Gå til innhold

Wenche Larsen


Minipilla

Anbefalte innlegg

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Det er ikke så rart folk stiller spørsmålstegn ved hva som feiler henne og om hun er uføretrygdet. Hun er selv åpen om diagnosene sine og at hun har aap. Hun har også skrevet at nav har godkjent hennes satsning på sosiale medier som hennes arbeidstrening. Og når hun legger ut tre blogginnlegg hver eneste dag, minimum fire videoer på YouTube pr uke, en ukentlig podcast og ørten storyer både på snap og instagram hver dag, og deltar på et influenserkurs med flere samlinger mm. så er det ikke rart at folk skriver i hermetegn heller. Det er noe med hva hun selv velger å vise frem. 

Arbeidskapasiteten er det iallefall ikke noe å si på. 

Men vil dette si at det er NAV som betaler til ABD? 

Interessant er det jo bruken av ordet "mentor", både av WL og andre kursdeltakere, som beskrivelse av ABD. Leser man Forskrift om arbeidsmarkedstiltak (tiltaksforskriften) brukes dette begrepet. Kapittel 5 mentor (§§ 5-1 - 5-7).

Er det NAV som betaler dette? (er det flere kursdeltakere det gjelder)? Så forstår jeg jo tildels at de iallefall må stå bak ABD. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ert skrev:

Arbeidskapasiteten er det iallefall ikke noe å si på. 

Men vil dette si at det er NAV som betaler til ABD? 

Interessant er det jo bruken av ordet "mentor", både av WL og andre kursdeltakere, som beskrivelse av ABD. Leser man Forskrift om arbeidsmarkedstiltak (tiltaksforskriften) brukes dette begrepet. Kapittel 5 mentor (§§ 5-1 - 5-7).

Er det NAV som betaler dette? (er det flere kursdeltakere det gjelder)? Så forstår jeg jo tildels at de iallefall må stå bak ABD. 

Sikkert ikke NAV som betaler dette som tiltak, det tror jeg det er strenge regler for. Men indirekte er det sikkert mange av kursavgiftene som er betalt med trygd, så det er vel i bunn vi skattenetalerne som betaler for en del av kursene. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden kan denne komplett uinteressante personen kalle seg influenser? :huh: Kan hvem som helst gjøre det? 
Skal hun inspirere meg til å prøve en ny klesstil, kjøpe nye hudpleieprodukter, gå til en ny salong, eller reise til en resort? Hvem kjøper annonseplass hos henne og blir inspirert av henne? 
Anyone? :lete: 

 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, loffen skrev:

Hvordan i all verden kan denne komplett uinteressante personen kalle seg influenser? :huh: Kan hvem som helst gjøre det? 
Skal hun inspirere meg til å prøve en ny klesstil, kjøpe nye hudpleieprodukter, gå til en ny salong, eller reise til en resort? Hvem kjøper annonseplass hos henne og blir inspirert av henne? 
Anyone? :lete: 

 

Det er ingen beskyttet tittel, vettu, så ja :fnise: Første gang jeg så YouTube-video med henne og hun kalte seg influenser trodde jeg det var en spøk. Hun vil sikkert inspirere deg til å kjøpe billig sminke hos makeupmekka. Eller ikke :hoho: Jeg likte henne før (selv om jeg syntes bloggen var kjedelig) pga åpenheten hennes, men nå bare irriterer hun meg pga hvordan hun har oppført seg i det siste. Hun har fått mange sympatiklikk av meg, men nå er det slutt. Jeg misliker dobbeltmoralske folk. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Monkey12 skrev:

Men hva som «feiler» henne trengs ikke diskuteres her, er ikke det denne tråden handler om. Om hun er ufør el går på aap, spiller ingen rolle, det er støtten til ABIP vi diskuterer, ikke folks diagnoser!

Du er da ingen overdommer som bestemmer hva som skal skrives eller ikke-skrives her inne. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor lar hun så mange kritiske spørsmål stå uten å svare på de? Det er ugreit, om du skal stå i stormen får du stå i stormen - ikke stikke hodet i sanden. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.2.2020 den 22.41, lillevennen skrev:

Men hvorfor lar hun så mange kritiske spørsmål stå uten å svare på de? Det er ugreit, om du skal stå i stormen får du stå i stormen - ikke stikke hodet i sanden. 

Hun har vel lært av den beste :skratte:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver WL på bloggen at hun vurderer å stenge kommentarfeltet, og ja, det er sikkert en del stygge meldinger, men de er det bare å la være å publisere, for, som hun skriver, hun tåler hva folk skriver, men å klare å svare på fornuftige kommentarer som allerede er godkjent, nei, det klarer hun sjelden 😝

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 21.15, loffen skrev:

Hvordan i all verden kan denne komplett uinteressante personen kalle seg influenser? :huh: Kan hvem som helst gjøre det? 
Skal hun inspirere meg til å prøve en ny klesstil, kjøpe nye hudpleieprodukter, gå til en ny salong, eller reise til en resort? Hvem kjøper annonseplass hos henne og blir inspirert av henne? 
Anyone? :lete: 

 

Nei det inspirerer ikke meg heller til å kjøpe noe av det du nevner over. Ønsker heller ikke dårlig økonomi eller tyrkisk ektemann som Mette Ask drifter bloggen sin på, eller dramaet, hatet og tinderdatene til Anne Brith. 
Sånn sett er vel ikke Wenche verre enn andre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...