Jente_38 Skrevet 21. november 2021 #641 Del Skrevet 21. november 2021 Coffee1234 skrev (1 time siden): Da er jeg 3 dager DPO. Hvis man regner med det 5 dager gamle egget, så er jeg vel egentlig 8, men det høres jo veldig mye ut da. Det første døgnet syntes jeg at jeg kunne merke litt stikking i livmoren. Men etter det har jeg ikke merket noe. Er litt redd det ikke har festet seg. Men vet at noen ikke kjenner noe som helst så tidlig og, så får nå bare se. Håper jo veldig, samtidig som jeg ikke tør det helt. Det er bare tre dager siden innsett. Det er veldig tidlig for å teste. Noen starter jo å produsere HCG tidlig og det kan gi utslag. Satt du inn et 5 dagers blasto? Vi driver å kjenner etter hvert minste tegn. Noe som ikke er så rart. Det som er så frustrerende er at det er så likt at mensen er på vei. Dette blir spennende. Prøv å ikke tenk at det ikke går. Plutselig så sitter det 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 21. november 2021 #642 Del Skrevet 21. november 2021 Jente_38 skrev (3 timer siden): Det er bare tre dager siden innsett. Det er veldig tidlig for å teste. Noen starter jo å produsere HCG tidlig og det kan gi utslag. Satt du inn et 5 dagers blasto? Vi driver å kjenner etter hvert minste tegn. Noe som ikke er så rart. Det som er så frustrerende er at det er så likt at mensen er på vei. Dette blir spennende. Prøv å ikke tenk at det ikke går. Plutselig så sitter det 🥰 5 dagers ja Denne helgen ble mer stressende enn jeg hadde håpet på, så er litt redd det kan ha påvirket mye. Jeg blir så sliten og hormonell av å gå på støttemedisinen og, så er så lei av dette. Men får bare forsøke å ta det med ro, og håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 22. november 2021 #643 Del Skrevet 22. november 2021 Coffee1234 skrev (7 timer siden): 5 dagers ja Denne helgen ble mer stressende enn jeg hadde håpet på, så er litt redd det kan ha påvirket mye. Jeg blir så sliten og hormonell av å gå på støttemedisinen og, så er så lei av dette. Men får bare forsøke å ta det med ro, og håpe Trur det er bra å ha mye å gjøre. At man lever mest mulig normalt. Så om du har gjort mye er det bra. Egget ligger godt beskyttet. Så hva vi gjør har ikke så mye å si. Masse lykke til. 🌺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 22. november 2021 #644 Del Skrevet 22. november 2021 Jente_38 skrev (3 timer siden): Trur det er bra å ha mye å gjøre. At man lever mest mulig normalt. Så om du har gjort mye er det bra. Egget ligger godt beskyttet. Så hva vi gjør har ikke så mye å si. Masse lykke til. 🌺 Ja får håpe at det ligger godt nok beskyttet. Tusen takk 🌱 Blir nok en lang uke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 24. november 2021 #645 Del Skrevet 24. november 2021 Nå har jeg for første gang sett en svak strek, til forskjell fra det blendahvite jeg har sett hittil 😯 Kan de være positive? Jeg er sååå spent nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 24. november 2021 #646 Del Skrevet 24. november 2021 Coffee1234 skrev (3 timer siden): Nå har jeg for første gang sett en svak strek, til forskjell fra det blendahvite jeg har sett hittil 😯 Kan de være positive? Jeg er sååå spent nå! Jeg ser en svak strek! Så spennende!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 24. november 2021 #647 Del Skrevet 24. november 2021 Coffee1234 skrev (11 timer siden): Nå har jeg for første gang sett en svak strek, til forskjell fra det blendahvite jeg har sett hittil 😯 Kan de være positive? Jeg er sååå spent nå! Jeg ser også en svaaak strek 🤞🏼 Er det for tidlig å ta digital? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 24. november 2021 #648 Del Skrevet 24. november 2021 Coffee1234 skrev (13 timer siden): Nå har jeg for første gang sett en svak strek, til forskjell fra det blendahvite jeg har sett hittil 😯 Kan de være positive? Jeg er sååå spent nå! Oiiii, jeg ser også strek 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 25. november 2021 #649 Del Skrevet 25. november 2021 yeti92 skrev (11 timer siden): Jeg ser også en svaaak strek 🤞🏼 Er det for tidlig å ta digital? Det vet jeg ikke helt, som alt annet ved den prosessen her 😅 Men det er sikkert ikke for tidlig, så det var godt poeng det 😊 Skal ta blodprøve på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 25. november 2021 #650 Del Skrevet 25. november 2021 Coffee1234 skrev (På 24.11.2021 den 10.14): Nå har jeg for første gang sett en svak strek, til forskjell fra det blendahvite jeg har sett hittil 😯 Kan de være positive? Jeg er sååå spent nå! Eg har eit barn frå før, og min første positive test såg omlag slik ut!! 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 26. november 2021 #651 Del Skrevet 26. november 2021 Gor en utrolig glede! All overtenkingen om at det er noe galt med en, ikke får det til, osv.. Nå gikk det endelig! 😊 Dette er også eggdonasjon, så det er mi partner sin lille spire jeg har inni meg 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 26. november 2021 #652 Del Skrevet 26. november 2021 Coffee1234 skrev (12 timer siden): Gor en utrolig glede! All overtenkingen om at det er noe galt med en, ikke får det til, osv.. Nå gikk det endelig! 😊 Dette er også eggdonasjon, så det er mi partner sin lille spire jeg har inni meg 🙂 Gratulerer, så utrolig gøy ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 27. november 2021 #653 Del Skrevet 27. november 2021 Jente_38 skrev (12 timer siden): Gratulerer, så utrolig gøy ♥️ Takk for det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 28. november 2021 #654 Del Skrevet 28. november 2021 Coffee1234 skrev (På 26.11.2021 den 9.05): Gor en utrolig glede! All overtenkingen om at det er noe galt med en, ikke får det til, osv.. Nå gikk det endelig! 😊 Dette er også eggdonasjon, så det er mi partner sin lille spire jeg har inni meg 🙂 Åå, så kjekt å se! Gratulerer så mye!🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 29. november 2021 #655 Del Skrevet 29. november 2021 yeti92 skrev (15 timer siden): Åå, så kjekt å se! Gratulerer så mye!🥰 Tusen takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 7. desember 2021 #656 Del Skrevet 7. desember 2021 Håper alle har det fint ❤ Jeg er i 6 uke nå, og skal om noen uker på ultralyd for å sjekke hjertelyd. Spent på dette. Ønsker alle en fin førjulstid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 7. desember 2021 #657 Del Skrevet 7. desember 2021 Coffee1234 skrev (6 timer siden): Håper alle har det fint ❤ Jeg er i 6 uke nå, og skal om noen uker på ultralyd for å sjekke hjertelyd. Spent på dette. Ønsker alle en fin førjulstid Hei 😊 Har idag vært på ultralyd. Legen sa at alt så bra ut. Er nå i uke 8. Fortsatt tidlig så klarer ikke helt å slippe jubelen løs. Lykke til på din UL. Håper på oppdatering 🌺 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 7. desember 2021 #658 Del Skrevet 7. desember 2021 Jente_38 skrev (1 time siden): Hei 😊 Har idag vært på ultralyd. Legen sa at alt så bra ut. Er nå i uke 8. Fortsatt tidlig så klarer ikke helt å slippe jubelen løs. Lykke til på din UL. Håper på oppdatering 🌺 Så flott å høre at alt så fint ut 😊 Skjønner hva du mener, er litt sånn her og, selv om jeg jo planlegger ut fra graviditet Takk og lykke til videre selv, gøy å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 8. desember 2021 #659 Del Skrevet 8. desember 2021 Coffee1234 skrev (19 timer siden): Håper alle har det fint ❤ Jeg er i 6 uke nå, og skal om noen uker på ultralyd for å sjekke hjertelyd. Spent på dette. Ønsker alle en fin førjulstid Allerede uke 6, ja! Tiden flyr 😄 Hvordan er formen din? Jeg er i uke 11 nå og har vært på to UL allerede, skal på en tredje neste uke (🤪). Hjalp veldig å se/høre hjertene slå og se at de to små spreller inni der. Gleder meg ekstra til OUL i slutten av januar, men etter den blir nok livet ganske mye tyngre med stor mage (den er forsåvidt allerede på plass…😬🤰🏼), full sykemelding fra jobb og hyppige kontroller på sykehuset. Jeg kjenner at det at jeg har et risikosvangerskap er både godt og vondt, siden jeg skal bli så nøye fulgt opp. Det blir spennende 🥰 Håper dere alle før en fin førjulstid ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 8. desember 2021 #660 Del Skrevet 8. desember 2021 Tiden går veldig fort 😊 Formen er litt hormonell 😜 Men ingen kvalme enda, selv om jeg kjente litt svakt i dag, så litt spent på om det kommer nå. Så utrolig kjekt å se to liv med sprell der inne! 😊 Skjønner hva du mener med at det er godt og vondt, sikkert godt å få så god oppfølging 😊 Du må veldig gjerne oppdatere etterhvert 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå