Gå til innhold

Wenche Larsen

Minipilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Diamant skrev:

896 men plutselig økte det til 899 :overrasket:

Kjøp 3, betal for 2, følgere 😜

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skrottefar skrev:

Kjøp 3, betal for 2, følgere 😜

Ja, det var så rart, for mens jeg var inne der så økte tallet på noen få sekunder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tranedatter skrev:

Tror ikke et dugg så mange klikker seg inn. Palladino er jo samme som skal selge insta-kurs via ABIP. Null troverdighet. "tilfeldigvis" en av ABIP sine kunder....

Her kan man se litt statistik for hennes Instagram: https://socialblade.com/instagram/user/wenchelarsen.no

Nå kom jeg inn for å legge inn akkurat samme link😅 men den er veldig fin å bruke, og sett bort i fra søndag hvor hun plutselig fikk 9 mye følgerne er det en tydelig trend siste dagene med færre følgere.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg leste at WL skrev på bloggen sin at hun står helt fint i at noen vil "unfollow`e" henne pga hennes valg av side i denne "stormen", så det er vel i grunn ikke noe å kommentere så mye . Vi må respektere og tro henne på at hun står støtt i valget sitt. Jeg gjetter også at de som velger å ikke følge videre kanskje er kursdeltagere som har valgt "den andre siden". 

Jeg ønsker WL lykke til videre, tror fortsatt ikke at det finnes noe vondt i henne - men jeg slutter å følge her (min siste kommentar i denne tråden og) Grunnen er så enkel som at jeg ikke orker å lese om nye 40+ "bloggkriger" osv. Det har vært mye av det i blogglandia tidligere år, og blogg-drama er virkelig ikke interessant. Ser at det er utropstegn og vifting med advokatkortet i tråden til mentor i dag. Disse "sidene" dette tilsynelatende deles inn i nå er fordummende for det som er saken(e) (og de ligger vel nå hos FT hvis jeg ikke tar feil, og da burde "begge sider" avvente en uttalelse derfra nå - det er min mening) 

Takk for meg, og takk for det som har vært koselig blogging til nå WL. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som mente at denne tråden bør flyttes til den som omhandler alle ABIP-deltakere. For det er det WL er, og hun kommer nok aldri til å bli noe annet enn en ABIP-deltaker. Jeg hadde litt troen på henne i begynnelsen, og har gitt henne en del «sympatiklikk». Etter jeg stilte spørsmål ved at en som skriver så mye om å støtte hverandre kunne vende venninnen sin ryggen på den måten (Mette Ask) ble jeg blokkert umiddelbart. At hun har tatt ett standpunkt er greit, men jeg syns ikke noe om at hun måtte stenge Mette ute i kulda. Jeg tror nok det er etter instrukser fra AB, og det er derfor jeg også mener at WL aldri blir noe annet enn en ABIP-deltaker. Om hun ikke klarer stå opp for sine egne meninger når det gjelder og ikke klarer svare leserne sine når de kommer med saklige spørsmål fordi hennes store kjendismentor har bedt henne om det så er alt håp ute spør du meg. 

Det at hun kaller seg influenser, og sier det er hennes yrke hjelper nok ikke. Ikke tjener hun penger på det heller, noe som pleier være et av hovedgreiene ved en jobb. Luftslott her også, så hun er kanskje likere AB enn man skulle tro. 

Håper hun skjønner at hun har kontakt med AB kun fordi hun betaler henne. Og at Mette var venninna hennes fordi hun likte henne. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2020 den 11.50, Minipilla skrev:

Ser det blir mye i diverse tråder om dette tema. Hva om vi heller samler det her? Syns ikke feks Mette Ask fortjener at WL får mye spalteplass i hennes tråd. 

Minipilla? Kan du be modorator/sjefene her på KG om de kan slå denne tråden sammen med "Deltakere på AB influencerprogram"? 

WL 's blogg blir jo ikke diskutert så mye her, mest hennes tilknytning til ABD. Jeg synes ikke WL "fortjener" en egen tråd.. 😆

Endret av Marioposa
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Marioposa skrev:

Minipilla? Kan du be modorator/sjefene her på KG om de kan slå denne tråden sammen med "Deltakere på AB influencerprogram"? 

WL 's blogg blir jo ikke diskutert så mye her, mest hennes tilknytning til ABD. Jeg synes ikke WL "fortjener" en egen tråd.. 😆

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marioposa skrev:

Enig. Hun diskuteres allerede i Abip-tråden. Er mye ryddigere på den måten.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, JaVel skrev:

Jeg har forstått det slik at Wenche Larsen er uføretrygdet, er det noen som vet hva som "feiler" henne?

DET er da virkelig ingen som har noe med! Og st du skriver «feiler» henne i hermetegn!! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, JaVel skrev:

Jeg har forstått det slik at Wenche Larsen er uføretrygdet, er det noen som vet hva som "feiler" henne?

Hun er åpen om diagnosene sine. Finner sikkert svar hvis du leter på blogg, podkast eller YouTube. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Monkey12 skrev:

DET er da virkelig ingen som har noe med! Og st du skriver «feiler» henne i hermetegn!! 

Hva er galt med at jeg skriver " feiler" henne? Selvom hun er syk så har hun selvsagt også mange friske sider, altså det som " feiler" henne omfatter ikke hele henne, derfor hermetegn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Monkey12 skrev:

Hun er åpen om dette selv (blant annet på Snapchat så jeg da jeg fulgte henne en liten periode), ingen grunn til å hyle opp om at man skal "passe sine egne saker".

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Monkey12 skrev:

Det er ikke så rart folk stiller spørsmålstegn ved hva som feiler henne og om hun er uføretrygdet. Hun er selv åpen om diagnosene sine og at hun har aap. Hun har også skrevet at nav har godkjent hennes satsning på sosiale medier som hennes arbeidstrening. Og når hun legger ut tre blogginnlegg hver eneste dag, minimum fire videoer på YouTube pr uke, en ukentlig podcast og ørten storyer både på snap og instagram hver dag, og deltar på et influenserkurs med flere samlinger mm. så er det ikke rart at folk skriver i hermetegn heller. Det er noe med hva hun selv velger å vise frem. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva som «feiler» henne trengs ikke diskuteres her, er ikke det denne tråden handler om. Om hun er ufør el går på aap, spiller ingen rolle, det er støtten til ABIP vi diskuterer, ikke folks diagnoser!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...