GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #61 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, duplexx skrev: Åh. Fy. Faan. Denne tråden, jeg tror jeg nettopp innså at hekten min var narsissist. «Men ikke med meg, med meg er han annerledes». Dumpet han 100% før jul. Men det gikk plutselig opp for meg at kanskje jeg faktisk bare trodde det var kjærlighet, når det egentlig var en totalt usunn relasjon! Jeg som tar meg selv for å være en oppegående dame..🙄 Vi er oppegående damer alle her slik jeg ser det. Alle kan komme oppi det. 3
Fju Skrevet 26. februar 2020 #62 Skrevet 26. februar 2020 44 minutter siden, Bente1234 skrev: Jeg hadde pratet med han. Sånn at du blir 100% sikker på hvor han står. Eller trekk deg unna over en periode og ikke si ja hver gang spør om å møtes. Har han flere tror du? Stemmer for å prate med ham med en gang. Hvis hun trekker seg unna blir han sikkert nysgjerrig og åler seg innpå henne igjen, også fortsetter runddansen. Hvis hun snakker med ham med en gang får hun en raskere avklaring. Det er ubehagelig å bli avvist, men det er også en øyeåpner. Jeg har kastet bort sjuuukt mye tid på å ha en vente-og-se-holdning. 2
duplexx Skrevet 26. februar 2020 #63 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Bente1234 skrev: Vi er oppegående damer alle her slik jeg ser det. Alle kan komme oppi det. Absolutt. Jeg bare levde fullstendig i min overbevisning. Og nå ble jeg akutt usikker! For det var en skikkelig hekt, og jeg hadde skylapper. Og klarte ikke gi slipp før mange år! Og så ikke at det fine han gjorde ikke veide opp for det dumme. Wow. For en realisasjon 🤯 2
GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #64 Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, duplexx skrev: Absolutt. Jeg bare levde fullstendig i min overbevisning. Og nå ble jeg akutt usikker! For det var en skikkelig hekt, og jeg hadde skylapper. Og klarte ikke gi slipp før mange år! Og så ikke at det fine han gjorde ikke veide opp for det dumme. Wow. For en realisasjon 🤯 😂 du har litt sjølvironi d kommer godt med det.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #65 Skrevet 26. februar 2020 22 minutter siden, Bente1234 skrev: Beste kuren hadde vel vært å fått bodd med de 24/7 14 dager eller så hadde de vel ikke vært så glorifisert lengre😂. Skjønner hva du snakker om ❤️ Haha, ja. Forunderlig hvordan en kan bli så hektet i noen som er feil for deg. Jeg tenker nok på hvordan ting kanskje ville ha blitt om han bare...hadde vært helt annerledes. Og har alltid et håp og en tro på at ting kommer til å endre seg og bli bra. Anonymkode: 85edf...7f9
duplexx Skrevet 26. februar 2020 #66 Skrevet 26. februar 2020 11 minutter siden, Bente1234 skrev: 😂 du har litt sjølvironi d kommer godt med det. Haha det hjelper laaangt Jeg trodde liksom jeg så alt, og at selv om vennene mine fortalte meg ditt og datt, var det de som ikke så alt. De skjønte ikke, de var ikke i forholdet. Men nå undres jeg virkelig.. takk og lov for at jeg kom meg unna! Null kontakt var det eneste som funka her. han var min go-to i alle situasjoner. Savner han enda, nei dette er bare å komme seg over. 1
GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #67 Skrevet 26. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja. Forunderlig hvordan en kan bli så hektet i noen som er feil for deg. Jeg tenker nok på hvordan ting kanskje ville ha blitt om han bare...hadde vært helt annerledes. Og har alltid et håp og en tro på at ting kommer til å endre seg og bli bra. Anonymkode: 85edf...7f9 Sånn d er i romantiske filmer😂🤗
Jenny77 Skrevet 26. februar 2020 #68 Skrevet 26. februar 2020 Utenom tema, men du virker så koselig @bente1234😂 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #69 Skrevet 27. februar 2020 På 24.2.2020 den 17.32, AnonymBruker skrev: Hva er en hekt? Anonymkode: 6aecb...f86 En sånn krok menn går med, til en villig kvinne hekter seg på den. Som en fisk. Anonymkode: 6b8fa...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #70 Skrevet 27. februar 2020 Jeg har vært i en såkalt romantisk hekt to ganger og det var virkelig ingen god opplevelse. Men samtidig sitter jeg igjen med god lærdom om meg selv. Jeg har innsett at med begge erfaringene så var det ikke selve mennene som var så "fantastisk" men jeg selv om hadde behov for å bli sett og ønske om den romantiske kriblingen. Jeg har fortsatt kontakt med han ene av de to og nå kjennes ting helt ok ut. Jeg liker han fortsatt veldig godt, men det er ingen hekt og maniske tanker. Jeg har valgt å fokusere på meg selv og ikke gi en potensiell flørt makt over tankene mine. Kjenner at livet er godt å leve. Og en ting, aldri om jeg skal gi andre den makten over meg igjen som å være hektet. Anonymkode: 73cf6...316 5
GrønnNellik68 Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #71 Skrevet 27. februar 2020 12 timer siden, Jenny77 skrev: Utenom tema, men du virker så koselig @bente1234😂 😁😁tusen takk. Den satte jeg pris på❤️
GrønnNellik68 Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #72 Skrevet 27. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: En sånn krok menn går med, til en villig kvinne hekter seg på den. Som en fisk. Anonymkode: 6b8fa...5ff Ha ha ha😁😁😁ja nå sånt... hengerkrok...
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #73 Skrevet 27. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Og en ting, aldri om jeg skal gi andre den makten over meg igjen som å være hektet. Nydelig Det samme her, aldri mer på et hekt for min del. Er ikke interessen der fra den andre i praktisk handling, trekker jeg meg bort og kommer aldri til å ta det videre. Driter i ord, det er alltid handling som teller. Anonymkode: fbb91...630 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå