Marioposa Skrevet 10. februar 2020 #21 Del Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Tydeligvis. WL er vel den eneste deltageren man vet hvem er i tillegg til MA. Programmets nye "suksesshistorie" kanskje - i og med at MA meldte pass og sa opp hele "suksessen" sin. Jeg kommer ikke til å delta i denne tråden iallefall. Enig..!!! La tråden dø ut.. Skriv i deltakertråden isteden 👍 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 10. februar 2020 #22 Del Skrevet 10. februar 2020 Måtte inn å sjekke hvem denne bloggeren er. Hun er en nobody. Hvorfor bruke tid på å diskutere henne? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. februar 2020 #23 Del Skrevet 10. februar 2020 43 minutter siden, Marioposa skrev: Derfor jeg synes denne tråden bør slås samnen med "deltakertråden til ABD-kurs" isteden 😆 La henne nå ha denne tråden, så får hun kjenne litt på medaljens bakside. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 10. februar 2020 #24 Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Det hendte at jeg klikket meg inn på hennes blogg tidligere, men ikke nå lengre. Jeg synes rett og slett at den har tapt seg i kvalitet etter at WL ble med i ABIP, og det ble to-tre blogginnlegg hver dag, uten at hun fikk sagt mer. Det har rett og slett blitt en krampaktig og litt tynn suppe, og kombinert med den nesegruse beundringen hun har for sin mentor AB, der velbegrunnet kritikk til en uetisk forretningsdrift blir avfeid som «hat»... Jeg beklager WL, men som man reder ligger man.. Endret 11. februar 2020 av Fruktninja Skrivefeil 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 10. februar 2020 #25 Del Skrevet 10. februar 2020 Hvem har gitt henne nye diagnoser? Ref bloggen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 10. februar 2020 #26 Del Skrevet 10. februar 2020 57 minutter siden, Lady T skrev: Hvem har gitt henne nye diagnoser? Ref bloggen Nett trollene... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 10. februar 2020 #27 Del Skrevet 10. februar 2020 På Snap skriver hun: Når nett troll gir deg nye diagnoser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 10. februar 2020 #28 Del Skrevet 10. februar 2020 Hun håper sikkert å benytte anledningen til å få litt fart på bloggen nå som hun er litt inne i saken vedr ABIP, det er vel derfor hun skriver om disse nett trollene også. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 10. februar 2020 #29 Del Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, Oppland skrev: Hun håper sikkert å benytte anledningen til å få litt fart på bloggen nå som hun er litt inne i saken vedr ABIP, det er vel derfor hun skriver om disse nett trollene også. Helt sikkert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 10. februar 2020 #30 Del Skrevet 10. februar 2020 Noen skriver i kommentar-feltet på bloggen hennes at det har minsket med følgere på instagram etter at hun begynte å skrive om ABIP-saken, så det sier vel sitt hvor støtten er, og det er ikke hos de som er med i ABIP, og det er jo forståelig 😄 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 11. februar 2020 #31 Del Skrevet 11. februar 2020 7 timer siden, Diamant skrev: Nett trollene... Så det, men hvilke diagnoser har noen gitt henne? Jeg har ikke sett noen har skrevet noen diagnoser 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 11. februar 2020 #32 Del Skrevet 11. februar 2020 7 timer siden, Skrottefar skrev: Noen skriver i kommentar-feltet på bloggen hennes at det har minsket med følgere på instagram etter at hun begynte å skrive om ABIP-saken, så det sier vel sitt hvor støtten er, og det er ikke hos de som er med i ABIP, og det er jo forståelig 😄 Ja, hun var oppe i 920 følgere. Nå 905... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. februar 2020 #33 Del Skrevet 11. februar 2020 Jeg er så skuffet over måten hun har behandlet Mette på, bare dumpet henne fordi hun har en annen oppfatning av det verdiløse »kurset» enn henne. Tydeligvis viktigere for W å henge med «kjendisene»(😂) og betale i dyre dommer for det enn å beholde et ekte vennskap. Hun virker så opphengt i AB at hun ikke ser at heller ikke hun har fått det hun ble lovet. Jeg håper hun og AB en gang blir uenige om noe og at AB skriker, truer og slenger på røret til henne også. Da kan hun sitte der med svarteper. Jeg la igjen en konstruktiv kommentar på bloggen hennes hvor jeg skrev at jeg alltid har likt henne og heiet på henne, men at jeg nå var skuffet over hvor dårlig hun har behandlet Mette, hun som er så opptatt av rettferdighet og at man skal være snille mot hverandre. Den ble selvfølgelig ikke godkjent. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Helt utrolig hvor feil jeg (og mange andre) har tatt av den dama. Jeg lurer også på hva slags diagnoser de såkalte nettrollene har gitt henne. Sånt er selvfølgelig ikke greit, men som influenser og offentlig person som hun så beskjedent kaller seg selv må man bare regne med noen mindre fine kommentarer. Det er dessverre ikke alle som kan oppføre seg. Samtidig kaller jo W konstruktiv kritikk for skittkasting, så man vet jo aldri. