AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Bruker du Asan eller Dr.Greve intimvask? Jeg opplever etter nå ha brukt Asan noen mnd, så har jeg fått en ubehagelig sur lukt i undelivet, som nå forsvant igjen etter noen uker, etter jeg slutttet med Asan. Tenkte jeg skal prøve Dr.Greve sin intimvask, siden det skal være viktig med PH verdien i underlivet. Hva bruker du, og hva er din erfaring? Anonymkode: 4d142...5ca
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Ingen. Bruker bare vann. Anonymkode: 56697...779 11
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Vann. Ingenting annet skal inn i underlivet. Ubehagelig lukt får man ikke med mindre man har sopp, bakteriell vaginose eller andre ubalanser, som veldig ofte kommer av å bruke såpe. Slutt med det. Varmt vann er mer enn nok! Anonymkode: 77bdc...38f 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 Og ph'en i underlivet klarer seg selv, så lenge du ikke forstyrrer med såpe. Og ja, det er faktisk såpe selv om reklamen forteller fancy ting om pH. 😅 Det er jo bare svada for å få folk til å kjøpe driten. Anonymkode: 77bdc...38f 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Skrevet 22. februar 2020 Ingen. Kun vann. Er 40 og aldri hatt problemer eller lukt nedentil Anonymkode: 9b289...106 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Bruker dr.greve asan er alt for sterk Anonymkode: 3542a...533
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 Ok! Kun vann skal det bli! Men sånn seriøst, har dere ikke litt vanlig dusjsåpe på handa eller svampen eller hva nå enn, når dere vasker/skyller underlivet når dere dusjer? TS Anonymkode: 4d142...5ca
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #8 Skrevet 22. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok! Kun vann skal det bli! Men sånn seriøst, har dere ikke litt vanlig dusjsåpe på handa eller svampen eller hva nå enn, når dere vasker/skyller underlivet når dere dusjer? TS Anonymkode: 4d142...5ca Det renner nok litt ned dit fra shampoen, men ellers nei, ingenting. Som andre skriver, det regulerer seg selv. Anonymkode: afeba...5be 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #9 Skrevet 22. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok! Kun vann skal det bli! Men sånn seriøst, har dere ikke litt vanlig dusjsåpe på handa eller svampen eller hva nå enn, når dere vasker/skyller underlivet når dere dusjer? TS Anonymkode: 4d142...5ca Nei. Jeg vasker underlivet med hånda, og kun vann. Shampoen renner nok mest forbi, fordi jeg vasker ut sjampoen først, og så vasker jeg underlivet. Anonymkode: 77bdc...38f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #10 Skrevet 22. februar 2020 Jeg bruker dr. greve. Asan stinker jo i dagesvis. Jeg stapper ikke såpa inni glufsa liksom, men spesielt i rumpa synes jeg det er veldig greit å bruke såpe. Føler meg ikke ren uten. Dessuten funker den veldig bra som erstatning for barberskum. Anonymkode: 32ceb...570 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #11 Skrevet 22. februar 2020 Bruker Lactacyd på vulva. Og når jeg skyller av så vasker jeg samtidig mellom leppene. Når jeg er vokset og ikke har hår så bruker jeg aco sin intimolje. Anonymkode: 78627...23c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #12 Skrevet 22. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker dr. greve. Asan stinker jo i dagesvis. Jeg stapper ikke såpa inni glufsa liksom, men spesielt i rumpa synes jeg det er veldig greit å bruke såpe. Føler meg ikke ren uten. Dessuten funker den veldig bra som erstatning for barberskum. Anonymkode: 32ceb...570 Å føle seg ren og å være ren er åpenbart to forskjellige ting. 😜 Anonymkode: 77bdc...38f 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #13 Skrevet 22. februar 2020 All såpe skaper bare problemer, vann holder massevis inn mellom leppene. Bruker Asan på de ytre delene, altså der det ikke er slimhinner, men hår. Anonymkode: 3171d...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #14 Skrevet 22. februar 2020 Jeg bruker Dr. Greve. Men da på de ytre leppene og rundt anus. At dere ikke bruker såpe i rumpa er bare ekkelt. Den er ikke selvrensende for å si det pent. Anonymkode: fa156...dd4 12
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #15 Skrevet 22. februar 2020 Har opplevd at både Asan og Dr. Greve blir for sterke. Jeg har gått over til å bruke Aco sin Intimate Care Cleasing Oil. Fungerer mye bedre, og får verken tørr hud (shaver) eller feil PH med trøbbelet det ofte medfører. Anonymkode: 2f930...317 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #16 Skrevet 22. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vann. Ingenting annet skal inn i underlivet. Ubehagelig lukt får man ikke med mindre man har sopp, bakteriell vaginose eller andre ubalanser, som veldig ofte kommer av å bruke såpe. Slutt med det. Varmt vann er mer enn nok! Anonymkode: 77bdc...38f Ingenting skal INN i underlivet, du putter ida ikke såpen inn i underlivet, du vasker utenpå. Jeg syns helt ærlig det er litt ekkelt at folk ikke vasker med såpen utenpå heller. Selv om vaginaen er selvrensende, så sier det seg selv at vaginaen inni ikke kan rense utenpå. TS, liker ikke Asan, men Dr. Greve er veldig bra Anonymkode: 62778...0d4 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #17 Skrevet 22. februar 2020 Jeg bruker også Aco sin olje, og er veldig fornøyd. Anonymkode: 4648c...368 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #18 Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Dr. Greve. Men da på de ytre leppene og rundt anus. At dere ikke bruker såpe i rumpa er bare ekkelt. Den er ikke selvrensende for å si det pent. Anonymkode: fa156...dd4 Det er ingen som har skrevet at de ikke vasker rumpa si med såpe. Anonymkode: 9c641...ae9 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #19 Skrevet 22. februar 2020 Jeg syns Asan er for sterk, og lukter for sterkt, så jeg har alltid brukt Dr. Greve eller Lacatyd. Dr. Greve er god, men jeg syns Lacatyd er den beste. Har aldri hatt problemer med sopp eller vond lukt, så underlivet mitt tåler intimsåpe helt fint. Men dette er veldig individuelt tror jeg, noen tåler intimsåpe og andre ikke. Jeg vasker vasker både de ytre og indre leppene med lacatyd, og skyller godt etterpå. Jeg bruker aldri såpe mellom de indre leppene, da kan man få såpe i skjedeåpningen, og det tror jeg kan være uheldig for ph-nivået i skjeden. Anonymkode: 26ca4...d33
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #20 Skrevet 23. februar 2020 På 22.2.2020 den 18.18, AnonymBruker skrev: Ingenting skal INN i underlivet, du putter ida ikke såpen inn i underlivet, du vasker utenpå. Jeg syns helt ærlig det er litt ekkelt at folk ikke vasker med såpen utenpå heller. Selv om vaginaen er selvrensende, så sier det seg selv at vaginaen inni ikke kan rense utenpå. TS, liker ikke Asan, men Dr. Greve er veldig bra Anonymkode: 62778...0d4 HEEEELT enig!! Æsj, kan ikke skjønne at voksne folk med sexliv, svette, mensen, urin og sæd (etter sex) og utflod der nede IKKE bruker annet enn vann på underlivet sitt!! NAsty. Selvsagt skal man ikke skylle INN i skjeden osv, men innimellom leppene.. ja, der lukter det rimelig surt om man ikke vasker seg med litt såpe... Jeg bruker dr.Greve og vaskeklut for å vaske mellom leppene og i rumpa. Skyller forsiktig etterpå (og jada, selvsagt bare utenpå, ikke inni).. når det er sagt, så er det vel slik at dr greve har en mer riktig Ph for underlivet enn Asan, ts. Anonymkode: 969b9...940 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå