etter at jeg har vært på toalettet. Ved dusjing hver morgen bruker jeg parfymefri Lactacyd på utsiden av kjønnsorganet (venusberg og ytre kjønnslepper og lysken), og i rumpesprekken. Jeg vasker meg aldri innenfor kjønnsleppene med såpe. Og nei, jeg lukter ikke annet enn vanlig kjønn - akkurat slik det skal lukte. (for øvrig skal man heller ikke bruke såpe eller rengjøringsmidler ved f.eks. vanlig husvask - en god microfiberklut virker bedre) Anonymkode: b17eb...f37 Nei, man skal selvsagt heller ikke bruke såpe på skitne gulv....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå