Gå til innhold

Kjærlighet gjør blind på Netflix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett det? Er halvveis i andre episode og synes det er ganske interessant!

Er litt likt som "gift ved første blikk", bare at de her har 10 dager på å snakke med potensielle partnere, og kan i løpet av den tiden bli forlovet. Så har de fire uker i Mexico etterpå, og gifter seg på slutten! (eller ikke, idk)

Anonymkode: 667b4...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger med. Eller jeg spolte meg igjennom de to første episodene da, synes den «bli kjent-fasen» er litt kjedelig, men spennende å se de se hverandre for første gang da, og gleder meg til de skal på ferie. Synes Damien og Giannia(eller noe i den duren) er så skjønne, håper det varer! 
«Fordelen» i dette programmet er jo at de har med relativt attraktive mennesker, da er det jo mindre sjans for skuffelse. Tipper reaksjonene hadde vært litt annerledes hvis det plutselig sto en «mindre pen» person på andre siden, synd men sant!

Anonymkode: d2db2...5b5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
13 minutter siden, loppekasse skrev:

Jeg er kommet til episode 6.

Jessica er helt tåpelig

Hun MÅ jo være brent barn. Som at hun ikke skjønner selv at hun ikke liker Mark, hun tok ham bare som andrepremie, og fordi han er god på papiret. Virker som at hun desperat trengte å gi eksperimentet en sjanse. Og hvordan hun snakker i 6. episode om hvordan "ingen menn er så emosjonelt tilgjengelig", og så innser ikke hun selv at hun bare aldri har funnet de før, for menn er jo sånn! 

Mark finner seg i for mye ass! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg må bare rante litt mer om denne serien. Har ingen andre å snakke med den om! 

Jessica lyser tusen ganger mer opp hver gang hun snakker med Barnett. At hun ikke skjønner det selv. Og så snakket hun om hvordan Barnett var en asshole og player. Det er jo for faen (må bruke kraftuttrykk, hun irriterer meg veldig) HUN som player og BRUKER Mark. 

Hvordan hun reagerte når Barnett viste ÆRLIG usikkerhet sier ALT om henne. Tenk om Mark skulle møtt henne på samme måte. Som en dramaqueen som ikke en gang tåler at andre har følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett fram til at de alle møttes i Mexico, og begynner å prate sammen (sikker på at Jessica ville hatt det strålende med Mark om hun aldri fikk se Barnett, irriterer meg over tv-selskapets behov for draaamaaaa). Likte de episodene i podden best, egentlig, høre de dype samtalene, og det var såå snodig å se hvordan de etter å ha prata med hverandre gjennom en vegg i 2-5 dager endre opp med å fri!

Han som er bifil var sjokkerende irriterende, fordi han var så sykt i forsvar. Hun fikk jo ikke tid til å fordøye det i det hele tatt, han var bare rasende fra første sekund! Og så dissing og slenge ting rundt seg når han var sint og frustert. For en oppførsel. Like greit at det ble slutt fort, det går jo ikke an å holde på sånn - og å krangle på den måten! :hakeslepp: Jeg tror vel han egentlig er homo og har utrolig mye skam knyttet til det, siden han er prestesønn og sånn, og så prøver han å overbevise seg selv om at det er helt GREIT FAKTISK og at alle andre er idioter som ikke akspeterer ham, mens han egentlig er livredd både for å være homo og for å aldri finne kjærligheten. Men man får ikke så mye mer sympati av å være drittsekk.

Jeg syns det var teit at de ikke gjorde noe med de som ble igjen i huset - altså de som ikke fant noen, det må jo ha vært endel folk det også! Ville sett dem og hørt noe om hva de tenker om at de ikke fant noen. Han ene så jo ut som han nærmest ble terapeut for de andre gutta. 

Anonymkode: 0b013...6cb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Jessica må jo ha et alkohol problem. Hun er jo nesten konstant dritings😂

Anonymkode: 90085...343

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså min favorittserie for tiden! Elsker den!

Men. Hva er det med Lauren og foreldrene? De ønsker ikke en hvit mann som ektefelle for datteren. Er ikke dette rasisme? 

Anonymkode: c771e...7f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte prøve å se en episode i går, og at jeg mest sannsynlig ville ende med å finne noe annet. Plutselig var jeg på episode syv 😅

Ler meg halvt i hjel av Jessica som skal "make sure" på vegne av Barnett at han  ikke begår et feiltrinn med Amber. Er så pinlig åpenbart når hun desperat leter med lupe etter den samme usikkerheten hun selv sitter med, og latterlig underholdende hvordan hun gang på gang vender om når hun merker at det ikke er noe å hente. 

Får helt vondt av Mark. For en berg og dalbane. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg har sett alle episodene nå. Er så kleint at jeg ikke klarer å slutte å se på?! 🤣 Noen umiddelbare tanker: 

- HVA skjedde der da Jessica ga hunden sin vin (!) direkte fra glasset sitt(!)? Og ja, har også tenkt at hun må ha noen issues, herunder alkoholproblem

- Mark lager masse unnskyldninger for Jessicas absurde oppførsel. Må istedet endelig se sannheten i øynene: hun er ikke gira. 

- Amber er irriterende. Prøver litt for hardt. Ingen orden på noen som helst ting og vil bare være hjemme og bli finansiert av Barnett. Litt rart at han viser seg å være den voksne i forholdet, så ikke den komme i de første episodene

- Giannina minner meg on Maiken i parterapi.

- Cameron og Lauren/ Kelly og Kenny: Stabilt, mer normalt og dermed litt kjedelig 😂 Spoler over dem. 


Spent på siste episode!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, EmiraFrost skrev:
 

- HVA skjedde der da Jessica ga hunden sin vin (!) direkte fra glasset sitt(!)? Og ja, har også tenkt at hun må ha noen issues, herunder alkoholproblem

Fikk hakeslepp når jeg så det. Måtte spole og se igjen om det virkelig skjedde. 

18 minutter siden, EmiraFrost skrev:

- Giannina minner meg on Maiken i parterapi.

😂

Enig! Hun elsker å lage sak ut av ingenting 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Revefrua skrev:
Enig! Hun elsker å lage sak ut av ingenting 😂

Helt utrolig teatralsk. Den scenen hvor hun står på kjøkkenet og basically sier til Damian eller-hva-han-heter at han er dårlig i senga + at hun har mistet sommerfuglene (for ikke å glemme scenen på båten da hun lager sak av at han sier det er fint å være på ferie for å "escape real life"😂). Veldig påtatt med alle de dramatiske pausene! Jeg trooor kanskje Damian (?) ender med å si NEI i neste episode. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.2.2020 den 21.52, Rainstorm skrev:

Hun MÅ jo være brent barn. Som at hun ikke skjønner selv at hun ikke liker Mark, hun tok ham bare som andrepremie, og fordi han er god på papiret. Virker som at hun desperat trengte å gi eksperimentet en sjanse. Og hvordan hun snakker i 6. episode om hvordan "ingen menn er så emosjonelt tilgjengelig", og så innser ikke hun selv at hun bare aldri har funnet de før, for menn er jo sånn! 

Mark finner seg i for mye ass! 

Føler det for oss som ser på virker veldig tydelig at hun sa ja til Mark fordi hun allerede var avvist av Barnett, men ser også veldig ut som at hun ikke finner Mark attraktiv i det hele tatt. Men samtidig vil hun ikke innrømme at utseende til Mark er det eneste problemet, fordi da er jo hun den eneste av parene hvor utseende ble det viktigste, aka å motbevise hele konseptet🤣Derfor synes jeg det ser ut som at hun prøver å få Mark til å ende forholdet slik at hun slipper, og det er ganske sykt at Mark ikke har gjort det enda! (hvertfall der jeg er i starten av episode 7)

Anonymkode: 667b4...443

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er overfladisk tull.

Kvinner i USA er langt mer avhengig av økonomisk sterke menn ettersom det koster så mye å ha barn, bolig og trygg helsesituasjon. Det alene legger kraftig føringer for valg av mann....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet til den episoden hvor de skal flytte sammen. Hvordan gjør de det sånn rent praktisk? Bor de alle i samme stat/by? USA er jo svært, så skjønner ikke helt hvordan alle skal bo på samme plass og samtidig jobbe, møte familie osv.🤔 Har ikke hørt at avstand er et problem heller, eller snakk om hvilken by de skal bo i eller noe sånt.

Anonymkode: d2db2...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes mange av parene er så kunstige. Men sånn blir det vel når man melder seg på et datingprogram på tv, og gir det en sjanse. Da kan man kanskje bli med på noe som egentlig ikke er helt rett for en... 

Kranglingen til Gianna og Damien f.eks. er jo ikke helt ok så tidlig i et forhold. Sårer hverandre på den måten.

Og Amber, så kunstig måte å være på.

Dette programmet viser vel at den gode gamle måten fremdeles er best.. Treffes via venner, på ferie, på fest osv.

 

Anonymkode: c8504...728

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kommet til den episoden hvor de skal flytte sammen. Hvordan gjør de det sånn rent praktisk? Bor de alle i samme stat/by? USA er jo svært, så skjønner ikke helt hvordan alle skal bo på samme plass og samtidig jobbe, møte familie osv.🤔 Har ikke hørt at avstand er et problem heller, eller snakk om hvilken by de skal bo i eller noe sånt.

Anonymkode: d2db2...5b5

Mener å huske at de sa alle var fra samme by (Atlanta).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt har alle kommer i serien? sånn i forhold til om det bør brukes spoiler bokser eller ikke for å diskutere

Anonymkode: 90085...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor langt har alle kommer i serien? sånn i forhold til om det bør brukes spoiler bokser eller ikke for å diskutere

Anonymkode: 90085...343

 

Har sett alle episodene som ligger på Netflix, og skjønner ikke avslutningen. Kommer det flere episoder i sesong 1? Noen som vet det?

 

Anonymkode: c8504...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...