AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #41 Skrevet 26. februar 2020 23 minutter siden, Bente1234 skrev: Det var egentlig jeg også da jeg møtte min. Kanskje d er en sammenheng der. Det er nok bare nok tid som trengs😊 Definitivt en sammenheng med en sårbar periode i livet, gjerne slike de leter etter. Anonymkode: bb728...8f8 2
GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #42 Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Definitivt en sammenheng med en sårbar periode i livet, gjerne slike de leter etter. Anonymkode: bb728...8f8 Nei i mitt tilfelle var d jeg som tok kontakt først fordi jeg trodde han var i nærheten. En av mange forsøk på å bli kjent med noen .
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #43 Skrevet 26. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tok meg 2 år. Husker jeg leste andre skrev at det ville gå over med tiden, så tenkte jeg at de forstår ikke, med meg vil det faktisk ikke gå over. Ser tilbake på et trist stadie av livet, nå forstår jeg ikke hvordan det var fysisk mulig. Hadde jeg møtt han for første gang i dag og han hadde oppført seg som han gjorde hadde jeg gitt han fingeren. Men dessverre oppstår slike hekt som dere også erfarer, når man er sårbar og på et spesielt sted i livet. Når han ga meg den kjærligheten jeg på den tiden var desperat etter, og så plutselig ble iskald, og dette gikk i utallige sykluser. Stå på, en dag vil dere se dere tilbake som meg og tenke at vedkommende er en kvalm F som ikke fortjener dere Anonymkode: 88afd...856 Vedkommende er en cover narcissist som misbrukte meg, det hender jeg har mareritt. Nei, han fortjente ikke min tillitt, min gjestfrihet eller kjærlighet. Han manipulerte meg, hektet meg og brukte meg.Alt for narsissistisk forsyning. Anonymkode: bb728...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #44 Skrevet 26. februar 2020 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Har du sagt at du er småforelsket til han? Burde jeg? Men kan aldri bli noe mer. Anonymkode: 2e33b...0a6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #45 Skrevet 26. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en kan kalle det hekt når det er en ff som uansett aldri kan bli en kjæreste, men er hektet!! Vet aldri om han vil ha kontakt videre, siden han bare gir små drypp med forhåpninger om neste møte. Men sexen er fantstisk så vil tilbake, men holder på å bli gal av lengsel. What to do?? Anonymkode: 2e33b...0a6 Slett, blokker og bryt all kontakt, eneste som fungerer. Anonymkode: bb728...8f8 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #46 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Bente1234 skrev: Nei i mitt tilfelle var d jeg som tok kontakt først fordi jeg trodde han var i nærheten. En av mange forsøk på å bli kjent med noen . Da var du på aktiv leit, det har en årsak. Anonymkode: bb728...8f8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #47 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg? Men kan aldri bli noe mer. Anonymkode: 2e33b...0a6 Nei, vil fore EGO, hvis han er av den utnyttende manipulerende typen er det bare å ignorere og gå videre. Anonymkode: bb728...8f8 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #48 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slett, blokker og bryt all kontakt, eneste som fungerer. Anonymkode: bb728...8f8 Dette 👏🏻 Anonymkode: 3afd5...945
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #49 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vil fore EGO, hvis han er av den utnyttende manipulerende typen er det bare å ignorere og gå videre. Anonymkode: bb728...8f8 Hvordan vet jeg at han er det? Noen eksempler? Huff litt grønn på dette ... Anonymkode: 2e33b...0a6
GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #50 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet jeg at han er det? Noen eksempler? Huff litt grønn på dette ... Anonymkode: 2e33b...0a6 Jeg hadde pratet med han. Sånn at du blir 100% sikker på hvor han står. Eller trekk deg unna over en periode og ikke si ja hver gang spør om å møtes. Har han flere tror du? 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #51 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Bente1234 skrev: Jeg hadde pratet med han. Sånn at du blir 100% sikker på hvor han står. Eller trekk deg unna over en periode og ikke si ja hver gang spør om å møtes. Har han flere tror du? Tror han har flere ja. Trekker meg litt unna, jeg. Takk for svar 😘 Anonymkode: 2e33b...0a6
GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #52 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror han har flere ja. Trekker meg litt unna, jeg. Takk for svar 😘 Anonymkode: 2e33b...0a6 Er nok vanskeligere å gjøre noe inntrykk på en som holder på med flere. Trekk deg unna og se hva han gjør.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #53 Skrevet 26. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vet du veldig godt om du er ærlig mot deg selv. Er du den som viser mest interesse, du som tar initiativ, du som foreslår treff! Den andre gjør det aldri eller veldig sjeldent, sender ikke meldinger, er treg til å svare og prioriterer deg ikke. Men du er den som har et håp om at dette skal lykkes? Du er i et hekt... Ta grep og kom deg ut av det. Det ender aldri godt. Anonymkode: fbb91...630 Joda, det er vel en slags hekt kanskje? Her er min situasjon i kort kort versjon.. Jeg har en slags forhåpning om at det skal bli oss engang, men våres liv og livsstilen er overhodet ikke forenlig sånn ting er nå. Vi lever i helt foeskjellige verdener, foeskejllige virkeligheter, med foeskjellige verdier. Vi hadde nok ikke fungert sammen i dagliglivet med gjøremål, unger, avtaler etc. Jeg tenker på en måte at om bare han.... skjerper seg, rydder litt opp i livet sitt, så blir det bra. Men det skjer ikke, ikke noe har bedret seg på 2 år.... Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg er så foeelsket/hektet engang. Alt med han er jo bare" feil", men vi har bare en kjemi og en greie når vi er sammen som er bra. Vi kan være sammen mange dager og ting er fantastisk....før det blir uker uten kontakt, bare misfoeståelser, sjalusi, spill..etc. Jeg tror jeg med sikkerhet kan si at han også vil ha kontakt og være med meg...men at det blir vanskelig. Han sliter med både depresjon og dårlig selvbilde i perioder. Anonymkode: 85edf...7f9 2
GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #54 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, det er vel en slags hekt kanskje? Her er min situasjon i kort kort versjon.. Jeg har en slags forhåpning om at det skal bli oss engang, men våres liv og livsstilen er overhodet ikke forenlig sånn ting er nå. Vi lever i helt foeskjellige verdener, foeskejllige virkeligheter, med foeskjellige verdier. Vi hadde nok ikke fungert sammen i dagliglivet med gjøremål, unger, avtaler etc. Jeg tenker på en måte at om bare han.... skjerper seg, rydder litt opp i livet sitt, så blir det bra. Men det skjer ikke, ikke noe har bedret seg på 2 år.... Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg er så foeelsket/hektet engang. Alt med han er jo bare" feil", men vi har bare en kjemi og en greie når vi er sammen som er bra. Vi kan være sammen mange dager og ting er fantastisk....før det blir uker uten kontakt, bare misfoeståelser, sjalusi, spill..etc. Jeg tror jeg med sikkerhet kan si at han også vil ha kontakt og være med meg...men at det blir vanskelig. Han sliter med både depresjon og dårlig selvbilde i perioder. Anonymkode: 85edf...7f9 Beste kuren hadde vel vært å fått bodd med de 24/7 14 dager eller så hadde de vel ikke vært så glorifisert lengre😂. Skjønner hva du snakker om ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #55 Skrevet 26. februar 2020 44 minutter siden, AnonymBruker said: Vedkommende er en cover narcissist som misbrukte meg, det hender jeg har mareritt. Nei, han fortjente ikke min tillitt, min gjestfrihet eller kjærlighet. Han manipulerte meg, hektet meg og brukte meg.Alt for narsissistisk forsyning. Anonymkode: bb728...8f8 Han er en patetisk liten dritt som er avhengig av andre mennesker for å eksistere, han er bare en svak etterligning av et menneske, og vil aldri bli det hele mennesket du er. Anonymkode: 88afd...856 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #56 Skrevet 26. februar 2020 Jeg brukte flere år på min 😵 Anonymkode: 950ee...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #57 Skrevet 26. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er en patetisk liten dritt som er avhengig av andre mennesker for å eksistere, han er bare en svak etterligning av et menneske, og vil aldri bli det hele mennesket du er. Anonymkode: 88afd...856 En som ser meg. Tusen takk. Anonymkode: bb728...8f8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #58 Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg brukte flere år på min 😵 Anonymkode: 950ee...fe3 Jeg og, tid man aldri får tilbake, Tenk på alt vi har lært. Anonymkode: bb728...8f8 1
duplexx Skrevet 26. februar 2020 #59 Skrevet 26. februar 2020 Åh. Fy. Faan. Denne tråden, jeg tror jeg nettopp innså at hekten min var narsissist. «Men ikke med meg, med meg er han annerledes». Dumpet han 100% før jul. Men det gikk plutselig opp for meg at kanskje jeg faktisk bare trodde det var kjærlighet, når det egentlig var en totalt usunn relasjon! Jeg som tar meg selv for å være en oppegående dame..🙄
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #60 Skrevet 26. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: En som ser meg. Tusen takk. Anonymkode: bb728...8f8 ❤️ Anonymkode: 88afd...856
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå