Gå til innhold

Kjærlighet gjør blind på Netflix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett alle episodene og syns serien var veldig underholdene. Har aldri sett dating TV før så kanskje det har noe med saken å gjøre. 
 

jeg syns Giannina først virket litt ustabil men syns etterhvert hun er en veldig søt og god dame. hun og damian har jo et helt forskjellig kommunikasjonsmønster men forstår henne egentlig ganske godt når hun reagerer slik hun gjør av og til. 

Spoiler

Jeg ble egentlig overrasket over at de enda datet i reunionepisoden som er ganske fersk..


ang Kenny 

Spoiler

Syns han taklet å bli avvist som en helt i bryllupet. Også i reunion så sitter han med rak rygg selv om han egentlig har blitt litt «dritt ut» av henne. Så bra at han er i et godt forhold nå. 

Ang Jessica 

Spoiler

Virker som hun har innsett mye av feilene sine eller øvd på hva hun skal si? Hun fortjente å høre det av Amber syns jeg 😂

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes Amber var SKIKKELIG bitter! Det er halvannet år siden, og det er jo hun som giftet seg med Matt. Jessica var åpenbart keen og gjorde noen ting man kan sette spørsmålstegn ved, men han sa jo til henne at han var klar for å fri til henne i morgen! Det er jo ikke rart hun blir emosjonelt investert, han har jo hatt henne på kroken og dratt henne med seg gjennom hele dating-perioden. Hvis noen fortjener kjeft synes jeg det er Matt. Også synes jeg Amber kan roe seg ned med trusler om å ødelegge livet til Jessica osv, bare fordi hun snakker med typen hennes. Altså, snakker om å være usikker på eget forhold!

Okay, nok utblåsning 😁

Kelly og Kenny hadde jeg håpt skulle bli sammen igjen, jeg synes virkelig de var fine sammen. Og jeg er kjempeglad for at Gigi og Damian gir det enda en mulighet. Gigi er litt gæren innimellom, men de er så sjarmerende sammen :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shai skrev:

Jeg syntes Amber var SKIKKELIG bitter! Det er halvannet år siden, og det er jo hun som giftet seg med Matt. Jessica var åpenbart keen og gjorde noen ting man kan sette spørsmålstegn ved, men han sa jo til henne at han var klar for å fri til henne i morgen! Det er jo ikke rart hun blir emosjonelt investert, han har jo hatt henne på kroken og dratt henne med seg gjennom hele dating-perioden. Hvis noen fortjener kjeft synes jeg det er Matt. Også synes jeg Amber kan roe seg ned med trusler om å ødelegge livet til Jessica osv, bare fordi hun snakker med typen hennes. Altså, snakker om å være usikker på eget forhold!

Okay, nok utblåsning 😁

Kelly og Kenny hadde jeg håpt skulle bli sammen igjen, jeg synes virkelig de var fine sammen. Og jeg er kjempeglad for at Gigi og Damian gir det enda en mulighet. Gigi er litt gæren innimellom, men de er så sjarmerende sammen :fnise:

Selv om det ble filmet for 1,5 år siden, så er det ikke sikkert at de har fått sett programmet før nå nylig. Da skjønner jeg Anber veldig godt. Som hun sier har hun trodd at Jessica var hennes venn, så ser hun programmet og innser noe annet. Ikke rart hun er sur.

Anonymkode: 43c24...bfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2020 den 19.39, SansaS skrev:

Jeg har nå sett alle episodene og syns serien var veldig underholdene. Har aldri sett dating TV før så kanskje det har noe med saken å gjøre. 
 

jeg syns Giannina først virket litt ustabil men syns etterhvert hun er en veldig søt og god dame. hun og damian har jo et helt forskjellig kommunikasjonsmønster men forstår henne egentlig ganske godt når hun reagerer slik hun gjør av og til. 

  Vis skjult innhold

Jeg ble egentlig overrasket over at de enda datet i reunionepisoden som er ganske fersk..


ang Kenny 

  Vis skjult innhold

Syns han taklet å bli avvist som en helt i bryllupet. Også i reunion så sitter han med rak rygg selv om han egentlig har blitt litt «dritt ut» av henne. Så bra at han er i et godt forhold nå. 

Ang Jessica 

  Vis skjult innhold

Virker som hun har innsett mye av feilene sine eller øvd på hva hun skal si? Hun fortjente å høre det av Amber syns jeg 😂

 

Ang. Giannina og Damien

Spoiler

Enig. Synes også det var litt rart at de datet nå, men samtidig så føler jeg de passer i lag selv om begge virker crazy. Tror de har hatt godt av å ikke være på reality-tv og ikke bli filmet hele tiden, så de faktisk får finne ut av ting. 

Ang. Jessica

Spoiler

Enig! Likte veldig godt hvordan Jessica var på reunionen, føler hun selv har innsett at oppførselen hennes var på styr, så det var bra. Har også lest noe om at hun egentlig ville reise hjem før Mexico(eller i starten av Mexico), men ikke fikk lov av produksjonen. Vet ikke om det stemmer, men kan vel forklare litt av oppførselen også.

 

Anonymkode: 667b4...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Shai skrev:

Jeg syntes Amber var SKIKKELIG bitter! Det er halvannet år siden, og det er jo hun som giftet seg med Matt. Jessica var åpenbart keen og gjorde noen ting man kan sette spørsmålstegn ved, men han sa jo til henne at han var klar for å fri til henne i morgen! Det er jo ikke rart hun blir emosjonelt investert, han har jo hatt henne på kroken og dratt henne med seg gjennom hele dating-perioden. Hvis noen fortjener kjeft synes jeg det er Matt. Også synes jeg Amber kan roe seg ned med trusler om å ødelegge livet til Jessica osv, bare fordi hun snakker med typen hennes. Altså, snakker om å være usikker på eget forhold!

Okay, nok utblåsning 😁

Kelly og Kenny hadde jeg håpt skulle bli sammen igjen, jeg synes virkelig de var fine sammen. Og jeg er kjempeglad for at Gigi og Damian gir det enda en mulighet. Gigi er litt gæren innimellom, men de er så sjarmerende sammen :fnise:

Jeg likte ikke Kelly, vanskelig å forklare hvorfor. Hun virket litt rar, det var noe som ikke stemte med henne. Men jeg likte Kenny.

Anonymkode: 82549...536

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp binget hele greia og er helt obsessed. Jessica er åpenbart den mest interessante karakteren, men samtidig er det litt trist at hun helt og fullt er en klisjé som den desperate kvinnen i 30-årene med strålende karriere men ingen mann til å elske seg. De kvinnene som ifølge SATC verden er full av. Historien til Jessica og Barnett er jo et speilbilde av den historielinjen i SATC hvor Mr Big droppet Carrie for en vakker, yngre modell, og Carrie hadde et eurekaøyeblikk hvor hun innså at Mr Big syntes hun var for krevende og trengte "a simple girl" (en episode som igjen er en gjenskapning av "the way we were" med Streisand og Redford). Man tror det er karikert på TV og film, og så finnes det en thirty something dame der ute som er minst like desperat. 2 faktisk, siden Kelly ga uttrykk for akkurat samme tendens til å gå for menn hun ikke kunne få tak i. (Og disse to damene ble selvsagt sittende igjen med svarteper i reunion-episoden.)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Virket litt som om Kelly følte at hun har gjort en enorm feil. 

Jessica virker i hvert fall til å ha forstått at hun var opphengt i Matt, og at oppførselen hennes ikke var akseptabel. At Amber satte henne på plass er forståelig, men hun har en litt "trashy" måte å gjøre det på. Man ser jo at andre tydelig blir ukomfortabel og flau.

 

Anonymkode: 44abb...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Spoiler

Så enig angående Kelly. Virket som at hun bare fant opp at hun hadde noe på gang med en "venn". Virka generelt som at hun syntes det var tungt at Kenny var lykkelig i et forhold. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bare jeg som synes det er Damien som er den vanskelige i det forholdet? Han tåler ikke kritikk, og går fullstendig i forsvar og vrir kritikken over på Gigi ved å ramse opp alt feil hun gjør.

Er på episode 8. straks 9.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg er nettopp ferdig med sesong 3. ble faktisk paff av det ene bryllupet. Forventet ikke så krass tilbakemelding. Vil ikke skrive mer for å ikke spoile. Andre som har sett på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplepai1 skrev (På 7.11.2022 den 22.43):

Ingen som ser Sesong 3? 

Ja. Jeg så ferdig episoden med de siste bryllupene igår. Overrasket over hvem som sa ja og nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JennieB skrev (9 timer siden):

Jeg er nettopp ferdig med sesong 3. ble faktisk paff av det ene bryllupet. Forventet ikke så krass tilbakemelding. Vil ikke skrive mer for å ikke spoile. Andre som har sett på?

Ja, vedkommende får utrolig mye pepper både på Instagram og Reddit. Spesielt etter siste klipp som ble vist på gjenforeningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vill bringebær skrev (1 minutt siden):

Ja, vedkommende får utrolig mye pepper både på Instagram og Reddit. Spesielt etter siste klipp som ble vist på gjenforeningen.

Hvem av dem? Han eller hun? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bringebær skrev (1 time siden):

Hun

Det gir mening. Han fikk mye pepper på gjenforeningen. Spørsmålet er om det er samt det de andre påstår. Synes han virket som en hyggelig fyr (med unntak av flåsete kommentar på bassengfesten), men hun virker krevende. Men alle gikk i mot han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bringebær skrev (13 timer siden):

Ja, vedkommende får utrolig mye pepper både på Instagram og Reddit. Spesielt etter siste klipp som ble vist på gjenforeningen.

Så du den spesielle unnskyldningen hun skrev på insta? Jeg er glad Netflix viste hele scenen på slutten, skummelt hvor mye usikkerheten hennes farget hvordan hun oppfattet det som ble sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...