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. februar 2020 #34 Del Skrevet 11. februar 2020 17 minutter siden, jukkapalme skrev: Helt utrolig hvor feil jeg (og mange andre) har tatt av den dama. Undres over det samme. Jeg og mange har heiet på henne, hun har virket så god, så koselig. Men plutselig så kom det blogginnlegg om kvinner som hater kvinner, nettroll som har sagt ditt og datt (jeg har ikke sett noe til det som skal være sagt) sletting av kommentarer, ikke godkjenning av kommentarer. Det kommer også "Jeg kunne ikke brydd meg mindre"-innlegg med to streker under at hun føler seg trygg og sterk i sine avgjørelser og vurderinger om "valg av side". Fint at hun er trygg i sine valg, men jeg er skuffet over at hun kastet seg på dette sirkuset. Og jeg er skuffet over at hun svarer på helt greie spørsmål med at det er hat mot kvinner eller bare sletter det. "Koselig". 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. februar 2020 #35 Del Skrevet 11. februar 2020 25 minutter siden, Isild skrev: Undres over det samme. Jeg og mange har heiet på henne, hun har virket så god, så koselig. Men plutselig så kom det blogginnlegg om kvinner som hater kvinner, nettroll som har sagt ditt og datt (jeg har ikke sett noe til det som skal være sagt) sletting av kommentarer, ikke godkjenning av kommentarer. Det kommer også "Jeg kunne ikke brydd meg mindre"-innlegg med to streker under at hun føler seg trygg og sterk i sine avgjørelser og vurderinger om "valg av side". Fint at hun er trygg i sine valg, men jeg er skuffet over at hun kastet seg på dette sirkuset. Og jeg er skuffet over at hun svarer på helt greie spørsmål med at det er hat mot kvinner eller bare sletter det. "Koselig". Dette er jo tro kopi av tematikk som AB brukte i sin tid, helt ned til «bryr meg ikke». Hvis dette fortsetter, så ender vi med politianmeldelser, stalking av kritikere, fravær av annonsører, skattesmell og nedleggelse av bloggen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. februar 2020 #36 Del Skrevet 11. februar 2020 Jeg tviler på at det er WL som står bak innleggene, hun har nok fått tilsendt manus. Hun brukes som en marionett uten å forstå det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. februar 2020 #37 Del Skrevet 11. februar 2020 13 timer siden, Diamant skrev: På Snap skriver hun: Når nett troll gir deg nye diagnoser. Skal man skrive blogg, bør man kunne mestre litt grammatikk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. februar 2020 #38 Del Skrevet 11. februar 2020 6 timer siden, Lady T skrev: Så det, men hvilke diagnoser har noen gitt henne? Jeg har ikke sett noen har skrevet noen diagnoser 😅 Jeg har ikke sett at noen har skrevet noe om hverken eksisterende eller "gitt nye" diagnoser. Min opplevelse er at de aller fleste har heiet på WL, gitt henne skryt for åpenhet rundt psykisk helse. Ser hun tidvis har fått noen konstruktive tilbakemeldinger på repetetivt innhold på bloggen sin osv, men aldri har jeg sett at noen har vært trollete ang diagnoser. Det må ha vært noen av de slettede/ikke godkjente kommentarene siste uken. Sletting av kommentarer /udokomuenterte påstander om "nettroll" osv orker iallefall ikke jeg. For mange bloggere har holdt på med slikt før. 40+ bloggere som holder på med "bloggkrig" og "troll" er veldig ut. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 11. februar 2020 #39 Del Skrevet 11. februar 2020 30 minutter siden, Isild skrev: Jeg har ikke sett at noen har skrevet noe om hverken eksisterende eller "gitt nye" diagnoser. Min opplevelse er at de aller fleste har heiet på WL, gitt henne skryt for åpenhet rundt psykisk helse. Ser hun tidvis har fått noen konstruktive tilbakemeldinger på repetetivt innhold på bloggen sin osv, men aldri har jeg sett at noen har vært trollete ang diagnoser. Det må ha vært noen av de slettede/ikke godkjente kommentarene siste uken. Sletting av kommentarer /udokomuenterte påstander om "nettroll" osv orker iallefall ikke jeg. For mange bloggere har holdt på med slikt før. 40+ bloggere som holder på med "bloggkrig" og "troll" er veldig ut. Jeg spurte på bloggen hennes hvilke diagnoser folk har gitt henne. Kommentaren er godkjent, men ubesvart. Jeg regner ikke med at noen har gitt henne noen diagnoser. Er vel heller clickbait a la elskede mentor. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. februar 2020 #40 Del Skrevet 11. februar 2020 6 minutter siden, Lady T skrev: Jeg spurte på bloggen hennes hvilke diagnoser folk har gitt henne. Kommentaren er godkjent, men ubesvart. Jeg regner ikke med at noen har gitt henne noen diagnoser. Er vel heller clickbait a la elskede mentor. Tror ikke noe på det jeg heller. Og når hun først vier et blogginnlegg til AT så har skjedd (at troll har gitt henne nye diagnoser) - så burde hun skrive hva som har blitt sagt og i hvilken sammenheng - eller droppe slik "halv-info". Clickbait. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå