mr.popcorn Skrevet 24. februar 2022 #681 Del Skrevet 24. februar 2022 yeti92 skrev (22 timer siden): Det går fint med meg og mini! Hun er en aktiv liten frøken som turner og spreller masse. Er nå 22 uker og er endelig i litt bedre form. Sikkert kortvarig før alt blir for tungt..😂 Skal dere gjøre søskenforsøk på Riksen? Så bra, nyt perioden før hun blir for stor og vil ha all plassen som lungene burde hatt 😝. Ja vi skal til Riksen, har 4 embryo på frys etter storebror. Så blir veldig spennede om en av de sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 25. februar 2022 #682 Del Skrevet 25. februar 2022 mr.popcorn skrev (10 timer siden): Så bra, nyt perioden før hun blir for stor og vil ha all plassen som lungene burde hatt 😝. Ja vi skal til Riksen, har 4 embryo på frys etter storebror. Så blir veldig spennede om en av de sitter. Hehe ja, ribbeina på høyre side har allerede slitt i noen uker pga plassmangel, så jeg gruer meg til hun også blir så stor at aaall plassen tas opp..😂 Så spennende! Håper dere kommer raskt til og at ett sitter ☺️ Brukte dere mange forsøk før storebror satt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 25. februar 2022 #683 Del Skrevet 25. februar 2022 (endret) yeti92 skrev (9 timer siden): Hehe ja, ribbeina på høyre side har allerede slitt i noen uker pga plassmangel, så jeg gruer meg til hun også blir så stor at aaall plassen tas opp..😂 Så spennende! Håper dere kommer raskt til og at ett sitter ☺️ Brukte dere mange forsøk før storebror satt? 😉 Da er det bare å i ta sofaen halv liggende og ellers beregne goood tid til alt. Så er det egetlig en fin fase det også. Krysser fingrene. Vi hadde fem negative runder inseminering i Danmark, og så satt han på første runde IVF (på Riksen). Endret 25. februar 2022 av mr.popcorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 1. mars 2022 #684 Del Skrevet 1. mars 2022 mr.popcorn skrev (På 22.2.2022 den 20.04): Hvordan går det med alle sammen? Vi har akuratt sendt henvisning for søskenforsøk, og er spent på hvordan den prosessen blir. Hei 😊 Her går det bra. Nå blir lille frøkna snart ett år. Jeg er nå i uke 20. Magen vokser og jeg trives med det. Denne gangen blir det en gutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 1. mars 2022 #685 Del Skrevet 1. mars 2022 mr.popcorn skrev (På 24.2.2022 den 20.00): Så bra, nyt perioden før hun blir for stor og vil ha all plassen som lungene burde hatt 😝. Ja vi skal til Riksen, har 4 embryo på frys etter storebror. Så blir veldig spennede om en av de sitter. Masse lykke til med søskenforsøk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 1. mars 2022 #686 Del Skrevet 1. mars 2022 yeti92 skrev (På 23.2.2022 den 20.59): Det går fint med meg og mini! Hun er en aktiv liten frøken som turner og spreller masse. Er nå 22 uker og er endelig i litt bedre form. Sikkert kortvarig før alt blir for tungt..😂 Skal dere gjøre søskenforsøk på Riksen? Er du fin form ellers Yeti92? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 1. mars 2022 #687 Del Skrevet 1. mars 2022 Jente_38 skrev (8 timer siden): Hei 😊 Her går det bra. Nå blir lille frøkna snart ett år. Jeg er nå i uke 20. Magen vokser og jeg trives med det. Denne gangen blir det en gutt. Så bra du er i grei form! Og så kjekt med en lillebror ☺️🙌🏼 Jente_38 skrev (8 timer siden): Er du fin form ellers Yeti92? Jeg er i ganske bra form, sliter litt med smerter i ribbeina og i ryggen, sover dårligere og blir fort sliten, men jeg er jo generelt i myyye bedre form enn for bare to mnd siden ☺️ Syns allerede magen er tung og presser på…alt..😂 men jeg kan vel bare glede meg til fortsettelsen 🤪 er 22+6 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 1. mars 2022 #688 Del Skrevet 1. mars 2022 Jente_38 skrev (13 timer siden): Hei 😊 Her går det bra. Nå blir lille frøkna snart ett år. Jeg er nå i uke 20. Magen vokser og jeg trives med det. Denne gangen blir det en gutt. Så fint å høre. Lykke til med innspurten og ett års dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 3. mars 2022 #689 Del Skrevet 3. mars 2022 Hei dere 😊 Jeg er nå 16 uker på vei, og skal snart på ordinær ultralyd som vi gleder oss til. Det går litt opp og ned her, hormonene løper litt løpsk iblant. Har også litt plager med korsryggen og føler meg ikke så bra pga vektoppgang, men ellers går det bra og jeg gleder meg over det lille mirakelet i magen. Håper det går bra med dere andre ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 5. mars 2022 #690 Del Skrevet 5. mars 2022 Coffee1234 skrev (På 3.3.2022 den 21.45): Hei dere 😊 Jeg er nå 16 uker på vei, og skal snart på ordinær ultralyd som vi gleder oss til. Det går litt opp og ned her, hormonene løper litt løpsk iblant. Har også litt plager med korsryggen og føler meg ikke så bra pga vektoppgang, men ellers går det bra og jeg gleder meg over det lille mirakelet i magen. Håper det går bra med dere andre ❤ 🥰 Masse lykke til på ultralyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 6. mars 2022 #691 Del Skrevet 6. mars 2022 Coffee1234 skrev (På 3.3.2022 den 21.45): Hei dere 😊 Jeg er nå 16 uker på vei, og skal snart på ordinær ultralyd som vi gleder oss til. Det går litt opp og ned her, hormonene løper litt løpsk iblant. Har også litt plager med korsryggen og føler meg ikke så bra pga vektoppgang, men ellers går det bra og jeg gleder meg over det lille mirakelet i magen. Håper det går bra med dere andre ❤ Så kjekt at du har kommet så langt! Jeg fikk en helt annen følelse rundt graviditeten og mini inni magen etter ordinær ultralyd. Håper det blir en fin opplevelse for dere ♥️ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 23. mars 2022 #692 Del Skrevet 23. mars 2022 Håper alt er ok med folk. Veldig spennede med dere som vokser og venter på termin. Håper dere holder oss oppdatert om hvordan det går og om fødsel når den tid kommer (ikke med en gang selfølgelig, da er man fokusert på andre ting en kvinneguiden). Jeg var på samtale til søskenforsøk på Ullevål denne uka og alt der gikk bra. Men jeg ble så skuffa over beskjeden om at hvis det ikke funker med de 4 vi har på frys så vil vi måtte inn til ny donor samtale og ble satt på venteliste da. Hadde håpa vi kunne komme på venteliste nå, sånn at vi hadde en plass i køen hvis ting ikke går veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 26. april 2022 #693 Del Skrevet 26. april 2022 mr.popcorn skrev (På 23.3.2022 den 18.13): Håper alt er ok med folk. Veldig spennede med dere som vokser og venter på termin. Håper dere holder oss oppdatert om hvordan det går og om fødsel når den tid kommer (ikke med en gang selfølgelig, da er man fokusert på andre ting en kvinneguiden). Jeg var på samtale til søskenforsøk på Ullevål denne uka og alt der gikk bra. Men jeg ble så skuffa over beskjeden om at hvis det ikke funker med de 4 vi har på frys så vil vi måtte inn til ny donor samtale og ble satt på venteliste da. Hadde håpa vi kunne komme på venteliste nå, sånn at vi hadde en plass i køen hvis ting ikke går veien. Alt bra her! Har faktisk straks kommet til uke 31, men det er fascinerende hvor sakte og raskt tiden kan gå på samme tid! Nå veier frøkna like mye som jeg gjorde da jeg ble født, så kanskje jeg er ekstra utålmodig pga det..😅 Ellers er formen min ganske grei for tiden takket være full sykemelding. Sliter litt med rygg/bekken, halsbrann, karpaltunnel og svimmelhet/lav blodprosent, men til tross for det føler jeg meg faktisk ganske bra! Frøkna er en aktiv liten sak. Var på 3D UL igår og hun lå ikke i ro et sekund. Gjesper, drikker, sparker i vei, hikker og sutter på navlesnoren..😂 Hun ligger heldigvis med hodet ned og det har hun igrunn gjort hele veien. Ifølge jordmor er det veldig liten sjanse for at hun klarer å snu seg nå, så håper det stemmer 🤞🏼 Åh, så kjedelig med den beskjeden. Krysser virkelig fingrene for at det går på de fire dere har på frys!! Er det lang ventetid på å få gjort første forsøk?☺️ Hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makuahine Skrevet 26. april 2022 #694 Del Skrevet 26. april 2022 Vi prøver på barn nr 3. Dpo 6 idag, etter inseminasjonsforsøk. Utrolig spente på om det blir klaff! (Forsøk #2 på barn #3) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 8. mai 2022 #695 Del Skrevet 8. mai 2022 Makuahine skrev (På 26.4.2022 den 12.18): Vi prøver på barn nr 3. Dpo 6 idag, etter inseminasjonsforsøk. Utrolig spente på om det blir klaff! (Forsøk #2 på barn #3) Hvordan gikk det? 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 12. mai 2022 #696 Del Skrevet 12. mai 2022 Tenk at du snart er i mål Yeti92!! Jeg mistet i uke 7 i januar, og har hatt 2 nye forsøk (iui) etter det uten hell dessverre. Jeg spurte legen idag om muligheten for en mild stimulering nå denne syklusen bare for å GJØRE noe, og får prøve letrozol. Får eggløsning hver gang, men hvorfor ikke sa legen, så krysser fingrene!! Vi har nå hatt totalt 4 iui (med suksess men tap på nr2), og har 2 strå igjen.. Står også på venteliste på Riksen og har gjort det i snart et år nå, så om det ikke går med iui privat med de siste stråene blir det IVF offentlig. Men håper jo virkelig at neste gang er vår tur! Noen som har erfaringer med Letrozol selv med ok eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 13. mai 2022 #697 Del Skrevet 13. mai 2022 Helne90 skrev (23 timer siden): Tenk at du snart er i mål Yeti92!! Jeg mistet i uke 7 i januar, og har hatt 2 nye forsøk (iui) etter det uten hell dessverre. Jeg spurte legen idag om muligheten for en mild stimulering nå denne syklusen bare for å GJØRE noe, og får prøve letrozol. Får eggløsning hver gang, men hvorfor ikke sa legen, så krysser fingrene!! Vi har nå hatt totalt 4 iui (med suksess men tap på nr2), og har 2 strå igjen.. Står også på venteliste på Riksen og har gjort det i snart et år nå, så om det ikke går med iui privat med de siste stråene blir det IVF offentlig. Men håper jo virkelig at neste gang er vår tur! Noen som har erfaringer med Letrozol selv med ok eggløsning? Jeg vet - det er ganske sprøtt å tenke på! Hadde aldri trodd det for ett år siden. Føler med deg med mislykkede IUI og tap..:/ Jeg hadde også «normal» eggløsning, men et par dager «for lenge» mellom menstruasjon og eggløsning. Etter to mislykkede forsøk og en spontanabort ville jeg gjerne prøve noe for å øke sjansene for suksess. Jeg fikk derfor prøve Letrozol den syklusen det klaffet på (slapp to egg, begge ble befruktet, men mistet en tvilling underveis..). Så for meg fungerte det veldig bra! Jeg ble uvel av tablettene da, men det var jo en veldig kort kur, så var tolererbart Byttet også donor etter de tre første forsøkene, så hva som egentlig gjorde at det klaffet er jo ikke så godt å si 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 13. mai 2022 #698 Del Skrevet 13. mai 2022 yeti92 skrev (1 time siden): Jeg vet - det er ganske sprøtt å tenke på! Hadde aldri trodd det for ett år siden. Føler med deg med mislykkede IUI og tap..:/ Jeg hadde også «normal» eggløsning, men et par dager «for lenge» mellom menstruasjon og eggløsning. Etter to mislykkede forsøk og en spontanabort ville jeg gjerne prøve noe for å øke sjansene for suksess. Jeg fikk derfor prøve Letrozol den syklusen det klaffet på (slapp to egg, begge ble befruktet, men mistet en tvilling underveis..). Så for meg fungerte det veldig bra! Jeg ble uvel av tablettene da, men det var jo en veldig kort kur, så var tolererbart Byttet også donor etter de tre første forsøkene, så hva som egentlig gjorde at det klaffet er jo ikke så godt å si 😅 Ja det stemmer det! Hvordan uvel ble du - bare uggen liksom? Ja er jo bare 5 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 13. mai 2022 #699 Del Skrevet 13. mai 2022 Helne90 skrev (21 minutter siden): Ja det stemmer det! Hvordan uvel ble du - bare uggen liksom? Ja er jo bare 5 dager! Jeg ble hovedsakelig svimmel og litt kvalm med hodepine og trøtthet. Så det var ikke veldig ille, man holder jo ut det de fem dagene ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 21. juli 2022 #700 Del Skrevet 21. juli 2022 Hei igjen! Håper alle har en fin sommer så langt ☀️ Nå har frøkna vår endelig kommet til verden. For en rå opplevelse! ♥️ Hverdagen er snudd opp/ned, men vi har det overraskende fint og harmonisk, tross magevondt, kveldsuro og lite søvn 😅 Hvordan går det med dere som er gravide eller prøver å bli det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå