Minipilla Skrevet 9. februar 2020 #1 Del Skrevet 9. februar 2020 Ser det blir mye i diverse tråder om dette tema. Hva om vi heller samler det her? Syns ikke feks Mette Ask fortjener at WL får mye spalteplass i hennes tråd. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. februar 2020 #2 Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg fulgte henne på bloggen og instagram da jeg syntes hun hørtes koselig ut og var opptatt av ting som opptar meg også, men nå har jeg fått nok og jeg følger henne ikke lengre. Er ei heller innom bloggen hennes. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 9. februar 2020 #3 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) Hun er ikke den jeg trodde hun var. Orker ikke følge falske folk. Og dessuten ble jeg dritt lei av å lese hennes korte samme innlegg . Hun soler hun seg i glansen. Slett ikke bra. Endret 9. februar 2020 av Tildittbeste 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 9. februar 2020 #4 Del Skrevet 9. februar 2020 Kan jo ta denne diskousjonen i den eksisterende tåden om deltakerne i ABIP: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1282165-deltakere-på-ab-influencerprogram/ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 9. februar 2020 #5 Del Skrevet 9. februar 2020 1 minutt siden, Villroses hage skrev: Kan jo ta denne diskousjonen i den eksisterende tåden om deltakerne i ABIP: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1282165-deltakere-på-ab-influencerprogram/ Enig, ikke gi dama en egen tråd! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 9. februar 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 9. februar 2020 19 minutter siden, Purple Basil skrev: Enig, ikke gi dama en egen tråd! Er forsåvidt enig med deg, men den tråden har ikke vært aktiv på nesten en måned samtidig som MA sin tråd flommer over av innlegg om WL. Tenkte derfor det var greit å få de ut av hennes tråd. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 9. februar 2020 #7 Del Skrevet 9. februar 2020 Synes hun er veldig dobbeltmoralsk.. Hun uttaler seg jo sterkt imot mobbing og også at ingen grep inn da hun ble mobbet. Så iler hun til og viser støtte til AB og bryr seg ikke om at hun sårer MA. Jeg skjønner ikke greia og mister dessverre respekten for alle som er så feige i saker som dette. Har opplevd det samme selv. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 9. februar 2020 #8 Del Skrevet 9. februar 2020 Hun har flere ganger sagt hun ønsker å ha en stemme ut i det offentlige rom, men når den stemmen blir støtte til ABIP da er det ikke mye respekt WL får fra meg. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 9. februar 2020 #9 Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg føler meg overbevist om at WL en dag vil angre det stuntet hun driver med nå. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 9. februar 2020 #10 Del Skrevet 9. februar 2020 Synes WL virker snill og godhjertet, men det valget hun har tatt nå, om å støtte ABD i denne saken, det henger ikke på greip. Ingen mer klikk og støtte fra meg. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. februar 2020 #11 Del Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, Purple Basil skrev: Enig, ikke gi dama en egen tråd! Helt enig! Noe sier meg at dette er meningen mtp de siste innleggene. Hun er det eneste AB har igjen, og da er det et mål å få opp klikk og følgere og da må en ha en tråd på KG. Håper flest mulig dropper å klikke inn og gi henne oppmerksomhet! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 9. februar 2020 #12 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) Denne tråden bør inn i den andre gruppetråden... Den som er om kursdeltakerne. Hvordan får man det til? Endret 9. februar 2020 av Marioposa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. februar 2020 #13 Del Skrevet 9. februar 2020 3 minutter siden, Marioposa skrev: Denne tråden bør inn i den andre gruppetråden... Hvordan får man det til? Kontakt en av moderatorene, evt skriv på Ris/Ros-forumet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 9. februar 2020 #14 Del Skrevet 9. februar 2020 Likte WL jeg også.. Men desverre null sympati mere. Har sluttet og følge henne 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 9. februar 2020 #15 Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg trodde før de siste dagers hendelser at WL var en person som burde beskyttes. Nå tror jeg ikke det lenger. Hun har reflektert og stått klart for sitt syn. Om hun er innlullet i et starstruck-teppe på grunn av den store kjendisen som nå er blitt hennes venninne, eller om hun oppriktig mener at det ikke har skjedd noe monkey business, vites ikke. Ikke bryr jeg meg så mye om det heller. Men jeg tenker mitt når jeg har sett noen av de store støttespillerne til AB tre fram på bloggarenaen og forsvare sin guru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. februar 2020 #16 Del Skrevet 9. februar 2020 4 timer siden, Marioposa skrev: Denne tråden bør inn i den andre gruppetråden... Den som er om kursdeltakerne. Hvordan får man det til? Hvorfor det? WL er blogger, så hun kan da fint ha en egen tråd her. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 9. februar 2020 #17 Del Skrevet 9. februar 2020 Ei dama som legger ut eit blogg innlegg om kor stor og kjent ho ska bli, røde løpere og kjendisliv, fornekter no at ho e missfornøyde med kurset ABIP?!?! Slutt å følg henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 10. februar 2020 #18 Del Skrevet 10. februar 2020 Og da har hun nådd målet sitt med egen tråd på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. februar 2020 #19 Del Skrevet 10. februar 2020 55 minutter siden, Lama_Drama skrev: Og da har hun nådd målet sitt med egen tråd på KG. Tydeligvis. WL er vel den eneste deltageren man vet hvem er i tillegg til MA. Programmets nye "suksesshistorie" kanskje - i og med at MA meldte pass og sa opp hele "suksessen" sin. Jeg kommer ikke til å delta i denne tråden iallefall. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 10. februar 2020 #20 Del Skrevet 10. februar 2020 58 minutter siden, Lama_Drama skrev: Og da har hun nådd målet sitt med egen tråd på KG. Derfor jeg synes denne tråden bør slås samnen med "deltakertråden til ABD-kurs" isteden 😆 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå